Multimediaplayers algemene info en advies.

Navi-x is erg leuk, maar nog leuker is de plug-in Icefilm deze geeft je toegang tot 14000 recente films in HD.
 
Jongens bedankt voor alle tips vooral aan de laatste 9 heb ik totaal niets.

Mischien kan een moderator dit topic uit elkaar rukken en vanaf posting 6 een nieuwe maken??
Of nog beter
Topic naam veranderen in "Mediaplayers algemene info" of zoiets
 
Snap ik niet echt, het gaat tenslotte nog steeds over de media player.
Je vraag was wat is een alternatief, die wordt je hier gegeven.
 
Ik bedoel hiermee dat het topic meer inhoudt dan de titel doet vermoeden

op zich prima daarom stelde ik een titel wijziging voor zodat dit topic algemener wordt.
 
@Matrix, is het zo naar uw wens? ;)
 
Yip nu kan iedereen naar hartelust zijn bevindingen meedelen.

Zoals ik al eerder berichtte heb ik een Mede8er med500X2 gekocht een sterk lijkende AC Ryan.

Er werd geadverteerd dat de Ventilator nauwelijks hoorbaar was, integendeel het lijkt wel een pruttelende solex.

Dus even een mailtje gestuurd naar de helpdesk en zowaar een antwoord gekregen.

Blijkt dat er een specifieke kabel aan de ventilator geplaatst moet worden en deze sturen ze me zo snel mogelijk op. Toch aardig van die reaktie en het oplossen van de kwaal.

Ben benieuwd wat ze sturen ik vermoed een kabel waarin een serie weerstand zit om de spanning op de fan te verlagen en daarmee het toerental te knijpen.


Maar goed ik wil nu toch even doorgaan op de Apple TV en zijn mogelijkheden.
Je kunt er al een op de koptikken van ca 80-90 euro op ebay. Bv uit de UK, Maar is die hier te gebruiken ??

En dan heb ik begrepen dat je hem dan nog moet (laten) Jailbreaken. Nu de hamvraag is dit zelf te doen of heb je daar weer 40 euro voor nodig??

Dan als tie gejailbreakt is wat kun je er dan mee. hoe werkt zo'n Apple TV. Het is een dingetje bvan niks past in je handpalm

Ik snap er nog niet veel van. Maar hij heeft wel mijn interesse gewekt.

Kun je bv er ook een HD aanhangen met films of gaat alles via internet??
 
Het beste is om een Apple TV versie 2 te bemachtigen. Deze kosten nieuw veelal 109 euro, maar worden via de marktplaatsen inderdaad aangeboden tussen de 80 en 90 euro.
Het jailbreaken is zeker zelf te doen en eigenlijk een fluitje van een cent, kwestie van goed lezen. Daarna heb je een mediaplayer die vrijwel alle formaten afspeelt met een maximale resolutie van 720P. Maar wat veel interessanter is, zijn de plug-ins die je kunt downloaden.
Je hebt bijvoorbeeld: IceFilm, deze geeft je toegang tot een verzameling van de laatste DVD's die je streamt naar je Apple TV en waar je via een andere plug-in de ondertiteling bij kunt zetten. Je hebt ook plug-ins voor XXX films en NOS, uitzending gemist en de overige NL zenders zoals consumenten TV, Politiek 24 enz.

Het is gewoon een erg leuk ding dat goed werkt en geheel open source is met goede ondersteuning. Iedere nacht wordt bijvoorbeeld een verse versie van XBMC gecompileerd (is de media player).
Als er interesse is wil ik wel een handleiding maken met links naar de juiste bestanden, om te jailbreaken en de overige software te installeren.

Weet alleen niet of dat mag op Duck forum.
Misschien kan opper Duck daar even op antwoorden.
 
Dit zijn de formaten die worden ondersteund:
Ondersteunde formaten (voor streamen vanaf computer) :
Video:AVI, FLAC, ISO, M2TS, MKV, MP3, MP4, MPEG, MPG, VOB, WMV,FLAC,MTS
Audio: AAC, AC3, AIFF, DTS, FLAC, MP3, M4A, WAV
DVD Files: VIDEO_TS/VOB and ISO
Subtitles: SSA and SRT *
 
Dit lijkt me erg JAMMIE

Ga eens op zoek naar een Apple TV 2
 
crazymotha;219805 zei:
Navi-x is erg leuk, maar nog leuker is de plug-in Icefilm deze geeft je toegang tot 14000 recente films in HD.

Crazymotha Via Navi-x ga ik naar Icefilm.
 
crazymotha;219817 zei:
Je hebt ook plug-ins voor XXX films en NOS, uitzending gemist en de overige NL zenders zoals consumenten TV, Politiek 24 enz.

Die xxx plugin waar download je die?
 
Nummer10;219913 zei:
Die xxx plugin waar download je die?

Op de site van XBMC bij alternatieve addons.
Mocht je deze niet kunnen vinden dan plaats ik vanavond als ik thuis ben wel een linkje.
 
Dat zou te gek zijn.
Als het mogelijk is met handleiding erbij hoe er in te zetten.
Ik probeerde gisteren de tv2 te benaderen via thuisnetwerk via Itunes maar dat werkte nog niet.Terwijl deze wel via zowel de tv2 als Itunes met elkaar zouden moeten delen.

Verder moet ik zeggen dat het een te gek apparaat is zeker voor zo'n klein doosje. Hij staat boven de AcRyan en je ziet hem niet eens.
 
Kan je via air-play alles streamen vanf je i-phone?
Voorbeeld, als ik internet op mijn i-phone, zie ik dit dan tegelijkertijd op mijn tv?
 
Ik ben niet in het bezet van deze luxe. Kan je dus niet helpen in de handleiding staat er wel iets over en die zegt dat het kan.

@crazymotha
Ik ben zelf naar de site gegaan maar ik kan wel het bestand vinden echter hoe gaan we het erin zetten, misschien is het super simpel maar het is me nog niet gelukt. Ik probeer het via Itunes toegang te krijgen maar dat lukt helaas (nog) niet.
 
Ik had de link willen plaatsen, echter staat er vandaag de volgende tekst op de site:
xbmc.org has gone dark
January 18th, 2012 Team XBMC

Stop Censorship Today we are proud to stand together with organizations around the world to protest SOPA and its Senate counterpart PIPA. This blackout represents a preview of how much of the Internet may look if these proposed bills should become law in the US.

We ask for the patience and understanding of our users, and hope that it is clear why inaction is not an option for a community as vibrant as ours. Free expression lies at the heart of XBMC; any enemy of that expression is an enemy of creativity, ingenuity, and progress. Today, we do our small part to show what arrested innovation really looks like.

All services will be restored on January 19th, EST time. In the meantime, we urge our users to get involved

Even afwachten dus.
 
Het installeren van XBMC gaat als volgt:

Als je geen Mac hebt gebruik je Putty voor Windows om contact te maken met de Apple TV.

XBMC installeren

Sluit de Apple TV aan op een TV en doorloop de setup om de Apple TV te verbinden met het netwerk. In de instellingen is ook de tijdzonde in te stellen zodat de klok in XBMC straks goed staat.

Open de Terminal (te vinden in de map hulpprogramma’s op een Mac).
Verbind met de Apple TV via SSH:
$ ssh root@appletv.local
Werkt bovenstaand commando niet vervang dan “appletv.local” door het IP adres van de Apple TV, deze is te vinden in het instellingenmenu van de Apple TV. IP adres heeft mijn voorkeur.
Geef "root"als naam.
Geef “alpine” als wachtwoord.
Update eerst de ge?nstalleerde componenten:
# apt-get update && apt-get upgrade
Seas0nPass heeft reeds de XBMC APT repository aan de apt-get source list toegevoegd. Het enige dat je nog moet invoeren om XBMC te installeren is:
# apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2
 
hangslot;219921 zei:
Kan je via air-play alles streamen vanf je i-phone?
Voorbeeld, als ik internet op mijn i-phone, zie ik dit dan tegelijkertijd op mijn tv?

Internet gaat (nog) niet lukken.
Foto's, muziek, filmpjes, uitzending gemist e.d. wel.
 
XMBC staat al op de tv2.

Wil dus alleen deze app toevoegen. Putty heb ik inmiddels gedownload. We gaan morgen even proberen de tv te benaderen.

Bedankt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan