Wat kijken we vanavond/weekend of komende week?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.153
Waarderingsscore
569
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vandaag een bak popcorn klaargemaakt, pilske kou, en voetenbank bij de bank om weer een mooie Marvel film te kijken!

Black Panther Wakanda Forever .

Een film die ongeveer 2½ uur duurt, dus op tijd even pauze.

Ik weet dat ik en jullie niet te veel youtube trailers mogen plaatsen.......


Maar soms heb je van die juweeltjes.

Dus:
 
Nada ik kijk nauwelijks meer TV. hooguit wat voetbal, darts op mijn ipad en F1 op de platte plaat.

Kan het niet meer opbrengen om een paar uur naar die platte plaat te kijken
 
@the matrix , ik kan het bij de reguliere tv ook niet meer opbrengen, wat een hoop bagger tegenwoordig!

Een film kijken of een goeie serie dat gaat hier nog wel, alleen ieder half uur even op pauze en even de benen strekken. ;)

Cocaine bear was een leuke film, echt horror met goede dosis humor er tussen. Of was het nou andersom?

Dit weekend toch maar eens naar Winnie the Pooh gaan kijken, en de kussens verstoppen, want bij mogelijk enge momenten wordt er door 2 vrouwen hier weggekropen achter die kussens. :biggrin:

Met een beetje geluk missen ze heel de film...
 
Ik heb zelf een abo op een paar streamingsdiensten en deel die met vrienden wat andersom ook gebeurt dus heb ik zo'n beetje wel alles behalve videoland, die komt er niet in.
In de meeste gevallen als er een teaser voorbijkomt van een film die die avond vertoond wordt op een commerciele en ik/we (dochter en ik) die film wel wil zien, zoeken we die op op één van die diensten, we zijn altijd 45 minuten eerder uitgegekeken dus kan je nagaan hoevaak je tussentijd de benen moet strekken of naar het toilet wordt gedirigeerd.
Het is niet normaal meer, het lijkt wel of de reclame wordt onderbroken door een film in plaats van andersom.....
 
Hier hetzelfde, ook van alles gedeeld tussen dochters en mij onderling. Een van de dochters heeft videoland genomen maar wij kijken er nooit naar, de andere dochter is nog een serie aan het volgen en dan gaat die er ook weer uit.
Heb zelf dan Amazon Prime en dat Sky Showtime en ene dochter nog Netflix en de andere Disney en zo wisselen we dat dan uit. Of Prime nog een lang leven beschoren is dat is maar de vraag, kijken we eigenlijk ook nooit na en inmiddels beginnen we al bij te leggen aan de gratis verzendkosten want zoveel bestellen we nu ook weer niet bij Amazon.

Het is niet normaal meer, het lijkt wel of de reclame wordt onderbroken door een film in plaats van andersom.....
Whaa... typisch Amerikaans, daar gebeurt dat ook zo. Moet je voor de grap eens naar Sat 1 kijken overdag of 's avonds. Elke zaterdag is er bijv. Het Kleine Huis op de Prairy van 's middags tot 20.00 's avonds allemaal afleveringen. Mijn paard kijkt daar graag naar.
Maar echt ook regelmatig gewoon reclames tussendoor, telt dan af 20 sec. bijvoorbeeld, gaat de serie weer even verder en 2 minuten later heb je dan 6 minuten reclame of zo, gaat weer verder, minuut of 4 later weer zo'n reclame van 20 seconden, om gek van te worden.
En dan soms gaat het weer even door. Inderdaad net alsof de reclame onderbroken wordt door de film onderhand.
 
Inderdaad net alsof de reclame onderbroken wordt door de film onderhand.
daarom zijn ze bezig om het opnemen lastig te maken want dan moet je de reclame wel zien.
ik neem alles wat ik wil zien op en zap de reclame wel ff door
 
De commercielen hebben gewoon een plaat voor hun kop en hebben niet in de gaten dat de jeugd allang weg is, die zoeken gewoon naar andere middelen, de leefttijdgroep die nu nog lineair kijkt, valt denk ik niet onder de doelgroep van die commerciele pulp aanbieders dus voorzie ik dat er binnen 10 jaar wel wat weg zal gaan vallen.
Ik kijk alleen nog maar NPO, en dan ook nog eens opgenomen of via NPO gemist, de rest kijk ik wel via streamingsdiensten waar ik wel geld voor over heb.
 
Zo doe ik het nu ook bij de commerciëlen @sat-ed, gewoon alles opnemen en dan 's nachts kijken.
Als ik al 's avonds kijk is het meestal samen met de vrouw en dan nemen we die reclames voor lief. Maar dat is meestal alleen op dinsdags, zaterdags kijken we opgenomen serie.
Of ik kijk iets op NPO1 of zo, iets als Meiden die Rijden dat is wel leuk en zonder reclame tussendoor op die NPO zenders.

Ik ben eens benieuwd @Tech maar het kan goed zijn wat je zegt. De huidige jeugd kijkt meer op de telefoon en streamen en zou mij ook niet verbazen als er wat van die pulp gaat verdwijnen. Zou het ook niet erg vinden.
 
Ja bij SBS gaat het nog, alhoewel ik geen 3x per uur 8 minuten hoef te pissen. Maar bij Sat1 is al bijna niet meer naar te kijken zo vaak is er reclame. Bijna hetzelfde als in Amerika.
 
Persoonlijk vind ik zo'n plaspauze altijd wel handig tussendoor ;)
Als jij zo vaak en zo lang naar het toilet moet zou ik een arts consulteren......dat is echt niet gezond hoor.
 
Soms heb je zo'n zeikerig programma dat je wel vaak moet :biggrin2:
En dan een reclameblok om een bakje met chips te vullen, een reclameblok om ff drinken te pakken.
Ik zal het gelijk toegeven: ik kijk niet heel vaak tv.
 
Gelukkig ben ik niet afhankelijk van NL TV….
 
Vorige week A Way of Water gekeken, en ja hij was goed.


Vanavond Creed III [zoon van Apollo] gekeken, ook de moeite waard.

 
Vanavond maar weer eens van Even tot hier gaan genieten :biggrin2:
 
Gisterenavond The Whale gekeken.:ieks2:

En vanavond genoten van 2 Nederlandse films via Netflix.

De eerste " Een kwestie van geduld" [wellicht een leuke voor BT?]

En daarna "Zee van tijd"
 
Ik kijk vrijwel geen Nederlandstalige films, zijn meestal niet de gewenste kwaliteit.
Er zijn uitzonderingen zoals De Lift en Soldaat van Oranje en nog wel een paar. En wat recenter de serie Undercover die was ook wel goed.

Je mag lachen, maar momenteel amuseer ik me met "The Bureau of Magical Things", in het Engels want die Nederlandse synchronisatie is niet om aan te horen, dus ook Engelstalige ondertitels.
Ik hou wel van films met beestjes, zoals bijv. ook Fantastic Beasts and Where to Find Them.
 
Als je van beestjes houd en vermaak kijk dan eens Love and Monsters. En heb tijdje terug Cocaine bear gekeken wat ook wel vermakelijk was. Er komt tegenwoordig vrijwel niets goeds meer uit wat je tijd waard is. En wat er nieuw uitkomt is vaak woke en irritant. Kijk tegenwoordig meer goede oude series zoals Bones en Criminal Minds terug en begin snel ook weer met Cold Case. Vond 9-1-1 en 9-1-1 Lone Star ook wel wat maar dat is nu in beiden laatste seizoen voledig naar de knoppen geholpen. Woke overheerst en ik weiger daar nog naar te kijken. Leuke comedie Resident Alien was ook ok maar seizoen 2 voledig woke dus na 1 aflevering in de trash ermee. De woke wereld begint alles te slopen en straks is niets meer om aan te gluren.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan