Het lijkt dat Temu bij Amazon ook een winkel heeft
Ja let op, dat is al lang zo, er zitten daar meer Chinezen, ook Ali en wat minder bekenden. Ik check daarom ook altijd bij een artikel wie de leverancier is, sommige dingen wil ik niet van China.
Dus dat is wel even opletten. Net als bij Bol, daar zitten dan misschien geen Chinezen maar wel eens wat van die min of meer eendagsvliegen.
(BT trouwens 99 jaar in zijn eentje)

Ja tuurlijk, toen ik chauffeur werd op mijn 25e had ik ook al 30 jaar chauffeurservaring.

Maar met die bijna eeuw ervaring ben ik ook iemand die, als de meeste dingen gewoon werken, ook eerst met programma'tjes gaat testen of er iets stuk is.
Met regelmaat komt er dan iets uit en hoef je alleen dat te vervangen i.p.v. stuk voor stuk kosten gaan maken om te proberen. Daarom kan ik me goed die testen voorstellen.
Met geld genoeg ga je jezelf daar niet druk over maken dan vervang je alles en zie je dat achteraf wel wat de oorzaak was.
Ik heb dat ook met Windows altijd gehad. Anderen gingen meteen nieuwe installatie doen, ik altijd op zoek naar de oorzaak. Reden: zo'n fout kan terug komen en blijf je opnieuw installeren, als je de oorzaak vindt heb je een echte oplossing i.p.v. een workaround.
Anyway, genoeg over mij.
Dat die SMART uit staat is inderdaad niet echt fijn, ben ik ook al vaker tegen gekomen, is een van de eerste dingen die ik altijd controleer als ik en pc/laptop voor de reparatie krijg of ga bouwen.