Zijn er nog overlevenden :)

Pas dan maar op dat er geen bos-neven rondlopen!
IIIEEEEKKKSSSS!!!!:eek::eek::eek:

Ja Boets daar zit wat in... brrrr.... Maarja, van de andere kant, ik kan ook hard bijten. Ik ga fijn naast DRZ liggen dan buiten, als ze bij hem in de buurt durven komen en ik hou me rustig, heb ik misschien een kansje.

Komen er dan bos-neven, sla ik wel een poot om DRZ en denken de bos-neven dat we al bezet zijn en gaan ze hopelijk snel weer weg.:biggrin:

 
Nou ik hoop dat het voor BT en DRZ goei weer is hier in het zonnige zuiden...

Want als het warm is dan willen er wel eens van die bosnimfen hier rondfladderen, (eens kijken of hij nu wakker wordt:biggrin: ) en die zijn hier in deze streek errug goed in het pesten van tigers :biggrin::biggrin::biggrin:

Goede jacht....

 
Als die nimf daar rondfladdert, dan let ik wel op voor de apen en ga ik in tijgersluipgang er naar toe, die wil ik wel hebben.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Als die nimf daar rondfladdert' date=' dan let ik wel op voor de apen en ga ik in tijgersluipgang er naar toe, die wil ik wel hebben.:biggrin::biggrin::biggrin:[/quote']
@ boets en de rest...nog interesse in een paar duitse nimfen,zijn wel wat forser maar tegen twaalven zien jullie daar toch niets meer van....:)))

wel ff op tijd zeggen i.v.m. transport!!!
 
@ boets en de rest...nog interesse in een paar duitse nimfen,zijn wel wat forser maar tegen twaalven zien jullie daar toch niets meer van....:)))
wel ff op tijd zeggen i.v.m. transport!!!
Och wat mij betreft... :)

Je zegt het al, rond 12 uur maakt het eigenlijk niet meer zoveel uit wat de omvang is.

Dropshot is geregeld, by the way! (zoals de fransen zeggen)

Staat "de schaal" ook al klaar Boets?

Enne @BT, voor jou neem ik nog wat mee, helaas geen kans gezien om een eerder treffen te regelen.

De weersverwachting schijnt niet helemaal optimaal te zijn, maar ik had toch niet de intentie om het droog te houden! :biggrin: :biggrin:

 
@ boets en de rest...nog interesse in een paar duitse nimfen,zijn wel wat forser maar tegen twaalven zien jullie daar toch niets meer van....:)))
Zullen we nog wel eens zien of we er nog iets van zien :biggrin: Omvang of geen omvang, als maar iets ter ondersteuning is :biggrin:

@DRZ Voor BT heb ik al iets bij, een lekker Schrobbeleartje... ;) een goeie die, die fles koudt maakt, ikke niet in ieder geval moet nog fietsend naar huis, door dat grote enge bos :biggrin: van Boets, hopelijk slapen die vervelende "bosneven" dan al....

Ohja ff een edit, het weer gaat hier in de middag al weer opknappen naar 25 plus!!!

 
Ik moet nog zeggen dat ik het heel erg leuk vindt dat ik morgen een stel van die "diehards" hier aanwezig mag ontmoeten, "IK" als beginneling ;)

Dit houdt er voor mij de moed in om de strijd met Cplus en dergelijke aan te blijven gaan!

Bedankt mannen! :biggrin:

 
Ik moet nog zeggen dat ik het heel erg leuk vindt dat ik morgen een stel van die "diehards" hier aanwezig mag ontmoeten, "IK" als beginneling ;)
Dit houdt er voor mij de moed in om de strijd met Cplus en dergelijke aan te blijven gaan!

Bedankt mannen! :biggrin:
Wij, de di-hars, zullen jou wel even wegwijs maken.

Je gaat nu meemaken wat deze hobby nu echt betekent.

Er zal een wereld voor je open gaan!

......na deze sessie zul je dus echt weten wat drinken inhoud!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

...waarschijnlijk zul je ook een goede psych nodig hebben.. en een fles whiskey..

......................je zal nooit meer dezelfde zijn...

Enne, Cplus? is dat ook drinkbaar dan?

 
Jij bent volgens mij geen brabander? :biggrin:

Nee normaal mag ik graag, heel erg graag een natje en een droogje nuttigen, maar morgen zal je wel zien aan mij dat het natje eventjes, ( om gezondheidsredenen) niet mag ;)

Tja CPlus, ik krijg er geen brood van gebakken, maar schieten kan ik ze wel! :biggrin:

 
Mooi, we zien elkaar morgen, of eerder gezegd straks, ik hoop dat ik tijdig wakker ben enzo, maar jullie zien mij wel komen.

DRZ, ik zal hier ook iets klaarleggen, dan vergeet ik het niet (hopelijk).:)

En neem die Duitse nimfen maar mee hoor.

 
Het was hartstikke lekker!!!! ;)

Alleen een beetje een zwaar hoofd nu, maar dat gaat ook wel over, vannacht toen ik naar huis fietste ben ik nog overvallen door een bosnimf ineens lag ze daar midden op het bospad, hierdoor kom ik nu net thuis, kan het ook niet helpen want ik heb die nimf even geholpen. :biggrin:

 
Hi Freggel,

Jajaja die ken ik wel, heeft mij ook al 4 x overvallen 's nachts, kleinigheidje blijf je houden, haar zussen zijn trouwens ook wel leuk, maarja dat geluk heb je schijnbaar niet gehad. hahahahaha

Boets

 
Was heel gezellig!! Volgende keer neem ik een tentje mee, een grotere auto of oordopjes :))

 
Boets , het was weer super de super.Na 1 jaar afwezig te zijn geweest vond ik het weer ouwerwets.Alleen de "vuurspuit" miste ik :).

Dit werd ruimschoots gecompenseerd door de bosnimf welke ik die nacht , op weg naar huis, als kadootje van jouw mocht ontvangen.( Althans ik heb een sterk vermoeden dat jij hierachter zat :) )

Il

 
Het was weer toppie jongens.... :biggrin:

Heej Boets doe nog ff de groeten aan die vriendelijke GASBoer :grrr:

Enhuuu Ilya je hebt al die bosnimfen a 4 euri voor je zelf gehouden zeker heheh :biggrin: :biggrin: :biggrin:

DJ

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan