Ramp in new york

Ja gisteren vol afschuw naar de beelden gekeken, dat een handjevol extremisten tot zoiets in staat is getuigt van een bedorven en zieke geest.

Over de eventuele consequenties die dit kan hebben, wil ik hierbij niet eens direct bij stilstaan.

Mijn hart gaat uit aan de duizenden burgers die hier volledig zinloos hun leven hebben gelaten, tevens heb ik te doen met alle reddingsmedekers die de komende weken voor een hele zware opgave staan.

En tenslotte zullen ook bij een vergelding weer duizenden onschuldigen het leven laten, hoe we het wenden of keren zullen burgers hier ook altijd de dupe van zijn.

Vol afschuw en onbegrip

d0x

 
Geloof is een ramp voor de wereld. Al eeuwen en eeuwen schreeuwen idioten 'mijn God is beter dan jouw God' en zien daar een vrijbrief in om elkaar uit te moorden, af te slachten en te terroriseren. Of het nou christenen, joden of moslims zijn. Het wordt tijd dat we stoppen met die rotzooi die religie heet, anders wordt het nooit wat met de mensen en met de wereld.

Grtz,

 
Deze tragedie is voor mij ook niet onder woorden te brengen,gisteren vanaf 14.30 uur aan de buis gezeten maar kan het nog steeds niet bevatten,net alsof er een film op is waar nooit geen end aan komt.

Wat mij wel opvalt is dat veel mensen direkt de vinger in de richting van de fundamentalisten wijst maar dat daar nog geen enkel bewijs voor is gelevert.

Denk eens aan een paar jaar geleden toe er in Oklahoma een bom is ontploft en dat dat het werk was van een gestoorde Amerikaan.

Ik vind dat voordat je mensen gaat beschuldigen moet er wel eerst voldoende bewijs zijn.

 
Ik vind het een slechte ontwikkeling dit kan wel eens helemaal verkeert aflopen.

Vooral dat de anderen landen de US steunen en zien als een aanval op een bondgenoot

Laten we hopen dat de daders snel worden gepakt en dat er geen land er bij betroken is.

Want dat kan wel eens uitlopen op een regel rechte oorlog en dan welke geloof dan ook ,bidden de mensen tot hun god om hulp en dan blijkt dat er geen god zo machtig is om er een einde aan te maken.

 
Ondertussen zijn de Taliban in Afghanistan met trillende beentjes slappe dreigementen aan het rondstrooien aan het adres van Bush.

Die voelen de bui al hangen inmiddels en dat zullen geen regendruppels zijn!

Pff, we zijn benieuwd!! (althans, ik wel!)

Het is overigens niet zozeer het geloof wat slecht is maar meer de gelovigen.

 
Zondag vertrek ik ... ging ik vertrekken naar NY. Ik ga elk jaar en 1 van mijn favourieten is ... was WTC.

Heb al mijn kennissen ginder gecontacteerd ... gelukkig allemaal OK, maar verschilende onder hen kennen wel iemand die niet meer naar huis komt. (ganse afdeling van een verzekering , met 150 Mensen waarvn ze niets gehoord hebben tot nu toe)

Ja, ik vind USAers some nogal naief en zelfingenomen maar dit tart elke verbeelding. Ik geloof het nog altijs niet. Is dit DIE HARD IV in 't echt ? Zondag ga ik ... gink ik vertrekken naar NY.

Shit Man

 
1 ding is zeker dat de wereld weer alert is

Dat kan ook geen kwaad terorisme steekt wel de kop op op dit moment , ik denk dat terorisme het nieuwe kwaad is na de koude oorlog

En het moslim geloof is natuurlijk wel een zeer gevaarlijk geloof

wie offert zich nu zelf dan ben je echt de weg kwijt !

Waarschijnlijk hebben de daders toen ze naar binnen vlogen gezegd Ik zie jullie zo bij allah op de eerste rij !

Robbie

 
"See you in Hell !!" een uitspraak die in de viëtnam oorlog vaak gedaan werd.

 
Duurt wel even voor de pagina binnen is.

De namenlijst is nogal indrukwekkend!

 
Tja, geen woorden voor, een schatting van 25.000 doden, als het mee zou vallen zij zo'n man van de nos echt erg. Zieke geesten die dit gedaan hebben.

 
Wat er gebeurd is in NY en WASH.DC is niet te bevatten dit kan en mag niet waar zijn maar het is toch gebeurd door een stelletje

gehersenspoelde zieke teringleiers die hele organisatie dient opgedoekt te worden en dan bedoel ik ook echt opgedoekt !!

Dit ben je verplicht aan de slachtoffers en alle nabestaanden .

Het is nu meer als 24 uur geleden maar ik kan het nog steeds niet bevatten.

De fbi boekt in ieder geval goede vorderingen en hebben nu 3 man opgepakt.

Tegen beter weten in ga ik maar weer het nieuws kijken en hopen dat ze al meer weten over de organisatie die deze ongelovelijke daad hebben uitgevoerd.

 
Zoiets verwacht je toch niet.

Als je dit in een film ziet zou je er om lachen, "zoiets gebeurt nooit".

Maar zeg nooit nooit.

Voor wat betreft de piloten, reken er maar op dat die niet gevlogen hebben.

Zij zullen dit nooit zelf gedaan hebben, en ik denk niet dat het mogelijk is dit met een autopiloot te doen.

Als je kijkt naar de beelden van de binnenvliegende vliegtuigen, kun je zien dat het kundige piloten met ervaring met dit soort toestellen.

Ze vliegen namelijk allebei met de linker vleugeltip naar beneden (en de rechter naar boven dus) om maar op zoveel mogelijk verdiepingen schade aan te richten.

Dat leer je echt niet op MS Flightsim hoor.

Als je goed naar de verschillende beelden kijkt, dan kun je daar heel veel informatie uit halen.

 
Iedereen hier denkt het zelfde, maar we weten dat er nog meer van die gekken rond lopen en die willen maar één ding ; beter doen dan zij dat word dus uitkijken want die zijn nu tot alles instaat.

Het is afgrijzelijk zoals die mensen die sprongen of die uit het raam hingen wachtend op hulp niet wetend dat het gebouw 20 minuten later in zou storten.

Er zijn geen woorden voor, de daders zullen gevonden worden dat staat vast.

ik heb er geen woorden voor

 
Bin laden ontkent er maar iets mee te maken te hebben.

Ik denk dat sadam hoesein er ook wel eens wat mee te maken kan hebben, vergeet niet dat de amerikanen nog steeds doelen in irak bombarderen, het is alleen niet meer in het nieuws.

En sadam had toch nog een appeltje te schillen met Bush.

Maar dit gebeuren is wel heel verschrikkelijk, ik denk dat we er nog lang mee temaken zullen hebben. ( olie duurder wereld economie naar beneden en weet niet wat zo meer.

Nee dit is niet best.

 
Het wordt nog slechter als je denkt dat er nu toch wel heel erg veel aanwijzingen komen dat Arbieren hier achter zouden moeten zitten. Het ergste doom scenario lijkt nu toch steeds dichterbij te komen zeker nu men in Amerika steeds meer het woord oorlog in de mond gaat nemen. Een klein lichtpuntje is dan wel dat Rusland en China zich achter Amerika lijken te scharen maar ja doen ze dat ook nog als er bommen op Irak of Afghanistan vallen.

Nee de wereld gaat een heel onrustige tijd tegemoet zeker nu voor het "groot" terroristich publiek duidelijk is geworden wat je allemaal met een vliegtuig kan aanrichten. Zit je lekker met je zoon binnenkort in een voetbalstadion moet je niet op de bal blijven letten maar in de lucht blijven kijken of er geen vliegtuig het stadion komt binnenvliegen. Het mag misschien zwart wit kijken zijn maar de tijd van je eigen opblazen is misschien nu wel voorgoed gepasseerd door dit vreslijk gebeuren.

De wereld is aan het gek worden en dat komt door het geloof. Begrijp me niet verkeerd. Een ieder is vrij om te geloven wat hij wilt geloven maar de geschiedenis heeft toch zeker wel geleerd dat het voor de wereldvrede en de tolerantie van mensen onderling beter zou zijn als alle geloofsoorten per direct verboden zouden worden.

 
verdorven wereld ,

LEVEN EN LATEN LEVEN

g*dverdomme

 
Laatst bewerkt:
Er zijn vele gelovige Islamieten die het hier helemaal niet eens zijn met dit geweld.

Het beste is gewoon als ieder zijn eigen geloof beleid en anderen vrij laten in wat zij willen geloven. Oorlog om geloof brengt niets dan ellende en verbetert ook niets leren we uit de geschiedenis.

Islam is ook geen slecht geloof, in feite komt het allemaal op 1 god neer, of je dat nu Allah noemt of God of Boeddah. Laat de mensen in hun waarde.

Het enige probleem zijn die super fanatiekelingen die helemaal gehersenspoeld zijn. Alleen zijn die slecht uit te roeien, maar als dat zou lukken dimt de rest van zelf wel.

Moslims klaagden ergens dat er niets anders dan christenen op hooggeplaatste funkties zaten, terwijl in veel moslimlanden een christen nergens aan de bak komt.

Gooi het geloof toch terzijde bij de behandeling van mensen, dat staat er los van en gun iedereen een positie waar hij recht op heeft, ongeacht het geloof, dan ziet de wereld er weer een stuk beter uit.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan