Is onze overheid fascistisch of niet? En andere filosofiën.

Ik trek mij terug uit deze discussie. Ik heb moeite om mezelf te verduidelijken en ik kan niet de juiste intonatie vinden om mijn texten luchtiger over te laten komen.
Het laatste wat ik wil is ruzie om een onzinnig en ongrijpbaar iets als politiek, waar ik toch al een hekel aan heb. :bekje:
 
Er zijn nog zat andere zaken waar we het over kunnen hebben @Dr.Z maar ik begrijp dat je niet meer alles wilt als je last hebt van intonatie of je op een of andere wijze er niet happy genoeg bij voelt.
Ruzie krijgen we sowieso niet, maar door alleen die ene regel waar ik het over had, liep bij mij het gemoed te hoog op en moest ik even afstand nemen. Dus het ligt zeker niet aan jou alleen. Maar voor ruzie te krijgen over een discussie kennen we elkaar te goed, althans wat mij betreft. ;)
Politiek kan altijd de gemoederen wat verhitten. Het is ook niet mogelijk om daarin altijd luchtig te blijven dat kan ik zelf ook niet, dat blijkt wel. Maar dat is al lang weer gezakt. Vroeger had dat langer geduurd.:biggrin:

Er is nog zat anders dingen wat we kunnen aansnijden, zoals nu de gastarbeiders, gaat Poetin een oorlog beginnen ja/nee... er is nog veel dus kijk maar eens, niets is verplicht.
 
Ik trek mij terug uit deze discussie. Ik heb moeite om mezelf te verduidelijken en ik kan niet de juiste intonatie vinden om mijn texten luchtiger over te laten komen.

Ik heb hier al zoveel tekst lopen typen en het ook weer verwijdert. En nu zit ik weer achter mijn PC en mis ik het debat over de spaartaks.
En ik heb ook zo mijn momenten dat ik de ene keer wat milder ben en de andere keer veel fanatieker en ook afhankelijk van het onderwerp.

Niet alleen politiek is een moeilijk onderwerp, sommige mannen snappen niks van vrouwen en daar discussiëren ze ook over op andere fora en andersom ook. :biggrin2:
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan