seca2

S

strohalm

Vandaag was ik bij een kennis van me en tot mijn verbazing zag ik dat deze c+nl keek met een witte kaart.
Op mijn vraag hoe en wat kreeg ik geen antwoord het enigste wat ik te horen kreeg was ga maar leren unloopen.

Vraagje wat houd unloopen in las hier wel het een en ander maar kan er geen wijs uit.
Oja op de kaart stond m11 of zo iets kunnen we daar wat mee zit nog niet zo lang in deze hobby vandaar nijne domme vraag mischien?????

Kan dat met alle kaarten??? wat heb ik nodig ??? mischien dat ik nu wel vragen stel die al gestelt zijn maar toch probeer ik het zo maar......
 
Djeeeee ik pech dat ik mensenschuw ben zo kom ik nooit aan
kennissen :(( En zie ik nooit zo n witte kaart in het echt


woutje
 
was die kennis pikkie of zo ?
 
Pikkie???, die zat toch vast!!!

GR Fred.

P.s ik ben het niet geweest, ik krijg nooit visite.....:biggrin:
 
@strohalm
Leuke vriend heb je dan .. als die niet eens een kaartje voor je maakt ..
Wat is dat nou voor een antwoord .. ga maar leren unloopen ..
Elke Atmel gebaseerde 6464 kaart kan je gebruiken hoor .. laat maar lekker lullen die kennis .. wat een onaardige vriend zeg ..
Ik zou hem eerst geen biertje meer geven als die bij jou op bezoek komt om te kijken wat jij allemaal niet kan zien ..

Cya .. goed uiteinde !
 
@Gh ik heb hem heweft5 kaartje gemaakt draait perfect, is geheel auto update.....

Hij had jou posting gelezen en hij heeft mij nu wat over unloop geleerd
 
Originally posted by strohalm
@Gh ik heb hem heweft5 kaartje gemaakt draait perfect, is geheel auto update.....

Hij had jou posting gelezen en hij heeft mij nu wat over unloop geleerd

Zou je dit nogmaals kunnen uitleggen, maar nu wat duidelijker?
Wie heeft nou wat gemaakt?

Mvg,

Valerio
 
Jongens julie doen wel zo lacherig alemaal ...maar hij kan wel eens gelijk hebben.
ik heb ook een goede vriend en die is ergens in belgie geweest
en heeft daar een kaart bij een satelliet set genomen die de hele boel opengooit.
ik mag de bewuste kaart een keer van hem lenen en bekijken.
ik ben ook erg beniewd wat voor een kaart het is .
dus heren het kan wel ...ik heb het van meer mensen gehoort ...en als ik die kaart in mn handen heb dan zijn julie de eerste die het horen van mij.
 
Bla bla

bala bla bla?

Ja hoor bla bla bla bla !!
maar uh.... Bla
Ja bla. Wacht maar af bla bla bla

waar heb ik dit meer gehoord? de zoveelste met een nietszeggend bericht.

Komop mensen, meld alleen iets waar we wat aan hebben!!!!

maar toch.... nog de beste wensen en vriendelijke groeten,

Hansjasan
 
Je hebt inderdaad gelijk.
Info waar we iets aan hebben, dus even wachten tot Satelitefreak bij die kennis is geweest en dan zien wat hij kan melden, speculeren heeft geen zin.

Voor andere informatie kun je in het unloop topic kijken.
Men moet echter niet verwachten dat men het kant en klaar voorgeschotelt krijgt, en da's niet meer dan logisch.
 
Als je een Dreambox hebt die ingesteld is als client bij een cardserver dan kun je elke willekeurige kaart erin steken en toch beeld hebben. :)
 
ben der achter het is een kaart gekocht in denhaag welke de taq en sly opezet en c+ nl, gebaseerd op een penta card op mijn vraag welke chip dat wist hij ook niet.....

Adres van de verkoop wilde hij niet zeggen worden maar beperkt gelevert....

Oja ik las pikkie zit vast maar die is het niet erger nog ken die hele man niet...
 
Pentacard heeft dezelfde hardware als de TITANCard.

Alleen is de OS anders..

GR Fred.
 
ik was op de site van sat4all en daar kwam ik rare teksten tegen ze zijn iets op het spoor maar zeggen niet duidelijk wat. ze praten onderling en vertelen anderen niks maar veel vooruitgang
 
Fred,

merk jij dan dat het allemaal wat losjes gaat nu BT niet meer
modareert.

Bij jij op 10 maart jarig of zo? Wat is het speciale aan die dag,
als je iets meer van de sluier oplicht, sta ik een uur eerder op,
mocht het heel speciaal zijn, dan trakteer ik op een rondje op een SAT bijeenkomst. Die staat.

Goka
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan