De start van een nieuwe uitdaging!!!

Maar wat wordt het nu uiteindelijk, ik dacht eerst aan een wasmachine maar dan op z'n kant. Al hij verticaal staat kan je er behoorlijk wat golven in een wastrommel maken. Ben benieuwd, ziet er wel slim uit.

 
@RobC,  wat het wordt staat in het begin van dit onderwerp (link) . ;) 

 
Het "dingetje" wordt nog groter @Black Tiger, vanmiddag weer bezig geweest, maar nu met ruimtes ertussen, want het moet gaan bewegen, en zoals het er nu voorstaat is de lengte die ik nu gebruik te kort.

Morgen een langere roede pakken en opnieuw beginnen.

Het is maar goed dat ik een weekje vakantie heb!!! 

 
Ja op een gegeven moment zullen de juiste formaten gebruikt moeten worden om het op juiste grootte weer op een wagen te krijgen. Maar hij wordt elke keer weer een stukje mooier.

 
Nee dat ga ik niet doen Parabolica, want de beweging moet een verassing blijven, een maquette moet stil staan. ( Ik zou trouwens de eerste zijn met een bewegende maquette. )

Maar, ach vandaag weer een uur of 8 aan het stoeien geweest, en ik schrok me  even rot, ik draaide verkeerd en kwam op 7 meter breed uit. :biggrin:

Draaien doet hij handmatig, maar dat hoeft niet, dit is alleen voor het juiste punt te vinden, en daar ben ik aardig dichtbij, kijk maar naar de foto: 



 
Freggels hebben nu eenmaal de eigenschap om niet stil te zitten!!! 

Maar er moet nog véél meer gebeuren, en de tijd komt er weer aan, de eerste buurtschap heeft alweer gekozen, en de "open inschrijvingen" zijn ook al weer bekent.

Snipperdagen kun je beter ergens anders aan op maken, maar ik had er nog genoeg, dus deze week speciaal voor dit een week vrij genomen. ;) 

Maar de dames hier worden niet vergeten, komend weekend er ff lekker tussenuit, naar Roompot Beach resort, Zeeland, ff lekker uitwaaien, en de batterij opladen.

Daarna werken aan de afwerking,  scherpe randjes eraf, en de kleur.

 
Intussen weer een grote stap verder!  Hij staat/hangt!  Nou  finetunen....







 
Hij is inderdaad ver gevorderd en groot geworden en foto 2 geeft een heel mooi beeld.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks Parabolica!  Hij zit nu aan zijn maximale afmeting, alleen tijdens de beweging wordt hij te breed en te hoog, maar mag, zolang de wagen in stilstand aan de eisen voldoet.

 
freggel1 zei:
Thanks Parabolica!  Hij zit nu aan zijn maximale afmeting, alleen tijdens de beweging wordt hij te breed en te hoog, maar mag, zolang de wagen in stilstand aan de eisen voldoet.
Zijn er dan geen veiligheidseisen voor rijdende wagens? :)

 
Ziet er goed uit. Ben benieuwd wat het gaat worden als er die bloemen aan zitten.

 
Veligheidseisen zijn er zeker wel Parabolica.

Black Tiger, we zullen eerst eens de "voorrondes" door zien te komen, mij gaat het nu op dit moment alleen om eens een maquette te maken, en daarna weer net als vorig jaar te gaan presenteren, en dan? Tja dan wachten we tot we een telefoontje of mail krijgen met een ja of nee...

 
Thanks.

En ik hou jullie op de hoogte. ;)

 
De eerste uitnodiging voor een presentatie is binnen. :banaan:  Van de buurtschap waar ik geboren en getogen ben!

Maar eerst een kleur geven...



 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan