De start van een nieuwe uitdaging!!!

Gefeliciteerd met de uitnodiging Freggel1. Ik telde eerder even snel de aantal ribben en het zijn er toch nog zo'n 55 maar ik durf bijna niet te vragen hoe groot ze straks worden als je het  1:1 gaat bouwen. :)

 
8 keer zo groot! :biggrin:

 
Een andere buurtschap nodigt ons uit om op 10 december het ontwerp te komen presenteren.

 
Uitnodiging 3 is binnen, 4 januari bij buurtschap Klein-Zundert.

Geeft ons nog even wat tijd om de maquette tot in de puntjes af te werken. :biggrin:

 
Nou Freggel1 10 december is eigenlijk helemaal niet zover weg en met al die feesten is december een hele korte maand. :)

 
Dat valt wel mee @Parabolica, voor de afwerking hebben we nog tijd tot de aardbeienfeesten in Juni, want dan pas worden de gekozen ontwerpen gepresenteerd aan heel Zundert en omgeving. ;)

 
Pfew... Afgelopen weekend nadat de griep over was eens aan het spelen geweest met kleuren...

Het is goed dat de Action er is, want kleur brengen in het idee wat we hebben gaat hem niet worden, er moet rust blijven in het model, want er zit een mooie beweging in, en dan moet je niet gek worden van de kleuren. :biggrin: 

Hypnotiserend moet het wel gaan en blijven werken, dus we zitten nog even "Droomvlucht" te denken, ledlampjes die om de een bepaalde tijd even oplichten op de gekste plekken, dat de kijkers denken, van huh??? Wat zagen we nou??? 

Maar ook dat wordt weer oppassen, want je mag niet in herhaling vallen, led is al meerdere malen gebruikt.

Vandaag dus even een bespreking gehad hoe we de eerste presentatie gaan doen op 10 december.

Rust is het motto.

 
Lijkt mij inderdaad een uitdaging om naast de al aparte bewegingen nu iets te doen met licht wat de draaiingen versterkt. In de modelbouw gebruikt men ook wel strooisel die je in diverse kleuren kan krijgen. Hiermee zou je ook bloemen kunnen imiteren.

Of misschien iets met glitter?

 
Ja daarom vind ik het ook zo "sjoen". Van binnenuit heeft dat een apart effect.

 
Thanks mannen! Vandaar dat deze foto dan ook op deze manier gemaakt is. ;)

 
Vanmiddag weer lekker bezig geweest, en de onderkant aangepast, want die gaf niet het beeld wat ik wou.







 
Nu op een plank dus. Ik vond die gesloten opstelling die op de foto van de voriga pagina te zien was eigenlijk mooier.

Was dat niet stabiel genoeg?

 
Het was inderdaad niet stabiel genoeg Black Tiger.

De maquette moet waarschijnlijk 4 keer in en uit de auto, om hem te laten zien aan de buurtschappen waar wij ons ingeschreven hebben, of het moet zo zijn dat 12 december positief is. ;) 

Tevens moet je ook nog niet alles verklappen. :biggrin:

 
Ja sorry, het stond gewoon op de foto, ik verklap niks.... hahahaha. :biggrin:

 
De spanning stijgt!!!

Aanstaande donderdagavond de eerste presentatie, en de volgende, mits we niet gekozen worden, 4 januari!!!  :heh:

 
Wij duimen voor je.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan