Zijn er nog overlevenden :)

Ja' date=' geslaagd dagje weer. Hulde voor de gast heer en vrouw.[/quote']Absoluut hulde voor de organisatoren en de gastvrouw!

We zijn weer thuis, een restandje roes uitgeslapen en weer enigsins bij kennis.

Inderdaad miste ik het vreugdevuur en wellicht dat ie er de volgende keer wel weer bij is.

Maarre, absoluut genoten en graag weer tot de volgende sessie!

TOP!!

(enne, een aantal bosnimfen zaten voornamelijk bij mij in de auto, dus sorry dat ik ze een tijdje heb opgehouden)
 
Het was weer toppie geslaagd inderdaad! Fijn weertje, niet te heet, en uiteraard weer uitstekend verzorgd door onze Boets!

Ik snap uiteraard wat die bosnimf is komen doen 4x bij jou he Boets, die heeft tot 4x toe geprobeerd bij mij te komen, maar mijn gesnurk heeft ze natuurlijk aangehoord als zijnde gegrom en daar is ze van verschrokken.

Jij was te ver heen (net als ik) van de dropshots etc. dus toen is ze maar terug het bos in gegaan, is zich de duvel geschrokken van Tenk die in zijn auto lag te slapen met zijn rode hoofd want wegens dat rode hoofd dacht ze natuurlijk dat het een trol was.

Daarop rende ze de bosweg op, liep tegen een boom aan alwaar ze gevonden werd door onze freggel1. Tja, sommigen hebbenook alle geluk.:)

Was ik toch maar wakker gebleven, had ik wegens het niet snurken waarschijnlijk wel wat anders om handen gehad, een hoop knuffel en aaibaarheid enzo. :biggrin:

In elk geval heel geslaagd en veel plezier gehad, nogmaals dank!

 
Hi jongens,

Dank voor alle hulde maar vergeet ook onze medeorganisator en medesponsor DJ niet, zonder hem was dit allemaal niet mogelijk geweest, dus bij deze DJ weer bedankt en we doen het volgend jaar weer dunnetjes over.

Boets

 
Stelletje gigantische fantasten!!!!!! Hier het echte verhaal:

Inderdaad zijn ze gek op trollen, om kwart voor 6, toen ik net lag, klopten ze op mijn raam. Ik zei ze dat ik nog maar 4 uurtjes slaap voor de boeg had, en dat ze vriendelijk doch dringens op moesten zouten.

Ze zijn toen naar de auto van matrix gelopen, maar die zat helemaal opgevouwen klem tussen de achterbank, dus die kon ze ook niet helpen. In huis hoorden ze een enorm gezaag van BT (in het vervolg de afkorting van Black 'n Tecker...)

Zijn vervolgens in paniek het bospad opgerend en vonden daar Freggel op 500m van het huis van Boets, die door zijn kennelijke toestand in die 3/4 uren nog niet echt opgeschoten was.

Door zijn toestand kon hij helaas niets voor de nimfen betekenen en kwamen zij teleurgesteld bij mijn auto terug. Omdat ik ook niet de beroerste ben heb ik ze toen maar geholpen en om ongeveer kwart voor tien heb ik ze weggestuurd, omdat ik wilde ontbijten en behoefte aan een sigaret had (na een aantal shaggies...). Zij gingen direct naar de kerk om een dienst bij te wonen en denkelijk ook te biechten, want ze hadden heel wat zonden te vertellen.

Wel schijnen ze Satwatcher tegen te zijn gekomen die nog steeds op zoek was naar het adres van Boets...

Boets, DJ en natuurlijk Otje: Bedankt!!!

 
Stelletje gigantische fantasten!!!!!! Hier het echte verhaal:Inderdaad zijn ze gek op trollen, om kwart voor 6, toen ik net lag, klopten ze op mijn raam. Ik zei ze dat ik nog maar 4 uurtjes slaap voor de boeg had, en dat ze vriendelijk doch dringens op moesten zouten.

Ze zijn toen naar de auto van matrix gelopen, maar die zat helemaal opgevouwen klem tussen de achterbank, dus die kon ze ook niet helpen. In huis hoorden ze een enorm gezaag van BT (in het vervolg de afkorting van Black 'n Tecker...)

Zijn vervolgens in paniek het bospad opgerend en vonden daar Freggel op 500m van het huis van Boets, die door zijn kennelijke toestand in die 3/4 uren nog niet echt opgeschoten was.

Door zijn toestand kon hij helaas niets voor de nimfen betekenen en kwamen zij teleurgesteld bij mijn auto terug. Omdat ik ook niet de beroerste ben heb ik ze toen maar geholpen en om ongeveer kwart voor tien heb ik ze weggestuurd, omdat ik wilde ontbijten en behoefte aan een sigaret had (na een aantal shaggies...). Zij gingen direct naar de kerk om een dienst bij te wonen en denkelijk ook te biechten, want ze hadden heel wat zonden te vertellen.

Wel schijnen ze Satwatcher tegen te zijn gekomen die nog steeds op zoek was naar het adres van Boets...

Boets, DJ en natuurlijk Otje: Bedankt!!!

Hi Tenk,

Wat ik tot nu toe gelezen heb komt jou verhaal het dichtste bij de waarheid, maar ik vrees dat je hier en daar toch wat mist of verkeerd gezien hebt. Dus voel ik mij als goede bosbeheerder(en op dat moment nog de enige nuchtere) genoodzaakt het juiste verhaal te vertellen.

Jou quote:

"Inderdaad zijn ze gek op trollen, om kwart voor 6, toen ik net lag, klopten ze op mijn raam. Ik zei ze dat ik nog maar 4 uurtjes slaap voor de boeg had, en dat ze vriendelijk doch dringens op moesten zouten.

Ze zijn toen naar de auto van matrix gelopen, maar die zat helemaal opgevouwen klem tussen de achterbank, dus die kon ze ook niet helpen. In huis hoorden ze een enorm gezaag van BT (in het vervolg de afkorting van Black 'n Tecker...)

Zijn vervolgens in paniek het bospad opgerend en vonden daar Freggel op 500m van het huis van Boets, die door zijn kennelijke toestand in die 3/4 uren nog niet echt opgeschoten was.

Door zijn toestand kon hij helaas niets voor de nimfen betekenen en kwamen zij teleurgesteld bij mijn auto terug."

Tot hier klopt jou verhaal perfect maar dan gaan de meningen uitéén lopen. Volgens de nimfen kwamen zij terug bij jou auto en zagen dat jij in discussie was met de bosneven (had iets te maken met 3 of 4 euro per uur) vervolgens zagen ze de bosneven in jou auto stappen en zijn ze maar teleurgesteld naar mij toegekomen, ze hebben mij vervolgens keurig netjes geholpen met opruimen toen we daar om half acht mee klaar waren hebben we nog even gezwommen en zijn toen naar bed gegaan.

Boets.

 
Ik geloof er niks van! :biggrin:

 
Natuurlijk geloven wij daar niets van he freggel1, je ziet gewoon dat ze hun eigen verhaal verzinnen waar ze bij staan, alhoewel dat deel van die bosneven wellicht toch wel een kern van waarheid bevat, dat zou net voor die extra schrikreactie gezorgd kunnen hebben.

Dat het verhaal van Tenk en Boets verder niet klopt is duidelijk, bosnimfen verdwijnen bij het daglicht, en om 06.00 werd het al goed licht, dus ze kunnen nooit tot half 8 of laat staan 10.00 uur gebleven zijn.:biggrin:

Ergo, de enige verhalen die kunnen kloppen zijn die van ons twee, die komen ook het meest met elkaar overeen.:)

En inderdaad Boets, je hebt wel op 1 punt gelijk. DJ, jij ook hartstikke bedankt!!!

@Sateetje: Proficiat met je eerste posting en welkom op Fun!

 
Dat was de reden dat ik er 'snachts stilletjes tussenuit piepte, en net deed alsof ik "waggelde" van de Dropshot en Schrobbelear, en oké verder dan een meter of 500 ben ik niet gekomen dan het huis van Boets, maar er stonden er zoveel aan de ....zone daar. En dan laten staan €4,- per uur???? Echt niet! :biggrin:

Maar ach jij hebt gezien hoe fit ik was Zondagmiddag hè

 
Precies! Helemaal topfit, dat kan ik beamen.:)

 
He he rustig hiero..

en opoe mutsie zie ik hier niet meer. Die heeft het te druk met gebakken lucht blijkbaar.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan