Ramp in new york

Mooi gezegd BT!

Een heleboel mensen hebben dezelfde ideeën, nu alleen nog de praktijk.

 
no heaven and no religion to, imagine all the people, leave there

live in peace......

deze belangrijke woorden die uit het liedje van John Lennon

komen was een boodschap aan alle mensen gericht maar blijkbaarbestaan er barbaren die het hele zooitje niet begrijpen.

Wat ik vreselijk jammer vind , ik wil me langs deze weg kenbaar

maken hoe ik er over denk en durf te denken dat John zich

omdraait in zijn graf, zoals al die mensen die een nutteloze dood

hebben moeten sterven neem nouw al die strijd die al geleverd is geweest voor vrijheid en democratie was dan alles voor niets geweest, hoelang moet deze onzin nog blijven doorgaan.

groetjes van een diepgeschokte sathobbyist.

 
heb zojuist enkele foto's bekeken waarop ik op de 107e verdieping sta van wat ooit het WTC was. Ik kan het nog steeds niet begrijpen dat een stelletje van die ******** tot zoiets in staat zijn. diep triest......

 
Mensen,mensen.

Wie de geschiedenisboeken eens goed heeft gelezen, moet toch onderkennen dat het geloof altijd een rol in oorlogen heeft gespeeld.

Denk maar eens aan N-Ierland met hum oranjemars.

Dat stamt ook uit de middeleeuwen is ook van vader op zoon overgegeaan.

Bij moslin,s , islam enz is het niet anders.

Dus een oplossing is 1 2 3 niet te vinden.

ik heb ook vol afschuw naar de beelden uit palestijnse gebieden gekeken.

Zag kinderen juichen over de geburtenis in Amerika.

Dus het word wel degelijk met de paplepel ingegeven.

Het is dus niet een enkelling die deze gedachten heeft, maar hele volksstammen.

Dan zakt de tolerantie die ik op zou moeten brengen toch even uit mijn geest.

 
het is allemaal niet best in deze wereld, als je tot deze dingen in staat bent moeten ze je ophangen denk ik. maar eerlijk is eerlijk wie speelt met vuur..........geen excuus natuurlijk voor de gebeurde dingen natuurlijk, maar amerika begeeft zich al lang op glad ijs. dit kon niet uitblijven. gekken zijn er altyd te vinden en dat blijkt wel. wat mij persoonlijk meer druk om maak is wat de reacties hierop zijn. mischien overdreven maar: als amerika en de navo ( lees dus ook nederland!!) besluit om de daders ( als deze gevonden kunnen worden) militair te bestraffen is dit risicovol voor amerika en europa!. mischien inderdaad zoals al eerder gesproken in dit forum een nieuwe 3e wereld oorlog??? wie zal het zeggen..... maar een vonkje is genoeg en de vuursteentjes zijn naar mijn idee al ingekocht. LATEN WE HET NIET HOPEN DAT HET ZO VER KOMT!!!

greetings en morgen de vlag halfstok,

opeltje

 
Gister keek ik met grote nieuwsgierigheid uit naar het debat in Rondom 10 tussen mensen van verschillende culturem, Joden, Palestijnen, Amerikanen, Nederlanders etc.

Wat mij mateloos heeft gestoord is dat iedereen oplossingen probeert aan te dragen in de trant van WIJ moeten dit SAMEN doen. Daar zit een Palestijn bij die elke keer dood leuk vertelt dat JULLIE duidelijk de agressors zijn (Amerika). Ik ga hiervan over mijn nek met dat zogenoemde JULLIE en ZIJ gevoel.

Verbeter de wereld en begin bij jezelf!!!!!!!!!!!!!!

Grtz Mike

 
Dat zal je er nooit uitkrijgen ben ik bang voor Mike. Heb het gisteren ook gezien en wist niet wat ik zag en hoorde op sommige momenten. Nog steeds zijn er mensen die denken dat wat gebeurd is te kunnen rechtvaardigen. WIJ, ZIJ en JULLIE ik kots er van. Ik vind het hard om te zeggen en wil zeker niet discriminerend overkomen. Iedereen mag van mij in Nederland zijn stekkie vinden en opbouwen. Heb ik geen enkele probleem mee maar als je dit soort ideeen blijft houden denk ik persoonlijk dat je in Nederland op de goede plek zit en misschien bij je zelf ten rade zou moeten gaan om eens te verkassen naar een land waar je jezelf wel thuis voelt. Nogmaals gezegd niets onder drang en zeker niet uit het oogpunt van ze moeten maar weg maar meer om het feit dat je eigen inzicht over bepaalde zaken niet overeenstemd met het land waar je op dat moment woont.

 
Helaas! Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.

Grtz Mike

 
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we er daar achter Israel straks een heele grote parkeerplaats bij krijgen.....

 
Als het dan maar wel gratis parkeren is, dan heb ik er niet zoveel moeite mee..................;)

Dan

 
@ Ducom,tís alleen zo jammer voor al die onschuldige mensen die er slachtoffer van worden,de mensen die verantwoordelijk zijn zitten vaak in hun veilige bunkers en ontspringen de dans.

 
Ben ik met je eens, maar als we er nu niets aan doen blijven die gasten aan de gang.

Jij hebt waarschijnlijk ook de beelden van die feestende mensen gezien..., vreselijk!

Ik ben van mening dat iemand uit geloofsovertuiging het nodig vind om iemand die er anders over denkt om het leven te brengen, niet op onze aardbodem thuis hoort.

Vergeet niet dat er in ons kikkerlandje ook duizenden van die figuren zitten, ik moet er niet aan denken wat er nog gebeuren gaat......

 
Helaas, blijkt steeds duidelijker uiit al deze !@#@@ ellende dat fundamentalisme een soort k**ker is die in onze wereld langzaam doch zeker aan het woekeren is!!! En dan bedoel ik niet alleen islamitisch fundamentalisme maar elke vorm (!) daarvan.

Ik zeg uitsnijden die handel met een zeer bot mes en ruim om het gezwel heen!!

Wat een taal , sorry maar zo schrijf ik deze achterlijke daad een beetje van me af.

Gr. S.

 
Heeft iemand al die duivelskop in de rook gezien bij de inslag van het 2é toestel in het WTC??

Ik zal even kijken of ik de link nog kan vinden aangezien ik niet weet of ik hier plaatjes kan neerzetten.

 
Science fiction is toch werkelijkheid geworden.Wat kan de mens immens veel kwaad aanrichten Onvoorstelbaar.De daders zijn dit nog mensen ???.Laten we hopen dat de gevolgen niet leiden tot een totale oorlog.

ILYA

 
Had me voorgenomen niet meer in deze discussie te mengen, maar toch.

EERST VERONTWAARDIGING EN ONGELOOF !!!!

Nu een paar dagen later, haatgevoelens, veel haatgevoelens, (ik weet dat het niet goed is), maar zoveel onschuldige mensen die 's morgens naar hun werk gingen, die niet meer thuis kwamen...............................................!!!!!!!!

Zag vanavond weer hoe het tweede vliegtuig zich in die tower boorde, ik werd hels, ONGELOOFLIJK, ONGELOOFLIJK, niet te bevatten.

Boets

 
Ja het raakt ons, soms terwijl we eigenlijk niet willen, toch harder dan we denken.

Laten we hopen dat het vrede blijft, zover ik het begrepen heb vanavond, krijgt Afghanistan 3 dagen de tijd Ben Laden uit te leveren, zo niet zal het land aangevallen worden.

Tegen het einde van de week zou het dus best wel eens kunnen zijn dat de heibel begint. Hopelijk neemt de Taliban, alhoewel ik het persoonlijk betwijfel, een verstandiger beslissing.

 
Petje af voor WIM KOK die duidelijk aangeeft waar Nederland staat en hoort te staan: aan de zijde van de VS en van alle andere NAVO bondgenoten.

GroenLinks en de SP laten inmiddels hun ware gezicht zien door meteen weer "soft" te reageren. Gelukkig zitten er in mijn vriendenkring niet zulke mensen.

Toen er (per ongeluk) een vliegtuig op de Bijlmer neerstortte was het allemaal erg en moest tot op de bodem uitgezocht. Nu er iets gebeurt wat faktoren erger is, willen deze partijen dat Nederland zich aan zijn internationale plicht onttrekt. Het woord dat ik hiervoor heb staat bovenaan...

En ja, ik ben boos.

 
Tja, aan de andere kant heeft mr.Kok ons met 1 zin kwetsbaar gemaakt voor terroristen en ander tuig dat kwaad met ons wil.

Als hij een beetje voorzichtig met zijn woorden was geweest en niet openlijk uitgesproken had dat ook Nederland in oorlog is dan hadden we misschien geen slapende honden wakker gemaakt.

Voor de rest is het uiteraard logies dat Nederland naast de VS staat, we hebben tenslotte een verbond cq verdrag getekent en we horen ons daar ook aan te houden.

Zowel de lasten als de lusten dragen heet dat.

Hier een klein stukje text uit een citaat.....

"In de oorlogstoestand schuilt nog een groot gevaar. Regeringen in oorlog nemen het met de burgerrechten doorgaans minder nauw. Ik ben echt geschrokken van premier Kok, die op de rampdinsdag staatsmanschap toonde door bij het Witte Huis op zelfbeheersing aan te dringen, maar die zes dagen later meedeelde dat ook aan Nederland de oorlog is verklaard. Waaruit blijkt dat dan? Als Nederlands staatsburger eis ik van mijn regeerders dat ze dit uitputtend uitleggen. Beseft de heer Kok wel dat het in een oorlog vice versa werkt? Met 1 zin maakt de Nederlandse regering Nederland tot doelwit. Dezelfde man die drie weken geleden plotseling ontdekte dat 'de overheidscommunicatie richting burger wel een paar slagen beter kan', voert ons land nu voor de tweede keer binnen tweeeneenhalf jaar zonder tekst en uitleg een oorlog in. Verontrustend was ook de uitzending 'De onzichtbare vijand' op Nederland 3, zondagavond 16 september. Het pleidooi van ex-minister Peper voor de invoering van een 'veiligheidsminister' vond weinig tegenspraak en presentator Rottenberg werkte soepel toe naar de slotsom 'dat we voor het beschermen van onze vrijheid wat vrijheid moeten inleveren'. En wat te denken van minister Van Aartsen die tegen zijn Amerikaanse ambtgenoot Powell zei: 'We're at your service, general.'? Is Nederland een zelfstandige natie of een Amerikaans legeronderdeel?"

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan