De start van een nieuwe uitdaging!!!

Thanks Multispeed...

Vanavond eerst even met mijn medeontwerpster aan tafel gezeten hoe we het gaan brengen aan het "bestuur" ....

Laten we de vragen op ons af komen of zetten we meteen een beeld weg???  Blijft een moeilijk punt want iedere bouwploeg zit anders in elkaar.

 
Zo de eerste presentatie zit er op, was spannend en leuk, zeker de reacties van het bestuur wat aanwezig was...

Nou vanavond een telefoontje afwachten of we bij de beste 3 zitten.

 
Aha, nou dan ben ik benieuwd, alvast de duimen omhoog voor je want het is toch iets moois! (Y)

 
Niet te vroeg juichen, de buurtschap durft de uitdaging niet aan.

 
Even een beetje tekst en uitleg Black Tiger. ;) 

Ieder jaar zijn er bij de meeste buurtschappen open inschrijvingen, en dat is om mensen de kans te geven om iets te laten zien, maar vaak valt men terug op de vaste groep ontwerpers. 

Het is moeilijk om je daar als beginnend ontwerper tussen te wringen, en je moet ook niet wanhopig worden door jezelf bij alle buurten in te schrijven, het is een kwestie van volhouden, dingen er van op te steken, en dan als het moment daar is te denken als mc.gyver...  I love it when a plan come's together!

we gaan gewoon door met onze ideeën en ooit komt het moment. :biggrin:

 
Bedankt voor de uitleg freggel1, maar dat had ik al door. Mijn "duh" was bedoeld als onbegrip dat ze zo'n mooi ding niet aangenomen hebben. Of op zijn minst geselecteerd voor een volgende ronde.

Nja, positief blijven, volgend jaar hopelijk meer succes!

 
Thanks BT, dat zullen we nodig hebben, want 4 januari gaan we op naar de volgende buurtschap. ;)  Veldstraat nu deze keer, en als die hem niet kiezen hebben we ook nog buurtschap Klein-Zundert, en buurtschap Molenstraat, want daar hebben ons ook ingeschreven.

Buurtschap Molenstraat is trouwens de buurt waar ik zelf geboren en opgegroeid ben en zelf graag dit ding zou bouwen!

Dus nog niet getreurd, we hebben nog 3 presentaties te gaan. :biggrin: 

Idee voor het volgende jaar ( 2017 )  daar zijn we ook al mee bezig, en dat gaat te maken hebben met het ontstaan van het menselijk DNA...

Zo en nou ga ik ff die k*thelikopter uit de lucht schieten die hier weer aan het oefenen is boven onze wijk, is nou altijd als ik nachtdienst heb...  >:(

 
freggel1 zei:
Zo en nou ga ik ff die k*thelikopter uit de lucht schieten die hier weer aan het oefenen is boven onze wijk, is nou altijd als ik nachtdienst heb...  >:(
Lijkt wel of er druk gespioneerd wordt Freggel? :)

 
Hihi, dat mogen ze, maar dat zijn de militairen vanuit Woensdrecht en Gilze....

Laat ze hier maar op spioneren.

 
Aanstaande woensdag 30 december wil een buurtschap met een aantal leden het ontwerp bij mij thuis komen bekijken.

De reden hiervan begrijp ik nog niet helemaal, want de presentaties zijn altijd bij de buurtschappen zelf...

Misschien dat het komt omdat ik bij de inschrijving een foto meegestuurd heb? 

 
Misschien dat zij ervan op de hoogte zijn dat dit ontwerp simpelweg top secret is en daar ga je niet mee over straat. 

En lekkere oliebollen en appelflappen doen op zo'n dag wonderen Freggel1.

 
Misschien dat ze er vanwege die foto iets in zien en gelijk ook even kennis met je willen maken.

Vergeet naast het ander genoemde lekkers ook het drankje niet. :biggrin: :biertje:

 
Dat vergeten we zeker niet BT! 

Maar kennis maken dat doen we normaal gesproken tijdens de presentatie voor een buurstschap, je zegt eerst even wie je bent en waar je vandaan komt, en wat de reden is dat je een idee hebt voor een mogelijke praalwagen, misschien komt het door dat je zelf uit Zundert komt, dat er in het bestuur of bij de leden altijd wel iemand bij zit die je persoonlijk kent, met de mensen van Stuivezand ben ik ook erg goed bekend, was vroeger de plek waar ons stamcafe stond, en ik heb 10 jaar in die regio gewerkt.

Nu lijkt het een beetje marktplaatsachtig, je biedt iets aan, en men komt ff kijken alvorens men koopt?  Het zal de nieuwe tijd wel zijn.

We gaan ons hier met zijn 2-en goed voorbereiden, en laten het gewoon op ons af komen, maar andere mensen die ik hier over gesproken heb zeggen allemaal dat dit positief is. :biggrin: 

En Parabolica, appelflappen bakken heb ik tot vervelens toe gedaan, toen ik nog brood-banketbakker was, nou zit ik in de chocolade, dus eens kijken of we wat lekkere kwatta op tafel kunnen zetten bij de koffie. ;)

 
Tja ik weet niet of het de nieuwe tijd is of dat het een andere reden is. Misschien heeft men per ongeluk ooit eens een ontwerp aangenomen van iemand die niet meer in 't dorp woont ofzo en dat men het bezoek nu ter bevestiging daarvan gebruikt?

Of dat er iets anders aan de hand is? Gewoon eens naar vragen als ze komen, ben er nu wel nieuwsgierig naar geworden. ;)

 
Nou vragen doe ik daar niet naar, wij merken het vanzelf wel, ik zeg er alleen maar bij dat men zich moet laten hypnotiseren nadat ze een voorbeeld hebben gezien. 

En hypnose, het verhaal wat er achter zit is nog nooit gedaan.

Nou ik toch bezig ben even een beetje uitleg erbij, lezen hoeft niet, maar ik schrijf het even van me af. 

Ieder jaar een zoektocht, en ik ben begonnen met het zoeken naar Kinetic en perpetual motion, en dan kom je véél leuke en mooie dingen tegen...

Maar dan ga je denken, wat doet het ding als het waait?  De beweging, is het mogelijk...

Ach ik kan hier wel een heel boek over schrijven. :biggrin:

Het leuke is dat ik door dit alles ook contact maak met diverse mensen, waaronder bijvoorbeeld Andre Rieu, of de makers van Q-Dance...

Afijn, 30 december op de koffie bij ons, wordt dit niets dan nog 2 keer op 4 januari, en eentje 15 januari.

 
Ik ben niet de snelste Freggel meer, maar heb wel

nodig op 4 januari!!!!!!!!!!!!!   
Presentatie 1: tussen 19:00 en 19:30 ( Veldstraat )

Presentatie 2: tussen 20:00 en 20:30 ( Klein-Zundert )

Presentatie 3 komt er net tussen deze is tussen: 19:30 en 19:50 ( Molenstraat )

Offffffffff, het moet as woensdag positief worden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan