Vaste server, nieuwe regels.

Potverdikkie :) dit is het snelste forum dat ik ooit gezien heb.

Laten we hopen dat +/- nou eens ophoud met treiteren zodat we ons kunnen conzentreren op onze hobbie!

 
Nou dit gaat lekker snel zeg.

Pfoei...

Nou succes ermee en bekijken of het nu wat langer goed gaat

JeeWee

 
Yes, mijn eerste posting !

Welcome back boys !

Nou maar hopen dat jullie het wat langer vol houden.

Met de verdwijning van Satt4all zal het hier wel extra druk gaan worden. Ziet er goed uit !

Groet,

B.W.

 
leuke site!!!!!!

heb ook de ondervinding dat de server veel sneller is dan s**4**l

 
Gelukkig, weer wat te lezen over mijn (onze) hobby.

Wel jammer dat er de laatste 2 maanden zoveel problemen waren met het vinden van een goede server, ik hoop dat deze problemen nu definitief uit de wereld zijn en wens jullie heel erg veel succes ( en vooral plezier ) op deze nieuwe site.

Wat betreft het s**4**l board heel treurig allemaal, ik wil iedereen die bij het s**4**l betrokken is geweest heel erg bedanken voor de tijd en inzet die deze mensen hier in hebben gestoken!!!

Dit geldt zeer zeker ook voor de mensen die bij dit board werkzaam zijn, nogmaals veel succes en plezier :))

Ga zo door !!

 
Tof To Be Back!

Nu maar hopen dat het board eindelijk blijft!

 
Wij zijn d'er ook weer bij

 
Klasse dat jullie weer terug zijn.

Ik hoop op dit board veel informatie te kunnen delen met andere users

Nogmaals ent te tof MAN :biggrin: :biggrin:

 
ben ook weer van de partij ik wens jullie veel succes en

hoop dat jullie het nog vele jaren volhouden

groetjes wil

 
Hoi,

Ik heb op de boards (s**4**l en Funboard) nooit echt veel gepost, maar wel veel gelezen en nog veel meer geleerd :))

Laten we er samen iets moois van maken.

Sucsess allemaal....

Groeten,

Erik.

 
Blij dat jullie er weer zijn.

We hopen natuurlijk allemaal, dat dit weer lang mag duren en dat we voorlopig weer samen met onze hobby bezig kunnen blijven.

KEEP UP THE GOOD WORK

 
Ook ik heb het nieuwe board gevonden. Toch goed te zien dat ook hier weer oude bekenden bij elkaar komen. Ik hoop dat ook dit board een plaats zal zijn waar wij veel nieuws kunnen uitwisselen. Ik zit alleen nog te zoeken of hier ook bepaalde regels gelden vwb wat wel niet mag (kan)

su6

 
Ik dacht al dat ik mijn Internet aansluiting kon gaan opzeggen.

Niks aan zonder SatBoard.......

Gelukkig was er een backup en is er dit maal niks verloren gegaan.

Veel Plezier voor iedereen.....

Groeten,

 
beginnen we weer gewoon opnieuw, daar zijn we weer, fijn dat er weer wat nieuws over onze hobby kan worden uitgewisseld.

dit board "loopt"trouwens wel erg lekker snel, ik hoop dat dat zo blijft.

suc6 en blijven nu.

groetjes fenzo

 
Mja.. dan kan ik natuurlijk ook niet achterblijven met te melden dat ik ook weer van de partij ben:

Softmatic uit Belgieland is er dus ook weer!

 
Ik heb er niet zo'n problemen mee met dat beleid. Misschien is het toch een hint om sommige topics read only te maken, omdat je dan zonder problemen toch informatie kunt krijgen. (Ik kom er nu zelf net achter dat ik niet verder kan dartelen...)

 
Proficiat met het nieuwe board, stukken sneller dan de vorige pogingen ! Weer opnieuw moeten aanmelden, maar da's maar een kleine moeite, hoop dat het deze keer iets langer zal duren ...

Ben in ieder geval ook al voorstander van de Humax 5400 groep, en wat ook zeldzaam is op het net is een groep voor CanalDigitaal Vlaanderen ... heb zo'n doos ook staan, gewoon Seca compatibel ...

Groetjes,

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan