hoe o hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

smurf

Veel mensen vragen zich af hoe stop je een olifant in een koelkast nou hier krijg je de komplete omschrijving.

1. haal de koelkast leeg

2. zorg ervoor dat de koekast niet koelt.

3. haal de groete lade eruit, want die zkan breken.

4. haal ook alle schappen er uit.

5. Zorg er ook voor dat het geheel waterpas staat. d.i.v.m. de bloedsomloop van de olifant

Heb je dit nu allemaal gedaan?? dan komt het meeste werk.

doe de koelkast deur weer open pak de olifant , doe die in de koelkast, en doe de deur weer dicht.

Kijk bij het laatste wel goed uit want het past allemaal precies. Het beste is dan ook om beschadigingen te voorkomen om de olifant eerst sokken aan te doen.

Suc6

knutsel

 
Wanneer word je opgenomen? :biggrin:

 
hee Smurf ....

Thee moet je drinken ,,,niet ROKEN !!!

gniffel gniffel,lachen kapot,lach dood enz.......

 
Ja volgens mijn beste weten is dit toch de juiste manier!

vanmorgen heb ik wel sterkere tabletten gehad van de huisarts ik hoop maar dat ze helpen.

Opname heeft overigens geen zin zoals gezegd werd. Trouwens doe het maar eens ff na. Ik wil de weddenschap wel aangaan hoor, ik zorg voor de koelkast en een van jullie voor de olifant

hahahahaha

En xgabox: bedankt voor de tip zo zie je maar weer je bent nooit te oud om te leren of wel dan

 
Die xtc is sterker dan toen ik nog stapte zeg !!

kijk je uit ik heb ook bijna een keer in het ziekenhuis gelegen toen ik er 12 op had !

Robbie

 
Weet je hoe je een muis in de koelkast stopt?

1. Je doet de deur open

2. Je haalt de olifant eruit

en de rest spreekt voor zich.

 
Da's een goeie die kende ik nog niet, maar ik schrijf hem op want anders vergeet ik hem zo snel

 
Als je de muis voor de koelkast houdt springt die olifant er direct uit , want ik heb mij laten wijsmaken dat ze schrik hebben van muizen.

Wel even opzij gaan staan anders ben je rijp voor kamer 13 ; 14 ; 15 in het hospitaal ,als hij springt (platgewalst natuurlijk)

 
Bedankt weer voor de tip. Ik denk trouwens als je dit zo leest allemaal dat het ook met meerdere dieren kan of niet?

Neem nu bv. een zee koe

Als het met de olifant en een muis wil zou je zeggen moet dat ook kunnen toch.

Hij kan alleen niet zolang buiten water geloof ik

 
Lukt niet met een koelkast die zee koe, wel met een diepvries... met een koelkast loopt het water er uit.

 
YES YES YES Jahaaaaa... Eindelijk.. gehacked!

Ik was er al lang over aan het denken, maar na veel studeren, en bekijken (vergelijkbaar met loggen) heb ik de oplossing kunnen vinden.

Weet je hoe een koe een haas vangt?

Dat heeft me lang bezig gehouden. Maar nu heb ik het antwoord, en het is eenvoudiger dan we allemaal dachten.:biggrin:

Hij gaat achter een struik zitten en doet een wortel na.

:biggrin:

 
Ik heb nog nooit een haas met een bril gezien, maar die haas heeft er dan toch echt een nodig!

Grtz,

 
Olifant in de koelkast,dat luk me nog wel.

Blijf natuurlijk de vraag staan hoe we onze "vriend" Freek bij die olifant in de koelkast krijgen.

Billy

 
olifant uit de koelkast,vriend F anaal bij olifant inbrengen dan olifant weer in de koelkast stoppen.

greetings goto.

 
Hi,

Allemaal heel logisch, maar wat voor kleur sokken moet hij aan???

Boets

 
Ik weet het!! zwart,geel,grijze sokken!!!!! (met een witte barcode)

 
En als je nog een olifant erbij wilt doen moet je er

een fles bols uithalen,hik.

 
In de omschrijving die ik had gegeven, had ik al gezegd dat je de koelkast moest leegmaken alvorens de olifant erin te stoppen. als je je niet aan de omschrijving houdt dan gaat het zekers mis hoor. Maar met de muis is het misschien weer wat anders want da's iets makkelijker. Trouwens de sokken zijn aan de voopoten rood en aan de achterpoten wit ja geen combinatie natuurlijk maar ik had niet anders

ik had de test uiteraard zelf eerst uitgevoerd want voor je iets op het board zet moet je wel deskundig te werk gaan en weten waar je het over hebt he anders komt het niet goed

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan