Vaste server, nieuwe regels.

Met read-only maken voldoe je weer aan "vrijelijk verspreiden van informatie" en dat is net niet de bedoeling want dan kunnen we het hier ook meteen weer vergeten op deze server.

Het gaat ons er niet om dat er onzin gepost zou worden, maar het gaat er om de vrijschakeljongens buiten de deur te houden en enigszins aan de wetgeving te voldoen om zo te zien wat voor effekt dat heeft.

Als we dus al de beschuldiging van "vrijelijk verspreiden van informatie die tot doel heeft..." kunnen tegengaan dan zijn we er toch al bijna misschien.

 
gelukkig terug,

veel succes toegewenst en dat we hier met zijn allen langer mogen blijven posten voor de hobby.

gr opeltje

 
las niet dat iemand vroeg wat de regels zijn op dit board..

ik denk dat de meeste gebruikers die wel kennen...

mijn eerste regel is altijd....

vraag geen domme dingen waarvan je zelf wel voor 99% weet dat het niet kan of mag.....

verder is hopelijk iedereen volwassen genoeg :)

ik maar voor 25% hehehehe meer belg ben ik niet :) lol

grtzz J

 
In ieder geval beterschap met je griep.

Als veel vragen ook een gorde inbreng kan zijn, dan is er voor mij nog hoop. groetjes

 
In ieder geval beterschap met je griep.

Als veel vragen ook een goede inbreng kan zijn, dan is er voor mij nog hoop. groetjes

 
ook ik wil deze board veel succes wensen, en dat we het er het beste van zullen maken.ik heb op s**4**l ook veel geleerd en hoop dat hier ook te doen en met zyn allen komen we er wel.

iedereen veel succes groetjes mbon

 
Van harte gefeliciteerd met het nieuwe board.

Fijn dat er weer te lezen, vragen, reply-en enz. is.

BTW de optie van "printable page" is top.

Groetjes, veeeel suc6 en een lang en gelukkig leven.

Erger

 
zag net voor 't eerst dat s**4**l dicht is, schrikken dus.

Gelukkig zijn jullie weer terug. Zal maar zo gauw mogelijk weer proberen "member"te worden.

Heb wel m'n naam veranderd, had nl geen alias.Nu dus wel.

Het bord is zeeeer snel, proficiat hiermee

En sat 4 aall, bedankt voor de mooie tijd

 
sat 4 all, bedankt voor de mooie tijd ..

ja dat wil ik ook nog even zeggen

was altijd mijn startpagina bij mijn internet explorer

maar ik denk dat het hier ook wel goed komt

 
Originally posted by redneck eyeball Proficiat met het nieuwe board, stukken sneller dan de vorige pogingen ! Weer opnieuw moeten aanmelden, maar da's maar een kleine moeite, hoop dat het deze keer iets langer zal duren ...

 


Ben in ieder geval ook al voorstander van de Humax 5400 groep, en wat ook zeldzaam is op het net is een groep voor CanalDigitaal Vlaanderen ... heb zo'n doos ook staan, gewoon Seca compatibel ...


 


Groetjes,



Red



Beste redbneck eyeball

Waar kan men op het net de groep over canal digital vlaanderen vinden?

 
Blij dat jullie weer terug zijn, kan nu weer bijleren in het nederlands

 
HEHE,moeten we weer wachten tot we member zijn maar opzich een goed idee dat filteren blijven de goeie hopelijk over.

gr hackky

 
Ik ben ook blij dat jullie weer in de lucht zijn .

Ook voor mij zelf want ik ben een nieuwkomer.

Moet nog heel veel lezen en leren

En dat geeft mij veel ondersteuning met deze site.

Good Luck.

 
Nou ik hoop dat dit een blijvende locatie blijft, kan ik me vragen weer kwijt

 
Mooi goed en snel board.

Fijn dat je hier kunt zoeken door alle forums heen.

Ik lees net dat s**4**l misschien door kan starten.

Laten we hopen dat het lukt. Want op het internet en boven de evenaar is plaats Sat voor allemaal

 
Ben ook zeer blij dat het board weer terug is , alleen ben ik niet blij dat ik nu terug val naar junior member en zo de topic van de atmels niet meer kan benaderen c.q doorlezen.Ik vind dit voor mij toch wel een gemis,omdat ik doorgaans niet zoveel post maar destemeer lees.Maar misschien dat er in de status nog verandering word gebracht door de moderator?In ieder geval proficiat met de heropening van het board.

 
Ook PieterPeuter is weer blij (al heette hij vroeger anders?!??)

Groetn Piet

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan