Originally posted by Black Tiger
Als je dat zou te weten komen, dan was je even ver als C+ zelf maar aan die gegevens zul je zo vlug niet komen, dan heb je ook geen bug nodig om naar de kaart te schrijven dan stuur je gewoon commando's.
Tja en dat kom ik nou net niet te weten!
Als ik het goed begrepen heb dan heeft
scm microsystems 1 en ander ontwikkeld voor Canal plus?
Kijk ik geef toe ik ben geen held in het schrijven van programma's, ook niet in het verwoorden van hoe het zit met keys, algoritmes, en ga zo maar door. Dat lees ik vaak wel, ook de firmwares hou ik een beetje in de gaten, en daarvoor vaak mijn petje af!
Ik ben op mijn eigen manier met de hobby bezig, bemoei me vaak ook niet met bepaalde dingen omdat ik voor mezelf al weet dat ik het dan toch op een verkeerde manier breng, daarom laat ik het vaak ook aan anderen over....

Geef mij maar gewoon mijn muziek, maar och soms wijk ik wel eens af

...
Maar met hetgeen waar ik nu mee in mijn koppie zit, dat kan ik gewoonweg niet loslaten, ook al zegt Pikkie zoiets van dat ik mezelf niet zo vast moet bijten in seca2, dat doe ik nou net wel omdat dat mij boeit, voor die andere systemen heb ik hier noch de middelen noch de pleuro's! Je moest eens weten hoe laat ik er achter kwam wat ik voor mezelf met een oslink kon, en nu heb ik er plezier van, in mijn eigen woonkamer!
Hetgeen wat ik nou dus aan het zoeken ben voor mezelf, dat is nou net dat stukje software.... en dat wil me nou net niet lukken, grrrrr