Seca op interne cam Humax op gewone GW

Ik krijg enkel de france zenders werkend, de rest laat het afweten.

Maar wel grappig dat je seca met een GW kunt decoderen in een irdeto cam.

Nog even en we kunnen ook conax en nagravision recht zetten met de interne irdeto cam van humax.

 
Wie heeft het nederlands secapakket al open op de embedded cam en wafer alsook het spaanse pakket Ben hier nu toch al enkele uren mee bezig geweest en het lukt mij maar niet om deze open te krijgen. Iemand een tip ???

Thanks,

exDumber :confused:

 
als dit zo doorgaat heb je de aston niet meer nodig, alleen nog maar als je je GW niet steeds wilt wisselen tijdens het zappen

geld dus ook voor mij :)

vraagje?

kan je de aston omproggen om videoguard/conax ofzo te krijgen

 
@exdumber zoals ik al eerder schreef mijn vorige reply, kan ik ook het nederlands pakket zien via de alfredo files, maar dan moet je de juiste files hebben met 8 providers, die met 10 en 16 werken dus niet voor de nederlandse zenders.

 
Heb hier de 16prov ook even getest inderdaad geen canal+ ned.

Taquilla werkt wel met de 10+ versie maar niet met de 08 versie de 10p niet getest.

Zal eens op jacht gaan naar de 8prov files.

 
Corectie: ik bedoel natuurlijk de 08p versie inplaats van de 08 versie.

Greetz

 
ook een manier om geen kaart te hoeven wisselen is om de humax irdeto cam te patchen ,zodat je geen kaart meer nodig hebt voor irdeto en dus de seca kaart erin kan doen, als deze tenminste werkt met zo'n patch.

even over die patch, deze werkt bij een broer van een kennis van me, deze zijn beide rond de 70 jaar en konden me alleen vertellen dat het met een laptop is gebeurd, zelf heb ik hier nog nooit wat van gevonden op het net en weet dus ook niet hoe dit kan, en of het public is. misschien dat iemand iets meer hier over weet???

 
@ Marciemarc, bedankt dan zal ik het net nog maar eens afschuimen op zoek naar de goede files. Het moet toch ook mogelijk zijn om de files met meerdere providers zo aan te passen zodat deze ook werken ????????????

Thanks,

exDumber

 
De files van alfredo willen bij mij niet draaien ... ik heb de +cam 2.0 software er in.

De andere files die ik heb gevonden werken op alles behalve c+nl.

CU

Red

 
maakt het nog wat uit of je hic 10108 of 10110 gebruikt en of je allcam patch hebt of niet?

 
ik denk van wel ... ga er straks de nieuwe +cam 2.2 inladen.

Dan verder testen. ik gebruik de files die werkten bij mensen die een 8 of een 10 firmware hebben.

CU

Red

 
Zijn er al mensen die hem op een CI 4.6 se hebben draaien?

Ik gebruik hem hier met in combinatie met een Nokia 9600 maar geen resultaat.

 
2.2 zit er in.

Files van alfredo werken niet op mijn DIL kaart, wel op een SMD kaart. Vreemd ...

Ga nog eens een ander kaartje proberen, want die duitse files werkten stukken sneller dan die van alfredo. Maar met de duitse files geen c+nl.

Ik pruts nog wel wat verder, maar het ziet er naar uit dat je voor de files om seca op irdeto te doen een snelle pic nodig hebt, die op mijn DIL is al wat verouderd denk ik ...

CU

Red

 
Ik heb het gedeeltelijk daaien op een 9600 met een freecam het pakket 0003, 000c zonder ppv, 0019 met af en toe C+.

0004 en de ppv kanalen krijg ik niet aan de praat. Je moet wel wat geduld hebben want het werkt niet achter elkaar. Ik gebruik de files GW all. De editor hiervan werkt niet maar via Winphoenix heb ik de eeprom gedaan.

 
er doen nogal wat verschillende files de ronde ... de ene werken, de andere niet.

ook is het aan te raden een recente kaart te gebruiken, de pic op mij DIL kaart vb is te traag ... om mijn smd kaart werkt het dan weer wel.

CU

Red

 
Hier heb ik het aan het draaiende op een nokia 9800 met freecam

Alle seca kanalen open ,al duurt het bij sommige kanalen een seconde of 30 voor ze open zijn .

 
Bijn de eenden staat nu ook een 8prov file, deze werkt ook met prov 0019 maar niet met prov 0010 geen keys voor prov 10 zo te zien (mischien zit deze prov niet in de hex file)

Zal het straks even beter bekijken.

Greetz Happy2000

 
Heb de file even beter bekeken en is als volgt opgesteld : prov 0004 0003 0019 000C 0004 0003 0019 000C

Dus de keys staan er dubbel in je kunt dus wel een 0003 eruit halen en daar een 0010 in zetten enz enz werkt prima, de file word er alleen iets trager van.

Dienst mededeling : De klok van dit board loopt niet goed.

Greetz Happy2000

 
Laat die klok maar, het is al goed foutje van me zelf.

Greetz Happy2000

 
Werkt inderdaad na aanpassing van de keys met de 8prov.file op 019,03,04,0F,0C echter geen cinecinema op 019 en geen taq.

Wel een beetje traag en overigens gewoon met de 108P :)

B.W.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan