R
RobKroot
Toch jammer! Ik had hem liever met een horrelvoetje in de WAO gezien. Had ie koekje van eigen deeg gekregen die sukkel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by The Green Hornet
Opgepleurd met dat zooitje in den haag ..
Als je niks te vreten hebt hoor je niemand ... nee die paardelul met dat zweertje aan z'n poot .. 3 x in de krant 6 x op TV .. Teletext helemaal vergeven van die idioot .. Weg !..
Totale Anarchie ..is wat ons rest .. leve de revolutie .. leve de republiek ! ..
Bij deze oproep tot burgelijke ongehoorzaamheid ! ..
Platbranden ...
Originally posted by RobKroot
Toch jammer! Ik had hem liever met een horrelvoetje in de WAO gezien. Had ie koekje van eigen deeg gekregen die sukkel.
Originally posted by goka
Ja vrienden,
Onze Jan Peter is van een kleine leider plots een grote lijder
geworden. Voorheen zag je hem paraderen met driftige pasjes,
nu is hij gemangeld door Zalm, Brinkhorst en de Geus.
Zijn fysieke kracht is wegge-ebd daardoor kreeg die bacterie
de kans. Het lijkt wel een koningsdrama.
Zijn jullie het hier mee eens?
Doei,
Goka
Originally posted by The Green Hornet
Dus Green Hornet, als jij voor mij aan kunt geven waarop wij die figuren wakker kunnen schudden in Den Haag, dan hoor ik dit graag, want dan loop ik samen met jou voor in de rij!
Nou dat is niet zo moeilijk .. het is duidelijk dat Nederland toe is aan een nieuwe Pim Fortuyn .. als degene tenminste bereid is om het risico te lopen om voor z'n raap geschoten te worden ..
Dat hebben we nu toch? Een sterk polariserende rechtse regering? Alleen niet zo goed gekleed. Er wordt toch overal met de botte bijl 'gereorganiseerd' en 'gestroomlijnd' om 'in de toekomst niet de problemen te hebben van de verzorgingsstaat'?Originally posted by The Green Hornet
duidelijk dat Nederland toe is aan een nieuwe Pim Fortuyn