Vaste server, nieuwe regels.

Mooi dat jullie weer terug zijn. Ziet er prima uit en is lekker snel. Good luck

Benito1

 
Dat is jammer, dacht wel dat ik al member zou zijn. Surf hier reeds enkele jaren op de boards.Maar oke we wachten wel af en gaan er aan werken om weer member te worden.

Benito1

 
Jep, en dat geld dus ook voor mij.

In het verleden vaak langsgesurft maar nooit gepost.

Dat gebeurde vaak op het s**4**l board.

Wat mij opvalt is dat het als een speer loopt deze site!

Keep up the good work!! (zoals de fransen zeggen)

 
Tot enkele dagen geleden was ik een zeer regelmatige niet geregisteerde lezer van jullie board. Heb tot nu toe dan ook nog niets gepost. Ik begrijp wel dat je ergens moet gaan filteren om als board te overleven in het huidige klimaat en dit zal beslist geen gemakkelijke opgave zijn.

Welke criteria moet je b.v. gaan hanteren?. Toch zou ik het jammer vinden dat mensen als ik die veel lezen maar weinig posten voortaan geen toegang meer zouden hebben tot bepaalde onderdelen van het board.

Hoedanook, ik blijf jullie board heel goed vinden en ik hoop hier nog veel te kunnen opsteken.

Marhil.

 
Freek zal ook wel regelmatig langs surfen, en welke status geef je hem dan :)

 
Prachtig initiatief BlackTiger (alsook alle andere moderators)

Zal ,zoals vroeger het geval reeds was,hier veelvuldig naartoe surfen en daardoor wil ik ook mijn steentje terug bijdragen door iedereen te helpen waar dat nodig is.

Zal daarbij trachten mijn "handleidingen" in het FAQ-forum zo eenvoudig mogelijk uit te leggen zodat de meest "newby" er direct resultaat mee heeft.

Proficiat beheerder en moderators met jullie site!!!

greetings

LocoMotion

 
Originally posted by Skidz Hopen dat we dan door verstandig te posten (En te moderaten ;)) hier zo lang mogelijk kunnen blijven.
Kijk Skidz weet wat de bedoeling is :) Probeer het zuiver te houden, in het belang van het voortbestaan van de site!

Iedere week verhuizen lijkt me ook geen pretje:(

Verder wens ik iedereen veel lees en post plezier en dat we maar veel mogen leren ven elkaar (geldt zeker voor mij als newbie).

 
Gelukkig weer terug.

Ik hoop alleen dat het nu echt langer is.

Om iedere keer maar af te wachten of het board voor je neus komt als je inlogt is ook niets.

De snelheid is uit de kunst. Houwen zo.

Groetn,

Dirk

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan