B
boes80
Hoe kan ik gedownloade of gecopieerde spellen spelen op mijn PS2 zonderhem om te bouwen ???
Iemand een idee, software truckje misschien ???
Iemand een idee, software truckje misschien ???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by tpower
swappen sucks
gewoon de nieuwste ripper de luxe erin en je hebt gelijk een divx en mp3 player, dvd regiovrij en pal en ntsc spellen spelen.
die kun je makelijk neerhalen met emule.duurd wel ff maar dan heb je in iedergeval wel het goede bestand. op kazaa is heir weinig over te vinden.
Originally posted by Black Tiger
Nja... gedoe allemaal, ben toch blij dat ik maar een xbox genomen heb, werkt stukken eenvoudiger.![]()
Nou -dus- niet. Die factor heeft de xbox net. De ps2 heeft meer de kinderfactor want daar zijn veel meer kidsgames voor te vinden, en zie het dan ook als een apparaat wat je sneller koopt voor als je kinderen tot 12 jaar hebt."coolheids-factor"
Originally posted by Black Tiger
Nou -dus- niet. Die factor heeft de xbox net. De ps2 heeft meer de kinderfactor want daar zijn veel meer kidsgames voor te vinden, en zie het dan ook als een apparaat wat je sneller koopt voor als je kinderen tot 12 jaar hebt.
Tekken is ook niet alles.
Race games? Hmz.. Ben hier al fijn bezig geweest met Sega GT 2002 en vooral ook Colin McRae 4. Formule 1 moet je niet op een console spelen vind ik.
En ik wil niet zeuren, maar de ps2 was toch ook al vrij snel na het uitkomen gehacked hoor. Hier in Maastricht woont namelijk een vriend van me, die heeft meegewerkt aan de allereerste modchip van dat ding. Hij had al een ps/2 gekocht toen die net in Japan uit waren, kostte hem zo'n 2900 gulden en hij had hem net binnen en dezelfde avond al open liggen.
Dat zijn de echten he.
Dus hoe jij op het idee komt dat ie nu pas een beetje gehacked is en dat het een beetje aanmodderen met swappen blijft (wat dus totaal niet klopt), is mij een raadsel.
Het is net een nadeel dat ie veel moeilijker in elkaar zit qua hackmogelijkheden want
a.) er komen minder gehackte spelen van uit dus blijft erg duur
b.) is stukken duurder om om te bouwen
c.) zit geen harddisk in
En zo is er wel meer. Het enige waar ie wat beter mee schijnt te zijn is met dvd afspelen of zoiets? Had iets met een hardwarematige mpeg encoder ofzo te maken die de xbox softwarematig heeft? Weet niet het preciese van het verhaal maar weet wel dat xbox daar een extension voor te koop heeft en dat een xbox+ombouwen+extension goedkoper is dan een ps/2 met alleen ombouw.
Of je moet al echt zelf alles kunnen. Ik heb ze echter beiden naast elkaar gezien en smaken verschillen uiteraard, maar qua racespellen doet ie echt niet onder voor een ps/2.
Maarja, een mens moet maar ergens plezier in hebben he, ben momenteel ook al gewoon gezellig NES, SNES en N64 games aan het spelen op de Xbox, dus zo gauw de ps/2 dat eens kan en een hd heeft enzo, kunnen we nog eens discussieren.![]()