- Waarderingsscore
- 930
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 75
Aart1944 Die chinezen die kunnen echt voor een habbekrats iets versturen in vergelijk wat wij hier kwijt zijn. Dit was zomaar een voorbeeldje.
Snuffel maar eens op ebay.com naar klein grut.
Iedereen daar verkoopt met free shippment. en houden dat al jaren vol.
Ik verbaas me telkens weer, heb net een esata esata kabeltje uit china besteld totaal incl verzenden 2$79 = 1euro90 .
en wil je een knaller hebben
Ik heb vorig jaar ook via ebay.com een siliconen beschermingsmapje gekocht voor mijn ipod nano. ook inclusief verzenden en wat denk je dat me dat heeft gekost 4 eurocent.
Dit pakketje kon door de brievenbus en dat scheelt weer.
Echt het is best de moeite waard om rechtstreeks uit china te kopen, douane en btw
Tot € 22
Geen douanerechten
Geen btw
Van € 22 tot € 150
Geen douanerechten
Wel btw
€ 150 en hoger
Wel douanerechten
Wel btw
Dit betreft dan geen EU landen , in EU landen iets kopen kost je niets extra's
en nu heb je chinezen die heel slim zijn die leveren via engeland.
Dus je besteld iets uit Hong Kong en de bestelling loopt dan via een andere chinees in Engeland is iets langer onder weg maar wel lachuh.
Snuffel maar eens op ebay.com naar klein grut.
Iedereen daar verkoopt met free shippment. en houden dat al jaren vol.
Ik verbaas me telkens weer, heb net een esata esata kabeltje uit china besteld totaal incl verzenden 2$79 = 1euro90 .
en wil je een knaller hebben
Ik heb vorig jaar ook via ebay.com een siliconen beschermingsmapje gekocht voor mijn ipod nano. ook inclusief verzenden en wat denk je dat me dat heeft gekost 4 eurocent.
Dit pakketje kon door de brievenbus en dat scheelt weer.
Echt het is best de moeite waard om rechtstreeks uit china te kopen, douane en btw
Tot € 22
Geen douanerechten
Geen btw
Van € 22 tot € 150
Geen douanerechten
Wel btw
€ 150 en hoger
Wel douanerechten
Wel btw
Dit betreft dan geen EU landen , in EU landen iets kopen kost je niets extra's
en nu heb je chinezen die heel slim zijn die leveren via engeland.
Dus je besteld iets uit Hong Kong en de bestelling loopt dan via een andere chinees in Engeland is iets langer onder weg maar wel lachuh.