Moederbord overleden?

Zorg eerst maar eens voor die error code en melding. Dat kan misschien al een hoop giswerk voorkomen. ;)
 
Ik begin als eerste even van 0 af @Black Tiger. Dit is vaak de gulden oplossing.

Ik heb mijn installatie schijf opgezocht van W-8, en deze nu als eerste op de hd geïnstalleerd, en daarna ga ik verder naar de upgrade naar W-10.
Het gekke is dat ik nu geen bsod krijg, dus ik vermoed zelf dat er ergens een driver is die niet happy is [ als dat kan ].

Ik heb volgende week weer even iets te doen, nu is het weekend!
 
Je kunt met windows 10 gewoon de key gebruiken van wndows 8. Dus je hoeft geen upgrade te doen.
Overigens, wat mij ook vaak is overkomen is dat het SATA kabeltje gaar is.. Deze kun je ook eens vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel is er idd eerst W-8 geïnstalleerd, die had ik nog een legitieme liggen, daarna via de upgrade tool naar W-10.

Vandaag even verder gegaan met de software die ik er op wil hebben, als eerste Kodi, en daarna nog wat andere apps.

Tot nu toe geen problemen gehad, dus ik vermoed dat er bij de eerste installatie ergens een hard/software fout heeft gezeten.
 
Is dat die ssd die ze door de brievenbus hebben gepropt?
Lijkt me toch verstandig die SSD te testen.

Er zijn daar wel tools voor
 
Die schijf is het idd @Matrix.

Ik zal hem wel eens controleren, bedankt voor de tip!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan