Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Gewoon zelf ik elkaar lassen of laten maken.....ehm, waar kan ik ook aan dergelijke wapens komen?
Ik blijf wel gewoon uit de buurt van gevarenzones.V.w.b. wapens... als je nog een verklaring omtrent gedrag kunt regelen, dan kun je een airsoft vergunning krijgen. Ik heb daar wapens van gezien (bij kennissen) met kogels die de 4.5mm ver overstijgen, zat nu zelfs 9 of 10 mm tussen, gewoon airsoft. Maar je men kan er dus makkelijk iemand mee doden qua snelheid en grootte. Kosten van een vergunning zijn dacht ik 72 euro per jaar. Excl. eenmalige aanmeldings- en VOG kosten.
Ik begrijp geen hout van dit verhaal. Twee doden, één gewonde (ok dat is de dader dus, voor zover wel begrepen) maar er is maar één pijl afgeschoten waar twee doden bij zijn gevallen?In Almelo zijn twee doden en twee gewonden gevallen bij een steekincident
.....................
De man met de kruisboog heeft volgens RTV Oost zeker één pijl afgeschoten.
De politie heeft mogelijk naar het balkon geschoten.
De man is opgepakt.
[bron: teletekst]
Ben ik met je eens. Of als je ze probeert te gebruiken loop je meer risico eerst geraakt te worden. Ik blijf ook liever uit gevarenzones weg.Geweld(wapens) trekt geweld aan..
Met een beetje kruisboog kun je wel door twee mensen heen schieten.Liepen de slachtoffers naast elkaar en is de pijl dwars door de twee slachtoffers gegaan? En wie heeft er dan gestoken en met wat dan???
Nou het zijn ,naar ik gehoord te hebben, volwassen mensen. In Uithuizen voor de auto wasserette een vlinke bron van inkomsten.Tja de daders hebben schijt aan alles dus doen ze het nu zo.
Vroeger toen wij ondeugend waren trokken we belletje en liepen hard weg.
Maar ja dat was tot ca 12 jaar daarna waren we de braafsten.
Tijden veranderen, dat wel maar ligt dat aan gebrek aan opvoeding?? Of aan groeps stoerdoenerij.
??? Ik weet niet waar je die conclusie uit trekt, het gaat nog altijd maar om 1 dader.Ok, meerdere daders dus.