Seca op interne cam Humax op gewone GW

Ja Bocky Wocky dat heb trouwens met DS9 ook geen Cinecinemas bij ident 0019 en de rest wel. De makers van de GW-file en de DS9 file gebruiken dus dezelfde PBM.

 
Daar lijkt het inderdaad wel op.

Het probleem is (zo ver ik weet) dat er geen goede editor voor is.

Maar die zal er ongetwijfeld nog wel komen.

Wel een strak staaltje werk hoor !

B.W.

 
Taquilla werkt wel met die file als je de gepatchde 2.2 versie van humfree gebruikt.

En de cinemas inderdaad geen beeld.

Greetz Happy2000

 
Ik heb de patch ook eens uitgetest. Inderdaad ik kreeg secabeelden (taquilla en kiosk) via de Humax zonder aston.

Met de Fly file kreeg ik wel geen Nederlandse zenders of Irdeto.

Via Secanix zag ik wel welke keys men gebruikte (met heel vreemde id's) en die van provider 00 19 stonden er wel degelijk in. In ieder geval knap werk van de makers.

 
Ongelooflijk, ik heb de file uitgepropeerd op een Echostar 3000 met Ci Irdeto module en het werkt. Spijtig genoeg kon ik enkel een beperkt aantal zenders van het Spaanse pakket bekijken maar later volgt zeker en vast meer.

Heeft er al iemand betere ervaringen met eventueel andere files?

 
Op een 9600 met DVB 1821K en een freecam erin draait alles perfect

 
Ik heb hier dus ook een 9600 maar dan met een irdeto 4.6 se cam. Ook de Fly file geprobeerd maar helemaal niks 2 verschillende piccards en een GW maar geen beelden. Ook met dvb1821k geprobeerd. Programmeer ik het mischien niet goed?

Dit gaat toch ook met 24c13 proggamma ludipipo stand en Phoenix?

 
@jdlemain, heb je een freecam patch of een allcam patch op je irdeto ci? Als je freecam hebt, kun je dan tegelijkertijd ook irdeto én seca kanalen zien? Ik dacht dat het alleen werkt met een allcam patch.

@satlook, als je nu ook dezelfde patch gebruikt als jdlemain, dan is de configuratie compleet dezelfde en moet het toch ook bij jou draaien. Programmeren zal toch het probleem niet zijn voor jou, het is gewoon een GW, met pic16f84 en IC-prog, en de 24c16 met winphoenix. Sommige files werken met een .ise file, en ook die gaat erin met phoenix-mode, maar dan met het bijgeleverde programma. Eerst de picfile erop natuurlijk.

 
Is er ondertussen al iemand die cine cinema's uit het nederlans pakket open heeft op een goldje ( in de irdeto cam welteverstaan) ???????

exDumber

 
Misschien een domme vraag hoor, die .ise files wat zijn dat ? Ik weet wel dat dat de eeprom data is, maar waarom .ise en geen .bin ? Wat is het verschil ? En kan een .ise geconverteerd worden naar een .bin of .hex ?

CU

Red

 
een .ise is een bin file dus a.bin of a.ise is het zelfde gewoon de file renamen.

En waarom het .ise is en geen bin tja weet het ook niet.

Greetz Happy2000

 
bijgevolg zou dat ook met bin2hex moeten om te zetten zijn en met een goldprogrammer te branden ...

CU

Red

 
Ik heb een freecam 2.016 en gebruik de duck files. eerst de loader in de pic en dan met Winph. de eeprom. Daarna de Irseto2.hex in de pic en het werkt. Als je Irdeto wilt zien dan de emulator in de cam aanzetten en ook dat werkt.

 
Vandaag even aan het zappen en plots op cinecinema's beeld met de goldwafer in de embedded cam zonder aan de files iets te wijzigen. Dus probleem heeft zichzelf opgelost.

exDumber :tong: :tong: :tong:

 
Alleen trek je kaartje er maar uit heb je ook beeld dus de boel staat niet aan bij Canal+ ze hebben weer eens problemen vanmorgen deed het allen rtl4 en 5 de rest lag plat.

G.R Pecari

 
Klopt Cinemas zat vanmorgen even FTA in het pakket...

 
heb op een van de buitenlandse boards gelezen dat je voor cine cinema het cable provider id erbij moet zetten met keys en dat hij dan wel open gaat alleen heb ik het nog niet kunnen testen dus doe met de info wat je goeddunkt en laat even weten of je er wat aan gehad hebt

greetz Geinponem

 
Ik heb versie 2.2 van de allcam patch voor de Humax geïnstalleerd (nederlandse versie). Ik heb al diverse files voor een goldcard geprobeerd. Ik krijg steeds wel beeld op de Franse en Spaanse zenders, inclusief ppv maar het beeld valt na een kleine minuut weg. Heeft iemand al betere resultaten?

Hetzelfde probleem heb ik ook met een Irdetomodule met de secacodes.

 
Ja het werkt hier nu ook.

Al is het nog eerst maar op 2 paketten wel te verstaan : AB en het nederlandse + met Cine Cinemas. Met de 9600 maar nu wel met freecam soft en de Duck files. Ik zou de andere ook nog even proberen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan