Nou breekt mijn klomp.
@Freggel1: voel je je nu aangevallen omdat ik een beetje pissed ben dat ik je hele lap tekst heb kunnen aanpassen zodat ook duidelijk was welke tekst van pikkie was en welke de antwoorden van jou?
Daarvoor heb ik dus die quotes moeten plaatsen.
Het is dus vrij logisch dat ik eigenlijk een beetje gefrustreerd bent dat je wel de moeite neemt voor die kleurtjes, maar totaal geen quotes geplaatst hebt.
Misschien was m'n reactie naar jou wat fel maar dat is vanwege de hypocriete opstelling van iemand anders.
Maar gebruik a.u.b. gewoon die quote tekens dat lijkt me toch geen probleem? Dan kun je altijd nog die kleurtjes gebruiken.
Dus ik snap totaal niet waar je over valt.
@pikkie:
Aan BT ik denk dat je nu helemaal fout zit ik denk dat ik mijn sporen al verdient hebt maar als jij er anders over denkt is dat jou goed recht....
Ik zeg niet dat ik er anders over denk, ik zeg dat ik er niets van weet en als jij je sporen verdient hebt, nou kan, is mij niet bekend, had je bijv. wel kunnen zeggen waarmee.
Pc en satgebeuren zit wel degelijk een verschil tussen maar ga daar met jou niet over discuseren,heeft geen zin.
Klopt, want je weet dat ik gelijk heb en dat je die discussie verliest. Zo kan ik het ook.
Natuurlijk is er verschil, maar het gaat hier om het hebben van kennis en het al of niet kunnen vergaren van kennis d.m.v. gevoel hebben van techniek en dat heeft niet iedereen, en dat is precies maar dan ook precies hetzelfde op pc gebied, motortechniek, noem maar op. Maar dat wil je schijnbaar niet begrijpen.
Oja hoor je mag rustig weten zonet conax nieuwe key met nogmaals dank aan pdk neergezet.
Bedankt hoor pik..
Een hele boel al bereikt op nds gebied philips draait op nds kaart geeft niet hoor doe toch niks...
Is dat allemaal van jou dan? Dat spul komt toch hoodzakelijk van Polen en Tsjechen of niet?
C+ nl ja ik kijk en nog gratis ook rararararara weer kwaad want die ouwe wil niks plaatsen....
Pfff.. word ik niet kwaad om.... de ouwe hier kijkt ook gratis C+ hoor, alleen niet met kaart en als de ouwe niets wilt plaatsen moet de ouwe dat zelf weten, maar dan moet ie ook geen nietszeggende dingen plaatsen alwaar ie doet alsof ie eigenlijk iets zegt want in feite doe je op die manier niet meer dan rat2002, die was daar ook zo goed in net als Capone.
De users een beetje gek maken.
Taq ik kijk hoor tja unloop he waar ik het al veel over heb gehad.
Zeker originele kaart voor nodig? En hoeveel mensen hebben die? Kijk... het woordje unloop zegt niks voor iemand die totaal geen idee heeft waar het mee samenhangt.
Oja vergeet de mr1140 polsat au en cabo wie zette die ook alweer....want wie had het gemaakt ouwe pik mischien????
Geen idee, ik heb me daar nooit mee bezig gehouden. Maar komt dat echt origineel van jou af? En dan zeg je zo mooi van "wie zetten die"? Oh? Niet hier toch.
Tja en onze freggel ook nog lekker afzeiken en gelijk dreigen met het slotje ik zou zeggen doe dat maar joh zijn we hier van af.
Tjongejongejonge.... goed lezen is ook erg moeilijk he.
Ik heb freggel1 helemaal niet afgezeken en ook niet gedreigt met een slotje. Als je ook maar ERGENS hier iets van een slotje ziet in mijn tekst, quote het dan maar eens.
Afzeiken heb ik ook niet gedaan, alleen eens gevraagd of er niet fatsoenlijk tekst geplaatst kan worden omdat het gewoon een hoop werk kostte, onnodig. Alleen m'n reactie naar hem was misschien wel wat overdeven, dat wil ik best toegeven.
Maar als je goed gelezen hebt, heb ik freggel1 zelfs nog in die zelfde tekst een compliment gegeven voor de thread.
Kortom veel maar ik zal het zo doen ik plaats niets maar dan ook niets meer en zeker hier niet meer.
Prima toch? Meer vragen we toch ook niet?
Ik ben altijd bevlogen geweest in de hobby en als er 1 ding is waar ik niet tegen kan, is dat users gek gemaakt worden met uitspraken waar je totaal maar dan ook totaal niets mee kunt en DAT is waar ik pissed over ben.
Wat je verder doet moet je zelf weten.
@Freggel1: ik heb nergens gedreigd met afsluiten, sorry als ik misschien wat te hard uit de hoek kwam betreffende die quotes die ik allemaal heb moeten aanbrengen, uitleg staat hierboven.
Verder klopt het niet wat je zegt. Ik heb het a.) te druk, b.) zit ik met mijn gezondheid en c.) lees ik hier wel mee.
Ja ik heb beloofd op te letten, ja we hebben afgesproken dat de mods zo weinig mogelijk zouden ingrijpen. Kun jij me dan even aangeven waar ik ingegrepen heb aub? Want ik ben me er niet van bewust.
Verder bezig ik (en heb ik al vaker gezegd) niet alleen onvoldoende tijd maar ook onvoldoende kennis of technisch inzicht (hoe je het maar noement wilt) om me echt nog te verdiepen in het seca2 gebeuren en dat is ook nog altijd correct. Maar dat wil niet zeggen dat als er zoals hier misschien toch wat interessants te lezen dat ik misschien toch iets kan opsteken en deels iets begrijpen kan, dat ik dat niet zal proberen.
Dus ik denk niet dat je me iets uit hoeft te leggen over 1+1, maar bovenstaande uitleg eens rustig doorlezen zal denk ik wel voldoende zijn opdat jij ook begrijpt dat je ondanks drukte toch wel meer dingen kunt doen.
Anders hoor ik het graag evt. per pm.
Jouw doelstelling was om hier een thread te maken, om de mensen aan te zetten echt eens met de hobby bezig te gaan. Dat siert je en ondersteun ik ook volledig. En net dat is exact de reden dat je zo'n thread ook echt interessant moet maken en dat bereik je niet met uitspraken waar geen kip wat mee kan want dat heeft alleen spookverhalen als gevolg.
Hoe dan ook, ik laat jullie weer fijn met rust in deze thread.
Hopelijk komt er nog eens iets uit waar iemand iets mee kan.