Wat kijken we vanavond/weekend of komende week?

F1 kwalificatie...
 
Oh nice! Maarreh... waar is ie te zien?
Te zien op SkyShowtime Nederland, Heb zelf geen SkyShowtime en het is allemaal te veel aan het versnipperen dus heb ik de eerste aflevering gewoon van het Internet afgetrokken, wordt al genoeg betaald aan Netflix, Prime en Disney+.
 
Ja klopt, het wordt wat veel van het goede, hier delen we nu met de dochters en ik heb zelf Sky Showtime genomen dus daar kan ik dan wel kijken.
 
Bij een goede film hoort een goede soundtrack, en er zijn er bij waar wij hier niet op kunnen wachten om deze films te gaan bekijken in de bios hier in de buurt, en daarna en hamburger...


Gladiator:

 
Afgelopen weken toch weer een aantal mooie films gezien, en naar de Mac geweest na de film!

Insidious the red door.

Mario Bros.

Transformers.

En, tja, The Little Mermaid. <----- Een aanrader als je [klein]kinderen hebt. Zonder de spannende momenten natuurlijk, maar ach dat noemen ze sprookjes. :)
 
Vanavond:

MEG 2: THE TRENCH - OFFICIAL TRAILER


 
  • Leuk
Waarderingen: edbe
Tonight:

 
Gisterenavond Mission Impossible gekeken.

Vanavond staat The Nun2 op het programma.

 
The Nun 2 heb ik toevallig vorige week gezien. Goede film, maar een heel stuk minder akelig dan de eerste Nun.
Maar altijd nog wel leuk om te zien.
 
Vanavond weer eens naar bureau Rotterdam kijken.

Benieuwd wat er allemaal te zien is.
 
heb al weken geen tijd om naar tv te kijken,enkel 2 programma;s bekijken we wel naar thuis en familie en dan switchen we over naar netfix om onze series van walking death verder te bekijken we zitten al op de laatste episode nr 11 aflevering 19 van de 25 denk ik.En oef daarna zal ik weer wat tijd hebben om films te bekijken.
 
Bureau Rotterdam vanavond voor het eerst gekeken, ik vrees dat we toch de afleveringen gaan kijken die we gemist hebben.

Deze week, Ferry [serie] gekeken, in 2 avonden weggeknauwd.

Er hangen hier nog 2 bioskoopkaarten, en we gaan denk ik The Hungergames kijken.

 
Deze week, Ferry [serie] gekeken, in 2 avonden weggeknauwd.
Hier hetzelfde. Was wel weer leuk. Misschien later nog eens kijken.

Eergisteravond begonnen met seizoen 6 van Young Sheldon, die had ik nog niet gezien want ik moest eerst nog Fear the Walking Dead afkijken.

The Hunger games? Ah is de nieuwe uit, da's leuk. Heb ik weer wat om naar uit te kijken voor komend jaar.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan