Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Als dit zo is, dan kunnen dus ook alle torrent sites aangepakt worden. Is men van mening (met die a-technische figuren zal zoiets wel niet gebeuren) dat de site op zich zelf geen illegale content bevat en de torrent links niet illegaal zijn, dan is een torrent site dus niet illegaal en zijn ze niet meer aan te pakken.Met de eerste vraag wil de Hoge Raad weten of The Pirate Bay zelf illegale content 'meedeelt aan het publiek'. Als dit zo is kan er sprake zijn van een auteursrechtinbreuk door de site.
En dit is dus feitelijk antwoord krijgen op de vraag of wij al dan niet een politiestaat mogen zijn. Want is er geen sprake van illegale mededeling dan wil men toch kunnen afsluiten. Dat druist in tegen elk rechtsgevoel en is typerend voor een politiestaat die legale vrijheid wenst te beperken.Ook wil de rechter weten of, wanneer er geen sprake is van een dergelijke mededeling, er toch een blokkade opgelegd kan worden aan Ziggo en Xs4all.
Beiden is qua Nederlandse taal correct maar dat heb ik niet gedaan omdat ik in dit geval de dubbele betekenis wilde voorkomen die je krijgt als je dat er achter zou schrijven.Bt je had je reply moeten aanvullen met over.
Dus geen geld meer voor over.
Ehmz... dat is geen nieuws hoor. Daar zijn ze al jaren mee bezig, eerst de grote zaken zoals sites (FTD, Torrent) en usenet en daarna de uploaders zelf.Het laatste nieuws op dit moment: Brein gaat de uploaders aanpakken, en niet de downloaders... voorlopig.
Dat zou ik dus sterk afraden. Een VPN is GEEN anoniemiteitsdingens, je bent gewoon op te sporen.je krijgt op dit moment wel een melding dat het verstandig is om vpn in te schakelen.![]()
Oh jawel hoor. Dat is al gebruikt door justitie voor illegale webcontent offline te halen en ook bij botnet servers die toen op servers bij Leaseweb ondergebracht waren.Dat justitie gebruik maakt van NTD heb ik nog niets van gehoord.
Uiteindelijk wel, maar een filmmaatschappij heeft bij lange na niet het geld en de resources beschikbaar die een geheime dienst als de NSA ter beschikking heeft.Ach BT eigenlijk is niets veilig, althans alles is te cracken tenminste door de nsa.
Oh die waren ook al aan de beurt hoor en in tegenstelling tot wat Kilroy zegt is er wel degelijk het nodige tegen te doen, is ook al gebeurt.Hoe zit het eigenlijk met de nieuwsgroepen, je leest steeds maar dat torrent aanpakt wordt?
Dus heeft het wel degelijk nut, omdat je als gebruiker dan een buitenlandse newsserver zult moeten nemen en dan zit je al snel bij een server in Africa.Iets op een locale server verwijderen heeft geen nut omdat het op alle andere servers blijft staan.