Wat kijken we vanavond/weekend of komende week?

Cocaine bear was idd "grappig" @Penthe.

En wat de film kwestie van geduld [Rowen Heze] betreft @Black Tiger , deze speelt zich voor een groot gedeelte af in Limburg, vandaar dat ik even aan jou dacht. ;)
 
Da's aardig dat je daarom aan me dacht @freggel1 maar dan kijk ik liever naar De Bokkenrijders. :biggrin:
 
@Penthe, die staat ook nog op ons verlanglijstje.

Alleen mijn vaste bioskoopstoel is aan vervanging toe, dus nog even wachten. ;)
 
Gisteren Evil dead rise gekeken.

Was een goeie horror....

En er staan er nog meer op het verlanglijstje....

 
Ik ben in slaap gevallen met die film, het voldeed niet aan mijn verwachting. De film miste iets waardoor ik gewoon het kontakt verloor. Tegenwoordig zijn veel series en films supertraag, camera gaat tergent traag en dialogen worden super traag uitgesproken met tergent lange pauzes ertussen dat mijn irritatie gehalte na een kwartier wel op 100% is en ik de boel gewoon uit zet of in slaap val. Doet daar dan nog de invloeden van de woke gemeenschap bij en ik donder de blueray zo bij het vuilnis.

Ben ik nou de enige die dit zo voelt en ziet?
 
Vanavond Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves gekeken.

Ik weet niet hoeveel het lijkt op de game, maar ik vond het een leuke film.

Verder deze week Guy Ritchie's the Covenant, en Peter Pan & Wendy gekeken.

Morgen de start van het BBQ-Seizoen.
 
He the matrix heb je geen periscoop?🥸
 
de mooie 6 delige crime serie The Bay S04
 
@the matrix , ik weet dat deze 3 films niet hetzelfde genre waren.
Maar het is al vaker gezegd dat het niet ieder zijn smaak is. ;)

Wij zitten hier ook nog op een paar films te wachten die we in de bios gaan kijken.

The Fast and the Furious, en The Hunger games. ;)
 
het is al vaker gezegd dat het niet ieder zijn smaak is.
Ik had het niet over wat voor films ik kijk. De titel is "wat kijken we vanavond......
In mijn geval was dat het plafond vamwege zeer pijnlijke rug.
Heeft dus niks met jouw keuzes of smaak te maken.,😇
 
Alles van Marvel, DC al die superhero films kijk ik echt niet meer. Ze wijken helaas veels te veel af van de aktie in de echte comic blaadjes. En schoenzolen van de Mac eet ik niet ;):bank: Alhoewel de koffie daar wel lekker is!


Ik heb de trailer van We Have a Ghost bekeken, maar de lengte van de film is 2 uur en 6 minuten dus niet echt iets voor ons. Een komedie moeten ze gewoon binnen de 90 minuten houden. Films worden tegenwoordig steeds meer uitgerekt met hele saaie stukken erin of lange kompleet niets zeggende dialogen(niet boeiend) Kijk daardoor de laatste jaren ook steeds minder films omdat ik halverwege gewoon andere dingen gaat doen uit verveling.

Ben benieuwd naar The Meg 2 https://www.imdb.com/title/tt9224104/

En benieuwd naar The Creator https://www.imdb.com/title/tt11858890/
 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan