The Matrix of wordt het Robin Hood.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Het is wat boogschutters in Almelo.
Goed dat je niet meer winkelt wat heftig man.
 
Bootschutters in Almelo? Ik heb schijnbaar iets gemist in het nieuws. :confused:

Maarja, het is overal prijs, in Rotterdam wordt overal geschoten, elders diverse steekpartijen, het wordt erger en erger.
 
Ik hoorde een knal op dat filmpje. Was dat een waarschuwingsschot van de politie?
 
Dat moet haast wel een waarschuwingsshot zijn. Maar het is echt schering en inslag met 'incidenten' qua steek- en schietpartijen. Als je 's ochtends het nieuws bekijkt is er her en der wel weer geschoten en/of gestoken.
 
..ehm, waar kan ik ook aan dergelijke wapens komen? Volgens mij is er een kleine groep mensen die nog niet zijn bewapend in deze wild-west gemeenschap..
Dat geeft mij trouwens een idee.. Iemand interesse om ook een begrafenisonderneming te beginnen?
 
Met een begrafenisonderneming kun je nog steeds goed geld verdienen, maarja, zou toch niets voor mij zijn.

V.w.b. wapens... als je nog een verklaring omtrent gedrag kunt regelen, dan kun je een airsoft vergunning krijgen. Ik heb daar wapens van gezien (bij kennissen) met kogels die de 4.5mm ver overstijgen, zat nu zelfs 9 of 10 mm tussen, gewoon airsoft. Maar je men kan er dus makkelijk iemand mee doden qua snelheid en grootte. Kosten van een vergunning zijn dacht ik 72 euro per jaar. Excl. eenmalige aanmeldings- en VOG kosten.
 
In Almelo zijn twee doden en twee gewonden gevallen bij een steekincident
dat werd gevolgd door een scène waarbij een man met ontbloot bovenlijf met een kruisboog op een balkon stond.
Hij is een van de gewonden.
Wat de relatie is tussen de slachtoffers is onduidelijk.

Ook over de achtergrond van het voorval is nog niets bekend.

Arrestatieteams zijn vanmorgen uitgerukt naar de M.Th. Steynstraat na de melding van het steekincident.

De man met de kruisboog heeft volgens RTV Oost zeker één pijl afgeschoten.
De politie heeft mogelijk naar het balkon geschoten.

De man is opgepakt.

[bron: teletekst]
 
V.w.b. wapens... als je nog een verklaring omtrent gedrag kunt regelen, dan kun je een airsoft vergunning krijgen. Ik heb daar wapens van gezien (bij kennissen) met kogels die de 4.5mm ver overstijgen, zat nu zelfs 9 of 10 mm tussen, gewoon airsoft. Maar je men kan er dus makkelijk iemand mee doden qua snelheid en grootte. Kosten van een vergunning zijn dacht ik 72 euro per jaar. Excl. eenmalige aanmeldings- en VOG kosten.
Ik blijf wel gewoon uit de buurt van gevarenzones. :) Geweld(wapens) trekt geweld aan..
In Almelo zijn twee doden en twee gewonden gevallen bij een steekincident
.....................

De man met de kruisboog heeft volgens RTV Oost zeker één pijl afgeschoten.
De politie heeft mogelijk naar het balkon geschoten.

De man is opgepakt.

[bron: teletekst]
Ik begrijp geen hout van dit verhaal. Twee doden, één gewonde (ok dat is de dader dus, voor zover wel begrepen) maar er is maar één pijl afgeschoten waar twee doden bij zijn gevallen?
Liepen de slachtoffers naast elkaar en is de pijl dwars door de twee slachtoffers gegaan? En wie heeft er dan gestoken en met wat dan???
 
Dr.z die doden zijn gevallen bij een steekpartij.
 
Sorry had gisteren geen tijd om te reageren, was zeer druk bezig met het huishouden omdat woensdag mijn vrouw door haar rug gegaan is en amper kan lopen. Dus het is trap op trap af ontbijt, koffie, koffie, lunch, koffie, avondeten,koffie, borreltje , en dan zelf te rusten. En dat met mijn ischias been.
Daarnaast boodschappen doen. Ben keikapot.

Goed het geval, kijk er niet van op in deze verrotte wereld met gemêleerd gezelschap. Het steekt er maar op los,
Idd het schot in het filmpje was van ome agent. Lokatie is het minst frisse buurt van Almelo, Herman had het allang door, in Almelo is heel wat te doen.

Mijn zoon in Lelystad stuurde deze link in schril contrast.

 
Laatst bewerkt:
The Matrix beterschap met je vrouwtje mijn vrouw heeft het al een tijdje in de rugg.
Stress op het werk denk ik.
Gelukkig heb ik nog nergens last van niet moe te krijgen😁.
Vlak bij mij in de straat waar mijn dochter woont is het ook zo.politie is er bijna iedere dag.
Maar hier in Groningen hebben ze weer wat nieuws plassen en scheiten in andermans spullen. Is de auto niet opslot wordt het daar in gedaan tuinhuisjes ook niks wordt ontzien.
 
Tja de daders hebben schijt aan alles dus doen ze het nu zo.
Vroeger toen wij ondeugend waren trokken we belletje en liepen hard weg.
Maar ja dat was tot ca 12 jaar daarna waren we de braafsten.
Tijden veranderen, dat wel maar ligt dat aan gebrek aan opvoeding?? Of aan groeps stoerdoenerij.
 
Geweld(wapens) trekt geweld aan..
Ben ik met je eens. Of als je ze probeert te gebruiken loop je meer risico eerst geraakt te worden. Ik blijf ook liever uit gevarenzones weg.

Liepen de slachtoffers naast elkaar en is de pijl dwars door de twee slachtoffers gegaan? En wie heeft er dan gestoken en met wat dan???
Met een beetje kruisboog kun je wel door twee mensen heen schieten.
Maar voor zover ik begrepen heb is buiten 1 pijl afgeschoten. De mensen binnen zijn dacht ik door steekwonden om het leven gekomen.
 
Tja de daders hebben schijt aan alles dus doen ze het nu zo.
Vroeger toen wij ondeugend waren trokken we belletje en liepen hard weg.
Maar ja dat was tot ca 12 jaar daarna waren we de braafsten.
Tijden veranderen, dat wel maar ligt dat aan gebrek aan opvoeding?? Of aan groeps stoerdoenerij.
Nou het zijn ,naar ik gehoord te hebben, volwassen mensen. In Uithuizen voor de auto wasserette een vlinke bron van inkomsten.
 

Ok, meerdere daders dus. Die met het kruisboog heeft alleen iemand verwond en de twee dames die zijn doodgestoken zijn weer slachtoffer van een andere dader..
 
Niet conclusies trekken voordat uitgezocht is wie wat op zijn kerfstok heeft.
Alhoewel ik dat ook vermoed. Waarschijnlijk (een stapje verder) oma , moeder en dochter cq vriendin,echtgenoot van de 28 jarige man.

Maar dat is zeer speculatief.
 
Ok, meerdere daders dus.
??? Ik weet niet waar je die conclusie uit trekt, het gaat nog altijd maar om 1 dader.

Zojuist hoorde ik op het nieuws wederom wat ik al eerder schreef. Een vrouw (andere flatbewoonster) en iemand die haar kwam verzorgen. Dat was familie van die oude vrouw, niet gerelateerd aan die 28 jarige man.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan