Jump to content
Sign in to follow this  
Guest J@rno

F1-Manager update

Recommended Posts

Guest J@rno

Ik heb zojuist het nieuwe design van de F1-Manager online gezet. (zie http://www.cabledudes.nl/f1/ )Met dit nieuwe design zijn er hier en daar ook wat bugs uit het script gehaald.

Een nieuwe optie is het joinen van een subleague (dit kon ook al in de eerst beta versie maar toen viel het nog niet te bekijken)

De lol van subleague\'s is dat je natuurlijk met vrienden tegen elkaar kunt spelen of om met al je vrienden het op te nemen tegen de andere subleague\'s

Helaas is er tot nu toe nog maar 1 subleague met tevens nog maar 1 deelnemer en dat ben ik.

Laat me tevens weten wat jullie vinden van het nieuwe design en laat het weten

Groet J@rno

PS sorry dat ik dit niet als een reply zet bij het vorige bericht over de F1-Manager maar om de een of andere reden lukte dat niet

==========

Reply's zijn niet de bedoeling in een links forum en daarom niet toegestaan. Je kunt wel je eigen postings editten om ze aldus te updaten.

Aangezien deze link als nieuwe link wordt gezien halen we de oude weg want we staan maar 1 link per site toe omdat het anders te snel vol loopt met dubbele links. Bedankt voor de update!

===================

Sure no problemo ik zal wat vaker gaan updaten hierzo.

Misschien weten jullie het wel misschien niet maarre ergens vorige week is er een nieuw design neergezet waarvan de meningen uiteen lopen. Ik stel voor om eens eens een kijkje te nemen en ook je mening te geven.

Groet JT

[Edited by J@rno on 12-04-2001 at 23:18]