seca2

10


;)
Nr.10
 
merk jij dan dat het allemaal wat losjes gaat nu BT niet meer modareert.
Oh? Ik zie niet wat er losjes zou gaan. En het unlooptopic waar toch erg veel vrijheid is gelaten, is gestart en verder gegaan (zelfs met medewerking van mij) toen ik wel nog modereerde.:)
Verder word er in dit topic hier niets gezegd wat niet mag dus vraag ik me af wat er dan "losjes" zou zijn.:p
 
Nou, Ik denk dat 10 maart wel eens een hele feestelijke dag kan worden voor heel veel duckvrienden.....:biggrin:

@BT,

Mijn slogan zeker nog niet gelezen...hehehe

GR Fred.
 
Originally posted by twilight


Mijn slogan zeker nog niet gelezen...hehehe

GR Fred.

Fred! Was dat niet iets met een bos bloemen die op tafel stond toen je vandaag thuis kwam???
 
9


;)
Nr.10
 
Originally posted by freggel1
Fred! Was dat niet iets met een bos bloemen die op tafel stond toen je vandaag thuis kwam??? [/QUOTE

Die had ik voor zijn vrouw achtergelaten... ;-)
 
Ah Fred
Jawel die had ik al lang gezien, maar werd even verward doordat Goka een vraagteken op het eind vergeten had en dacht ik dat het een opmerking was.
Nu begrijp ik ook wat ie bedoeld en waar hij naar verwees, sorry Goka, vergissing mijnerzijds.:)

Maar als ik het zo lees, zou men hier voorzichtig uit kunnen concluderen dat er een public hack zit aan te komen op of rond 10 maart?
Normaal ben ik geen geruchtenliefhebber doch ik vernam een soortgelijk verhaal vanuit een onverwachte kant ook al.
 
Originally posted by Black Tiger Maar als ik het zo lees, zou men hier voorzichtig uit kunnen concluderen dat er een public hack zit aan te komen op of rond 10 maart?

Helaas B.T,

Op dit forum mag ik je helaas niet vertellen hoe je illigaal naar C+ kunt gaan kijken in welke vorm dan ook.

Daarom kan ik helaas uw vraag niet beantwoorden, nog bevestigen.

M.v.g FRED.
 
BT,

ik schrijf weleens cryptisch, maar je had me door.

Tja, 18 maart zal een dag worden wat de sneeuw doet smelten.

Fred,

Als Duck vriend mag je me ook een PMtje sturen.
Ik ben benieuwd.

Wel las ik ergens dat C+ France getackeld is, maar niet bij mij,
bij wie wel?
Goka
 
waarom nog wachten jongens, wees nou eens een keer duidelijk
want met dit en met dat datum daar hen je niets aan , wees wat concreter!!!!

de groetjes
 
Op dit forum mag ik je helaas niet vertellen hoe je illigaal naar C+ kunt gaan kijken in welke vorm dan ook.

Daarom kan ik helaas uw vraag niet beantwoorden, nog bevestigen.
Correct, maar ik vroeg ook niet hoe ik illegaal naar C+ kon kijken, maar of er wellicht een hack zat aan te komen en dat is een heel ander soort vraag.;)
Indien men daar bevestigend of ontkennend op antwoord blijft men nog altijd binnen de regels.
Een "ja" is immers nog geen "hoe".:biggrin:

Vind hem wel grappig trouwens, maar okez, ik wacht wel af, heb toch geen haast ermee. Eerst maar 'ns zien dat het beter weer word zodat die schotel weer wat beter afgesteld kan worden.:)
 
We hebben nog niet eerder vernomen dat een hack middels een toekomstige datum wordt aangekondigd. W?l hebben we vernomen dat er mensen zijn die zeggen: wacht tot datum x dan ... (denk aan premiere en nu al voor de 2e keer c+ nl). In alle gevallen bleek die datum zonder bijzonderheden te passeren. Zo zal het deze keer ook gaan. Lees maar eens goed wat er wordt geschreven. Er is door twilight in ieder geval niet geschreven dat er een hack aankomt, wel dat het voor menigeen een feestelijke dag zal worden en daar zal twilight wel eens gelijk in kunnen krijgen.

Overigens er zijn zat mensen, ook die wij kennen, die naar c+ nl kijken c.q. hebben gekeken op een manier zoals het niet hoort en zelfs niet legaal is. Maar daarmee is er nog geen publieke hack.
 
Overigens er zijn zat mensen, ook die wij kennen, die naar c+ nl kijken c.q. hebben gekeken op een manier zoals het niet hoort en zelfs niet legaal is. Maar daarmee is er nog geen publieke hack.
hebben gekeken is eigelijk niet erg positief
als ze er nu nog steeds naar kijken was optimistischer geweest
 
Grappig, althans dat vind ik:

Krijg ik van Dash8 een PMtje met als aanhef:

Fred,

............. etc het hele verhaal, maar ik ben Fred helemaal niet,
en ik kan helaas niet helpen.

Zijn we nu door die datums helemaal het spoor bijster geraakt?

Nog even volhouden dan is het 10 maart en ik zie wel wat er gebeurt of niet gebeurt.
Dus slogan: niet in paniek raken!

Goka
 
Als twilight zegt dat 10 maart een feestelijke dag kan worden voor een aantal duckvrienden dan is het antwoord op internet te vinden. Het feit dat twilight vnu erder niks mededeelt, duidt er op dat hij dat niet mag of dat hij dat hij wilt wachten tot 10 maart.

En inderdaad vooral niet in paniek raken, maar ook niet te gelukkig of te verdrietig zijn.
 
Heb ik geschreven dan dat er een C+ Hack komt???

Volgens mij is lezen niet jullie sterkste kant...hehehe

Maar euh, houd die datum maar in de peiling....

Het wordt dan 1 groot feest, de knoop wordt waarschijnlijk dan doorgeHackt.

GR Fred.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan