seca2

Duiveltje,
Het ? Wat is het?
Als het < Het> is, waar al velen naar opzoek zijn, dan feliciteer ik je met <het> bereikte resultaat, in dat geval, zou ik het heel aardig van je vinden, om <het> aan een vertrouwenspersoon
te demonstreren, in dat geval draag ik Freggel1 voor of BT, ik heb wel vertrouwen in die guys. Zij kunnen dan hopelijk verslag uitbrengen voor een grotere groep.
BVD voor je medewerking,

Goka
 
je bedoeld kiosque niet te verwarren met de kiosken op 1 graadje west
 
Ja, klopt. Maar deze zijn ook welkom bij mijn.

;)
Nr.10
 
zie je dan ergens canal+ logo het is een canal+ van ander land
frankrijk mischien???? je ziet de kaart er ook niet in zitten
ik heb een abbo en kan ook wel foto's maken van canal + en dan een oude witte/of gold card voorzien met stift van canal+ hahahahahaha jullie worden mooi voor de gek gehouden
 
Het gaat om de info.

Strohalm had via een kennis een witte kaart gezien die de boel open zetten op C+.

;)
Nr.10
 
Originally posted by koeze
zie je dan ergens canal+ logo het is een canal+ van ander land
frankrijk mischien???? je ziet de kaart er ook niet in zitten
ik heb een abbo en kan ook wel foto's maken van canal + en dan een oude witte/of gold card voorzien met stift van canal+ hahahahahaha jullie worden mooi voor de gek gehouden
huh???is er gezegd dan canal+ ned volgens mij gaat het onderwerp van die posting over canal+ frankrijk en de kiosque kanalen maar ja
 
dat snap ik maar dan kan die persoon toch abbo hebben en mensen voor de gek houden of niet????????????
 
Hallo, ik heb net het draadje gelezen; Ik hoor van een collega dat hij via via hij met z'n decoder ook c+ kan kijken en niet via irdeto. Helaas wilt hij niets van kennis delen. Een man waarvan ik een programmer heb gekocht wist we ook het ??n en ander te vertellen, maar hij vond het allemaal linke soep. Hij had het ook nog over een turkse site, maar geen url. Kan d'r iemand die wat meer weet ff pm'en? Want irdeto 1 is nog niet maar gaat op zwart.
 
nee, hij gebruikt helemaal geen kaart. Alleen software, volgens mij in een strong 4125 of 4355 met alleen een ci
 
cardsharing oke.
maar een emu die zich aanpast aan de keys is beter.....
 
Nou heb ik weer geprobeert te achterhalen welke kaart??? schijnt geen opos of wildcard te zijn.
Las op een ander forum dat er 2 behoorlijk teleugesteld zijn in de opening van de nu werkende kaarten op c+ nl omdat de boel in principe niet is gehackt.

De echte hobbyist vreest nu helemaal opnieuw te moeten beginnen.
Las vanmiddag dat beide kaarten alweer dicht stonden...

Dus toch weggegooid geld???????

De echte hobbyist spreekt er nu zelfs van dat men totaal ondergronds wil gaan met een bepaald aantal mede hobbyisten dit om de kaart maffiose een hak te zetten het leven is al duur genoeg.
 
Klopt, ze noemen zich Team Underground. Wel erg toepasselijk, wie weet horen we nog iets van ze!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan