Er komt dit jaar geen kalender!!! En de fietsen zijn ook op!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Laat ik daar alvast duidelijk in zijn!

Die van de vorige keer heeft in een upload gestaan, en 1 keer is al goed genoeg...

Ik wil jullie ook allen hartelijk bedanken voor de geweldige afname van de fietsen en andere hardware, mijn portomonee is er goed van gegroeid, hopelijk kunnen we het komend jaar weer goede zaken doen?

Tot slot nog éénmaal een foto van mijn bezorgster Jenni en haar collega die mij helaas gaat verlaten, dus volgend jaar zullen jullie het met haar collega Angelina moeten doen, die dan aan huis komt al de "gekochte" spullen weer af te leveren. ( hopelijk is zij beter te vertrouwen??? )

En ohja, er zijn een paar personen hier op het forum waar door omstandigheden ( wanbetalers ) niets meer geleverd wordt! ( desbetreffenden weten wel wat ik bedoel denk ik, en mogen bij nogmaals een overtreding eerst een test doen/ondergaan alvorens men weer iets kan en mag bestellen... op de s4a methode welteverstaan..

Nou ik kijk wel maar mijn vliegendetuigen kalendar, die van Raynair die is spannend.
Die van Freggel heeft niets om het lijf.

Bert

mijn portomonee is er goed van gegroeid
Dat kan ik me voorstellen, want er is inderdaad goed besteld, alleen nooit geleverd!!!
Het is nu wel een duidelijk bewijs aangezien die bezorgsters die bij de fiets hoorden nog steeds bij jou aanwezig zijn en je nu zelf aangeeft dat ze jou zullen gaan verlaten.
Dat geeft aan dat het nooit je bedoeling is geweest deze met de fietsen te verkopen, geen wonder dus ook dat die fietsen nooit zijn aangekomen.

@Pikkie: Ziedaar, op het eind van het jaar komen we toch overal achter he! Het wordt tijd dat wij eens een Duck Rechtbank gaan opzetten alhier, om oplichters en wanverkopers aan de kaak te stellen en te veroordelen.

En ohja, er zijn een paar personen hier op het forum waar door omstandigheden ( wanbetalers ) niets meer geleverd wordt! ( desbetreffenden weten wel wat ik bedoel denk ik, en mogen bij nogmaals een overtreding eerst een test doen/ondergaan alvorens men weer iets kan en mag bestellen... op de s4a methode welteverstaan..
Net zoals dat in het echt gebeurd, bestaat uiteraard ook bij ons een bezwaar en beroepsprocedure.

Mensen die tegen bovengenoemde probleem aanlopen mogen zich bij mij melden met hun bezwaar waar ik zeker zeer welwillend naar ga kijken.:biggrin:

@ BT ik heb dit gedeelte dan ook gekopieert als zijnde bewijs van de vreselijke wantoestanden op dit forum, zodat de rijdende rechter maar eens tot een uitspraak moet komen, en weet je bt dat tie zomaar mensen beschuldigd van wan betalingen tsss de balk in zijn eigen oogje zeker .....

Ik roep dan ook alle gedupeerden op voor een handtekening actie zodat we dit geschil bij radar voor kunnen leggen..lol...

Laat die magoogel maar komen met zijn stom hoedje, en zijn meetlatje...

Fietsen zijn afgeleverd op papier alhier, alles staat hier vast voor "getekende" ontvangst! In drievoud...

freggel1;185646 zei:
Laat ik daar alvast duidelijk in zijn;

Tot slot nog ??nmaal een foto van mijn bezorgster Jenni en haar collega die mij helaas gaat verlaten, dus volgend jaar zullen jullie het met haar collega Angelina moeten doen, die dan aan huis komt al de "gekochte" spullen weer af te leveren. ( hopelijk is zij beter te vertrouwen??? )
[/i]

Ik dacht al waar heb ik haar meer gezien; maar nu weet ik het weer. Zij bezorgde mij die fiets, ik weet het nu zeker, ik herkende die piercing.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Waar blijven de fotoos van Angelina op de fiets???
Dit in verband met het weten met wie we van doen hebben aan de deur???

Voor alle fiets liefhebbers dan maar > deze game!< Er zit ook nog een Tiger Trap in. :biggrin:

Getekende ontvangst! Ah kijk Pikkie, we kunnen er ook nog valsheid in geschrifte bij doen dan want ik heb nergens voor getekend, dat weet ik zeker.
Overigens krijg ik steeds sterker de overtuiging dat ik hier geen flippo's in het pand aanwezig heb.:biggrin:

@Big-Henk: HA! Die Tiger-Trap werkt ook nog goed, heb hem even getest.:p

Niet alleen valsheid in geschrifte ook bedreigingen via een forum hij wilde mij blokkeren he, nr 10 al die dingen zeer zeker de landmine zijn op een van toepassing.....lol flippo's heb jij het over flippo's gehad BT welnee kan niks er over terugvinden....zeker niet hier...

Het is verdacht stil BT zins we hem flink op de huid zitten zou hij zich beraden op snode plannen...????

Hij is inderdaad verdacht stil, vermoedelijk inderdaad snode plannen aan het smeden aangezien hij nu bang is voor de hier nooit aanwezig geweeste flippo's. Of wraakmaatregelen, dat zou ook nog kunnen he.
Met zo'n freggel weet je maar nooit.

Voor hetzelfde geld is ie zich aan het ingraven of verstoppen want de Kerst komt er aan en er waren mensen met de (overigens geheel terechte) gedachte om eens dan te gaan proeven hoe zo'n freggel smaakt.;)

Echt niet, kom maar op ik lust jullie rauw!!!

Nee ik ben druk in gesprek met mijn advocaten hoe ik jullie wanbetalers aan kan pakken, want heel dat geneuzel dat fietsen niet aangekomen zouden zijn, terwijl ik hier alle papieren heb liggen.

Nee ik denk dat als ik volgende week richting die zgn flippo's ga en ze zijn er niet, dat we eens gaan zien hoe hard een tijger kan lopen.

Want ik mag dan maar klein zijn, maar het looptempo is er van roadrunner! :biggrin:

terwijl ik hier alle papieren heb liggen.
Kom maarop! Mijn juridische afdeling is al bezig met het verweer, want je moet toch kunnen aantonen dat die handtekeningen echt zijn en bij ons heeft er niemand voor getekend. De verzender is aansprakelijk voor het bewijs dat het verzonden EN afgeleverd is, dus wij lusten je ook rauw!
Alhoewel gekookt met wat rode uien toch wellicht een stuk lekkerder is.:biggrin:

En tijger hoeft niet zo hard te lopen trouwens, ik heb nog 2 papegaaien en een hond en een paard, als die wild worden (bijv. als je de tijger iets wilt aandoen), kunnen we gelijk zien hoe hard een freggel dan echt rennen kan.;)

@ Tijger en Pikkie,

Pfhhhh pas maar goed op met die Freggel hoor, ik heb gehoord dat hij een maat heeft die drukker is en over het algemeen kunnen die mannen alles vervalsen dus ook handtekeningen. Ja ik persoonlijk denk dat die Freggel toch wel sterk staat hoor.

Boets.

Dat heb ik ook gehoord van die drukker. Gelukkig hebben wij weer maten die dat met geld deden en een vervalsing nogal goed kunnen herkennen.
Daarnaast is in elk geval ondergetekende voorzien van getuigen dat hier geen bestelling gearriveerd is, buiten dan nog de postings alhier die dat ook bewijzen.:p

En die maat van freggel1 moet ook opletten, ik heb gehoord dat een zekere dame het op een bepaald feestje bij die drukker ZO goed bevallen is dat ze hem vaker wil bezoeken in het kostuum wat ze op het laatst aanhad (evakostuum dacht ik), vooral in de zomer gezien het zwembad, en dat zou wel eens tot discussies met de ega kunnen leiden.:biggrin:

Bt heb je hier foto's van dit is natuurlijk een mooi pressie middel en inderdaad de jacht op freggels is geopend als jij nou die val zet op het moment dat hij om die flippo's komt en hem dan opsluit pel ik hem wel uit zijn jasje heb ik met de kou nog een aardig petje...

BT heb je in de gaten dat de dreigementen steeds harder worden... pfffffffff en dat voor de kerts een ding scheelt hoe harder hij rent hooe malsser hij wordt....

Zie ander forum van fun het is wel erg hoor hij bedreigd matrix ook al nu, wil wanbetalers vervolgen jeetje waar gaat dit heen anno 2007 gaat Geert toch gelijk krijgen????lol

Hahaha... ja ik zal een goede val voor hem zetten. Dan mag jij hem pellen, van het vel maken we dan een mooi handtasje of misschien voor deze koude een paar leuke handschoenen voor een van de kids, lekker warm.:)
En op Fun is ie ook al bezig ja. Volgens mij begint ie het gewoon toch heet onder de voeten te krijgen en probeert ie daarom op meerdere plaatsen hulp te zoeken.
:biggrin:

@BT ik heb hier nog een redelijk oud vilmes liggen is nog van mijn vader..lol.
@ Boets nee we kijken niet uit voor zo'n klein beestje een tijger is slimmer lol...
@Matrix jongen als je je bedreigt voelt sluit je bij ons aan meedoen is gratis alleen je moet goed met vuurwapens en bommen overweg kunnen...
Deze gebruiken we om de freggelgrot in te gaan nemen....

Ze hebben een perfecte verdediging dus moeten we uiterst voorzichtig zijn.....

De aanval wordt ingezet op middernacht.. lol......

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan