Nec 1300 A

@silvervox
de meesten dvd spelers lezen de dvd - en geen dvd+
de nieuwe jvc pakt ook de dvd+rw maar niet de dvd+r
maar wel de dvd-r
mijn phillips dvd rekorder voor de TV
leest alles maar brand alleen dvd+
die phillips is de dvdr75 leuk voor de tv en de camcorder
alles op schijf geen banden meer werkt goed
in feb 2004 komt een film van denzel wachington in de bios
ik kan hem nu al kopen
gr dalton
 
Hoi,

ikzelf heb een " STANDARD " dvd Player. Is het goedkoopste zwitsers merk dat ik ken ( voor 3 maanden 100 Sfr. + een nieuwe DVD film ) en die vreet gewoon alles. Spijtig genoeg niet meer in de handel want ik kan die alleen maar aanbevelen.
Daarom heb ik ook een writer gezocht die veel kan.

Groetjes Silverfox
 
@Silverfox en Avensis: Bedankt voor de uitleg omtrent DVD5 en 9!
 
@silverfox
kan een writer van nu een dvd van meer dan 4.7 gb wegbranden
phillips is met dvds met meer gb op de markt gekomen
gr dalton
 
hoy ik werk met een NEC 1300A 1.07
gebruik Datawrite- DVD,s 25 voor 34.95 bij
Funprice,s.
de proggie,s die ik gebruik zijn Any DVD+Clone DVD
geen problemen.

Greetz Wim.
 
Hoi Dalton,

geen idee want die heb ik nog niet geprobeerd. Heb tot nu toe de gewoonlijke uitgetest.
Ben dus ook blij met de zogenaamde double layer dvd's ervaringen.
Enne als bemerking, ik heb geen financiele bedoelingen.Ik ben niet zo ??ntje die er gelijk 100 kopien van maakt om er rijk van te worden. Zou ik kunnen want de navraag is groot, maar ik heb een familie om eten te geven en vanachter de tralies gaat dat niet zo goed. Dus mensen : geen vragen vanwege hoe of wat kopien per hoop.Ik praat hier gewoon over zekerheidskopieen met verandering van ondertitels of het geluidskanaal.
De rest is ??n ieder zijn eigen verantwoordelijkheid overgelaten.


Groetjes Silverfox
 
Hoi wim 3 ,
bedankt voor de info.
Maar heb je die in NL gekocht of via internet of waar?????
Ik woon hier zoals vernoemd in de CH en daar hebben we niet altijd hetzelfde als bij jullie.
De preis is voor mij zeer interessant want dan betaal ik 40% minder en dat is genoeg blijkt me. Mijn hobby is al duur genoeg,dus sparen waar het gaat.

Groetjes Silverfox
 
Datawrite zijn inderdaad ook goed, heb ik hier ook gehad.

@Dalton: Nee momenteel nog niet, zitten er wel aan te komen heb ik begrepen.
 
hoi @silverfox
ik deel jou mening ook
het is voor mij de hobby
vandaar dat ik eerst die philips dvdr75 gekocht had
maar dat brand alleen dvd+
en dat gaat weer niet bij oma enz in de dvd speler die is weer dvd-
van daar mijn uitbreiding idee voor een pc writer
dan kan ik met mijn camcorder, films enz alle kanten op
gr dalton
 
@bt
kijk dan kan ik beter mischien wachten?
want straks zit ik dat ik geen dvd9 kan bakken
ik zal daar eens info na doen
gr dalton . ps alles op dvd5 is zo goedkoop aan het worden?
 
Hoi Weazel,

ikheb het probleem dat ik een OEM versie heb van de nec 1300 A en op de homepage staat dat je de nieuwe firmware NIET voor de OEM mag gebruiken. Iemand hier ervaring mee wat je aan dit probleem kan doen.
Ze wijzen dus elke garantie van de hand als je het fout doed die jongens van de NEC ( waarom dan eigenlijk een OEM versie uitbrengen stelletje eikels ????????????)

Groetjes Silverfox
 
kijk dan kan ik beter mischien wachten?
Ach je kan wel blijven wachten, zo hebben we nu een 160 gb harde schijf en de 200 komt ook wel snel.
Heb je straks de dvd9 brander, dan kun je ook wachten, want Philips is bezig hoorde ik vanavond op de tv, met een nieuw soort media voor de consument, waar je 5x zoveel data op kwijt kunt als op de huidige DVD's.

Ik weet zo niet echt snel (misschien een van de anderen?) weer de info boven water te toveren waar dat stond over die dvd9 branders en wanneer ze verwacht worden.

Zelf zou ik momenteel gewoon voor het "normale" formaat +/- brander gaan, misschien wel de snellere speed (4x branden) en dan gewoon op het gemak een jaartje sparen alvast weer voor de nieuwere types die gaan uitkomen.
De pc wereld is wat dat betreft een wereld die nog enorm in beweging is en als je ziet wat er alleen al de laatste 5 jaar op dit gebied gebeurd is kun je wel blijven wachten op iets nieuws want er blijven gewoon dingen komen.
 
http://www.opus.nl/

Hier kun je uitzoeken welke schijfjes je wilt gebruiken. Zijn volgens mij niet zo duur, of er moet iemand zijn die ergens anders de schijfjes goedkoper kan krijgen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan