Toestand J.P. stabiel!

R

RobKroot

Toch jammer! Ik had hem liever met een horrelvoetje in de WAO gezien. Had ie koekje van eigen deeg gekregen die sukkel.

Ik hoorde vandaag (op de Coolsingel bij de demostratie) dat hij morgen geen tv kan kijken en geen telefoon heeft, hij krijgt een zondag verzorging en de tv + telefoon zouden morgen kapot zijn. Ik moet het eerst nog zijn maar vind het een leuke actie.

Die demonstratie, ik ben blij datn het men toch weer wakker aan het worden is. Zolang dit zootje geteisem blijft hangen in Den Haag gaat het land steeds verder naar de knoppen (behalve voor de graaiers).

Van mij mogen die acties nog wel een stukje harder en grimmiger.

Kijk ik ben geen lid van de vakbond maar ben wel geweest wie van het forum was er nog meer??????

ik kon niet ik moest werken en wilde mijn baas niet duperen.

Opgepleurd met dat zooitje in den haag ..
Als je niks te vreten hebt hoor je niemand ... nee die paardelul met dat zweertje aan z'n poot .. 3 x in de krant 6 x op TV .. Teletext helemaal vergeven van die idioot .. Weg !..

Totale Anarchie ..is wat ons rest .. leve de revolutie .. leve de republiek ! ..

Bij deze oproep tot burgelijke ongehoorzaamheid ! ..

Platbranden ...

Originally posted by The Green Hornet
Opgepleurd met dat zooitje in den haag ..
Als je niks te vreten hebt hoor je niemand ... nee die paardelul met dat zweertje aan z'n poot .. 3 x in de krant 6 x op TV .. Teletext helemaal vergeven van die idioot .. Weg !..

Totale Anarchie ..is wat ons rest .. leve de revolutie .. leve de republiek ! ..

Bij deze oproep tot burgelijke ongehoorzaamheid ! ..

Platbranden ...

ik zou dolgraag meewerken aan de oproep tot burgelijke ongehoorzaamheid, wat interesseerd mij het nou dat die kwal in het ziekenhuis ligt, als wij daar lagen met zo'n klacht dan wordt je na een dag al naar huis gestuurd, met als antwoord ziek het thuis maar uit.

Waar ze nou hier mee bezig zijn, ik weet het ook niet meer, alles maar dan ook alles wordt gewoon kapot gemaakt, ze morrelen aan het prepensioen, als je trouw bij je baas gewerkt hebt en de zaak stopt ermee dan pakken ze nu ook de gouden handdruk af...

over twee jaar een nieuw ziekenfondsstelsel waar wij als gewone werkenden die net aan de grens zitten het meeste van gaan voelen want we gaan ?1440 meer per jaar betalen, maar we vallen wel net buiten de subsidies die 6 miljoen anderen wel gaan krijgen omdat we net iets teveel verdienen!

Wat ik nou niet snap over heel dit feit wat er nu gaande is, is waarom hun in Den Haag hun oogkleppen weigeren af te doen, want ze zien en weten gewoon wel dat het geld wat hun nodig hebben van de werkende man moet komen, maar waar ze nu allemaal mee gaan korten, heeft de werkende man ook niks maar dan ook helemaal niks meer om uit te geven, en dit baart mij gigantische zorgen!!! Want sinds dat er die ...? is groeit mijn rekening niet meer maar moet er alleen maar geld bij!

Dus Green Hornet, als jij voor mij aan kunt geven waarop wij die figuren wakker kunnen schudden in Den Haag, dan hoor ik dit graag, want dan loop ik samen met jou voor in de rij! ;)

Maar voor degenen die het er niet mee eens zijn, stuur JP maar een kaartje...

En dan ben ik er ook. Met z'n 3en zijn we al goed voor bijna 3000 postings. Misschien dat ze daar wel naar luisteren.

CDA en VVD: democratisch gekozen dictatuur?

Raar en jammer dat ze daar geen medische missers hebben.
een houten poot en wao dat is waar ie recht op heeft.
moeders zegt altijd(als ze het zelf maar goed hebben)

Originally posted by RobKroot
Toch jammer! Ik had hem liever met een horrelvoetje in de WAO gezien. Had ie koekje van eigen deeg gekregen die sukkel.

Goh,

wat jammer, ik had graag gezien dat ze per ongeluk met zijn hoofd aan de slag waren gegaan, zowel binnen en buitenkant.
ik ga binnenkort wel naar Adam, vind het wel genoeg geweest met dit z(nog)zittende kabinet.

Ik had liever gehad dat die onsteking in zijn kop had gezeten,betaal me blauw aan de belasting.
groetjes frans

kunnen beter zeggen JAN PETER BAK ELLENDE
groetjes frans

Ja vrienden,

Onze Jan Peter is van een kleine leider plots een grote lijder
geworden. Voorheen zag je hem paraderen met driftige pasjes,
nu is hij gemangeld door Zalm, Brinkhorst en de Geus.
Zijn fysieke kracht is wegge-ebd daardoor kreeg die bacterie
de kans. Het lijkt wel een koningsdrama.
Zijn jullie het hier mee eens?

Doei,
Goka

Originally posted by goka
Ja vrienden,

Onze Jan Peter is van een kleine leider plots een grote lijder
geworden. Voorheen zag je hem paraderen met driftige pasjes,
nu is hij gemangeld door Zalm, Brinkhorst en de Geus.
Zijn fysieke kracht is wegge-ebd daardoor kreeg die bacterie
de kans. Het lijkt wel een koningsdrama.
Zijn jullie het hier mee eens?

Doei,
Goka

Van mij mag hij de komende tijd flink lijden...
Op de brandstapel met die beste man.

Mvg,

Valerio aus Hannover

Dus Green Hornet, als jij voor mij aan kunt geven waarop wij die figuren wakker kunnen schudden in Den Haag, dan hoor ik dit graag, want dan loop ik samen met jou voor in de rij! ;)

Nou dat is niet zo moeilijk .. het is duidelijk dat Nederland toe is aan een nieuwe Pim Fortuyn .. als degene tenminste bereid is om het risico te lopen om voor z'n raap geschoten te worden ..
Ze hebben nog niets geleerd in Den Haag van de populariteit en het transparant maken van de gedachtengang van het Nederlandse volk ! .. dus wie staat er op als de nieuwe .. ik niet , want ik heb nog geen trek in een derde oog .. sorry ..
Maar totale Anarchie .. Volksopstand .. Revolutie .. lijkt mij toch wel een goed plan .. er gaat volgend jaar " maar " 95 Miljoen Eurtjes naar onze Monarchie .. zo luidt de boodschap , dus dat valt wel mee toch ?..
En ook niet onbelangrijk .. er gaat weer flink gesneden worden in de WW en de WAO .. om de mensen vooral maar weer aan het werk te krijgen .. maar er is geen werk ..
Nou is het probleem dat er zo'n pak hem beet 3 Miljoen landgenoten bijgekomen zijn in de laatste jaren en die moeten ook eten en werken en wonen .. ja dat kost een beetje natuurlijk ..
Of u zo vriendelijk wilt zijn om dat maar even op te hoesten voor onze mede landgenoten , de regering kan het niet meer betalen ..
We praten natuurlijk niet over de Betuwe lijn en de HSL .. of over de buitenlandse werkzaamheden van onze Nederlandse Militairen in Irak en Afghanistan dat kost niets natuurlijk ..
Maar daar hebben Zalm en z'n Kutkornuiten wat op gevonden ..
Hee .. we maken de Benzine nog een duppie duurder per liter .. grijs kenteken ..mmmhhh ..daar zijn er nu zoveel van daar kunnen we in een klap een paar Miljoen uitslepen door het op te heffen om maar met Duitsland en Frankrijk mee te kunnen doen .. kunnen we gelijk Griekenland ,Spanje en Portugal onderhouden .. we zijn per slot van rekening 1 Europa .. (dat naar de pijpen van America danst) dat wel natuurlijk .. want we mogen die fijne J.S.F. mee ontwikkelen in de hoop dat we ze zelf mogen bouwen bij Fokker .. maar er is geen Fokker meer ..Ja wat nu ? ..
Maar ik hou er mee op .. ik kan nog dagen door gaan .. er rest ons nog 1 ding .. wakker worden ! ..

mischien moesten we winkeliers maar minder bezoeken en laten voelen hoe duur het leven eigenlijk nu is.
1.minder roken of goedkoper roken
2.vaker de auto laten staan
3.dat pikkie minder moet drinken
4.eerste tijd niet meer uitgaan
5.minder naar de kapper gaan.
want geloof me de winkeliers en tankstation enz.. moeten het uiteindelijk van ons hebben.
ik denk dat je ze op deze manier vies kunt pakken,
en laten voelen wat dat nou is als je minder hebt.

Nou dat is niet zo moeilijk .. het is duidelijk dat Nederland toe is aan een nieuwe Pim Fortuyn .. als degene tenminste bereid is om het risico te lopen om voor z'n raap geschoten te worden ..

aug geen Pim Fortuyn, wat heeft die man nou betekend?
Hij heeft hooguit de politie wat wakker gemaakt door zijn recalcitrante optreden, maar inhoud had die man wat mij betreft niet.
Ik vond het een ordinaire relnicht met geld, niet veel meer.

Valerio

duidelijk dat Nederland toe is aan een nieuwe Pim Fortuyn
Dat hebben we nu toch? Een sterk polariserende rechtse regering? Alleen niet zo goed gekleed. Er wordt toch overal met de botte bijl 'gereorganiseerd' en 'gestroomlijnd' om 'in de toekomst niet de problemen te hebben van de verzorgingsstaat'?

En om het compleet te maken: Bij onz' zieklijk premier is al een messentrekker in de straat gesignaleerd.

Wat wil je nog meer? Dat er aleen een premier in goed pak is met een partij vol met omhoog gevallen sulletjes, die met elkaar door de kamer gaan rollebollen?

Get real!

Wij hebben nu helemaal geen rechtse regering, we hebben een linkse regering die er met de botte bijl doorheen hakt.
Of een midden regering, hoe dan ook, het was ver van tevoren bekend dat CDA en VVD ellende zou betekenen maarja de mensen denken het beter te weten en stemmen toch weer massaal op die uitzuigers.

@Valerio3: Sorry maar kan het niet met je eens zijn. Het was geen ordinaire relnicht, dat is Paul de Leeuw en Robert Long was er ook zo eentje.
Pim had wel degelijk inhoud en ook inzicht, een goede kijk op zaken en goede plannen, zonder dat hij tegen buitenlanders was want hij had er zelfs in zijn eigen club.
Maar hij had wel een goed beleid voor ogen.

Het enige wat de man -niet- had, waren waardige opvolgers, mensen met dezelfde capaciteiten die zijn gedachten verder konden dragen. Iedereen wilde met de eer gaan slepen nadien, maar er zit geen hond in die partij die er iets van terecht zou kunnen brengen.
Bij Pim waren er ook bezuinigingen geweest, maar geheid anders en eerlijker. Hij heeft niet voor niets zo enorm gewonnen, maar met 1 goede man, trek je wel een partij, maar kun je nog niet regeren en dat is het probleem. We hebben gewoon nog een 30 Pimmen meer nodig.

Niet zoals de al lang zittende partijen, die elke keer hun kont draaien als er iemand als Pim, of een ander persoon teveel aandacht krijgt van het volk, en zich nadien weer op hun gemak die kont weer de oude kant op terugdraaien en doen wat ze altijd gedaan hebben.

Wat ik nog het meest frappante vind, is altijd die uitslagen van de stembussen.... Schijnbaar heeft Nederland teveel modale en niet nadenkende mensen, want het verleden heeft het vaak genoeg geleerd en toch weer blijven al die miepen weer op de cda en vvd stemmen.

Het laat me net zo lachen als met het grijs kenteken. Op discussie sites en weblogs zie je ook de nodige ondernemers roepen van "hoeft niet meer voor particulieren, ik heb toch nooit begrepen waarom die ooit dat recht hebben gekregen om grijs te rijden".

Allemaal van die roepers, asociale figuren, die niet verder denken dan hun neus lang is en nu alleen zichzelf willen beschermen in plaats van 1 grote vuist samen met de particulieren te vormen.

Want als deze "roepers" nu even wat beter nadenken, dan komen ze ook tot de conclusie dat ze hun oude rotzooi niet meer kwijt kunnen worden aan de particulieren als ze nieuw willen kopen en ook niet meer aan de garage, want die ruilt ze niet meer in omdat die ze ook niet meer aan de straatstenen kwijt komen omdat er geen particulier is die nog zo'n ding zal kopen met die hoge belastingen erop.

Regering denkt ook niet na, want die dingen zullen massaal van de weg verdwijnen. 235 miljoen verdient? Get real... eerder 200 miljoen verloren want de wegenbelasting die zij denken dat het gaat opbrengen komt er gewoonweg nooit want mensen kunnen dat niet betalen.

Dat is net zoals software piraterij. Ja we lopen inkomsten van 800.000 euro mis door piraterij. Wordt toch eens wakker, mensen thuis die een illegale kopie hebben van bijv. Autocad of andere leuke software om eens mee te spelen gaan echt GEEN paar duizend euro uitgeven om die soft te kopen als het niet illegaal te krijgen is.

Ze slapen hier in dit land, en ze blijven ook slapen. En nadenken? Ja dat kunnen ze.... tot aan het puntje van hun neus maar geen steek verder.

Sorry voor deze felle reactie, is niet persoonlijk tegen jou gericht Valerio3 mocht dat zo overkomen.
Ik vlieg hier gewoon uit tegen de stommiteiten van deze regering en de mensen die er op stemmen.

Of mis ik nu ergens iets? Zie ik het verkeerd? Kan ook altijd nog maar ik snap er nu geen bal van.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan