Zijn er nog overlevenden :)

JAAAA.....JAAAAA.... Lekkerrrrrrrrrrrrrr! :biggrin:

 
Dat word dan geregeld!!!

 
Ja HO even.... wel kopstoten om te drinken he, niet van die echten die voetballers elkaar wel eens geven. Dat even zodat we elkaar ook goed begrijpen hieromtrent.:biggrin:

 
Zal de deuren alvast maar wat breder maken voordat er weer mensen tegen de muur aanlopen hahahaha.

Boets.

 
Ik had, als ik jou was, alle muren er allang uitgesloopt;)

 
Moet er nog dropshot zijn? :biggrin: :biggrin:
Tja ik zal het maar zeggen, ben er ook bij :biggrin:

Is er iemand bekend met het overheerlijke tilburgse "Schrobbelaer"

Zo nee dan breng ik wel een flesje mee. ;)

Kwoon toch vlakbij, dus ik kan kruipend......

 
Niet bekend hierzo, maar ik sta open voor de tilburgse 'cultuur'.

We zien je graan aan komen kruipen!! :biggrin: :biggrin:

 
Kruipend naar huis bedoel ik ;)

Kzal voor de liefhebbers wel een flesje meebrengen, ik weet dat Black Tiger er een tijdje terug ook al benieuwd naar was, maar ik had het niet bij toen ik bij hem op de koffie ben geweest ( had een drankje van mijn werk bij) en och er blijven er daar toch slapen bij Boets, dus moet kunnen, ik blijf er zelf trouwens vanaf...... ;) ( mun knieën houden niet van kruipen :biggrin: )

C1 40 00 02 17 .... C1 40 02 01 OE / 40 F8 00 F8 00 82 38 41 02 F8 FF 61 39 1B

 
Ik breng wel (als ik er aan denk) wel BT's z'n geliefde kasteeltjbiertjes mee, dan haalt ie niet eens het huis van Boets;) vanaf het terras 10 meter verderop that is...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja daar zit wat in Tenk, want die smaken goed, ik zie er al naar uit.:biggrin:

 
Hahaha, ok tiger dan rollen je gewoon naar binnen.

Boets

 
Hahaha, ik kom toch weer aangezet met dat uitklapbaar bed op wielen dus dat moet kunnen lukken.:biggrin:

 
Ik wil wel eens zien hoe een tijger naar binnen gerold wordt. :biggrin:

Ohja BT op zondag wordt er bij mij alleen 'smorgens koffie gezet... ;)

 
Haha, dan drink ik wel iets anders want zoals je weet placht ik 's morgens niet wakker te worden.:biggrin:

 
Haha' date=' dan drink ik wel iets anders want zoals je weet placht ik 's morgens niet wakker te worden.:biggrin:[/quote']
Een goede tijger stroopt 's nachts hahahaha.

Boets
 
Een goede tijger stroopt 's nachts hahahaha.
Boets
Maar ik denk dat hij het jagen een beetje heeft opgegeven, sinds hij de "bosnimfen" in het Encibos aldaar niet meer gevangen kan krijgen???

Beste Boets bij jou in het bos leven toch ook niet van die "nimfen" he?

 
Jawel Freggeltje, nimfen zat hier in het bos vrees alleen dat er niet ééntje tussenloopt die nog maagd is.

Boets

 
Ja jij bent me een lekkere zeg Boets!:grrr:

Nu kom ik al voor het derde jaar bij jou op de BBQ en je hebt me nog NIET 1 KEER erop gewezen dat er bij jullie ook bosnimfen zitten? Schaam je! :sad:

Ik denk dat ik het komende bbq weekend gewoon lekker buiten blijf slapen waar ik neerplof, met mijn wakende tijgeroog kan ik dan misschien toch nog kans zien een Brabantse Bosnimf te pakken te krijgen, als de honden me niet voor zijn tenminste.... :biggrin:

 
Ja jij bent me een lekkere zeg Boets!:grrr:
Nu kom ik al voor het derde jaar bij jou op de BBQ en je hebt me nog NIET 1 KEER erop gewezen dat er bij jullie ook bosnimfen zitten? Schaam je! :sad:

Ik denk dat ik het komende bbq weekend gewoon lekker buiten blijf slapen waar ik neerplof, met mijn wakende tijgeroog kan ik dan misschien toch nog kans zien een Brabantse Bosnimf te pakken te krijgen, als de honden me niet voor zijn tenminste.... :biggrin:
Pas dan maar op dat er geen bos-neven rondlopen!

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Overigens heb ik toevallig een paar van die bosnimfen gezien! (en gesproken)

.......ik slaap dus ook buiten...hehe

 
Ja Tijger, weet je wat het is, heeft mij de nodige jaartjes gekost om deze nimfen een beetje "handtam" te krijgen, kijk aan de honden zijn ze inmiddels gewend geraakt maar als ze horen dat er een tijger in je tuin zit, ja dat is toch een heel ander verhaal hoor. En wat DRZ zegt over die bosneven, die zal je heus wel zien die zijn wat minder schuw maar of daar nog een maagdelijk exemplaar tussen zit dat weet ik niet hoor zover heb ik dat niet uit geprobeerd, hahahahaha.

Boets

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan