Viaplay

Ja dat kan kloppen maar beleggen is altijd een risico. Ik denk dat je met Bitcoin met 50 euro niet zo'n grote winst kan maken op relatief korte tijd, want het zal toch vrij snel zeker worden of het helemaal gaat verdwijnen of niet.
De directeur van Viaplay heeft net een bak aandelen zelf bij gekocht.... zou hij voorkennis hebben?
Met die steun van Canal+ zou het misschien nog gered kunnen worden.
 
Ik denk dat je met Bitcoin met 50 euro niet zo'n grote winst kan maken op relatief korte tijd
Het blijft altijd gokken. Zelf heb ik 29 oktober een factor 10 ingelegd en momenteel €120,00 winst als ik het nu uit laat betalen. Een leuk extraatje, maar niet spectaculair.
Er zijn mensen miljonair geworden met Bitcoin, maar er zijn ook mensen die daarmee in de schulden zijn geraakt. Nooit geld inleggen wat je niet kan missen.
 
Zelf heb ik 29 oktober een factor 10 ingelegd
Wat is een factor 10? Is dat 10 euro of hoeveel heb je moeten inleggen voor zo'n winst te behalen op zo'n korte tijd? Mag ook per pm, anders misschien te off-topic.

Als het zo rap gaat dan gaat het wel sneller dan met aandelen Viaplay inderdaad. Inderdaad wel opletten, aandelen, bitcoins, het is allemaal feitelijk een beetje gokken.
 
Wat is een factor 10?
Jij had het over €50,00. Een factor 10 (10 maal zoveel) komt dan uit op €500,00.
Na mijn inleg ging de waarde wel eerst omlaag. Het had nu dus net zo goeg €120,00 minder waard kunnen zijn. Het blijft een gok.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan