Seca op interne cam Humax op gewone GW

Ik vraag me toch af welke files jullie gebruiken. Nu heb ik de allcampatch versie 2.3 op mijn Humax gezet. Met de vroegere kaarten werkt alles uitstekend (seca in de secamodule, irdeto in de irdeto) maar ik krijg nog steeds met geen enkele uitgeteste file (irseca, duck ...) op een goldcard langer dan 20 seconden beeld (en dan nog enkel op de Spaanse of Franse zenders) via de allcam. (die nu toch ook seca moet kunnen ontcijferen).

Jammer want ik had de seca cam graag in een ander toestel gebruikt. Wie heeft er meer succes?

Dan zal ik maar overschakelen op het DS9 project, maar dat betekent dan wel nieuwe kaarten, nieuwe programmer...

 
Hallo Satlook als jij op die Spaanse en Franse nog beeld krijgt laat het dan even weten. Ik heb sinds enkele dagen daar niks meer op. Alleen het Ned. pakket. Ik heb al heel wat files geprobeerd maar niets werkt meer.

 
Mischien de keys even veranderen, dan zal het wel weer werken.

Greetz

 
@jdelamain. Hier werkt het allemaal nog. Wel op 2 kaarten ik het het nederlandse c+, absat, en de MTV kanalen op een GW en de rest van Seca kanalen op een piccard maar kan dus alles nog steeds zien. GW is geprogd met Duck files en de piccard met Big Cuna.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan