Gedegadeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
uitkijken met dingen publiek maken. voordat je het weet word er wat gewist. ik weet van het vorige zeeman expiriment tenminste weinig meer, behalve een knallende koppijn. de rest is gewist

 
JaJa, die F v/d E heeft toch maar hele volksstammen op het verkeerde been gezet!

@ GoTo

als je hem in de arm neemt zit je goed!

 
@ Vlovlo, heb zelf ook knallende hoofdpijn overgehouden aan Zeemans recept, was hier in het aardedonker eerst tegen twee paaltjes en vier bomen aangeknald voordat ik in buurvrouws frambozentuintje was, dus dan weet je het wel.

@ Peez, proficiat met je verjaardag, ik weet niet hoe oud je geworden bent, maar ik vind het heel allert van de admins dat ze je niet vergeten zijn, want geef toe seniormembers kom je niet vaak tegen op dit board.

Boets

 
Volgens mij is Zeeman weer iets nieuws aan het brouwen.

Heb drie dagen nodig gehad om weer mijn normale leven op te pakken.

Boets@

Ja ik zat ook al tekijken in het members bestand.

Je komt het inderdaad niet gauw tegen.

Gelukkig ben ik nog niet zo oud.

Ben wel benieuwd wat ik hier na kan berijken?

 
Peez, als straks het board weer op orde is krijg jij geen sterren onder jouw naam maar een paar grijze baardjes, hahahaha

Boets

 
Gisteravond nog vergadering met het advocatenteam gehad,men had het plan om Satfun in de VS. aanteklagen en om smartegeld van tenminste 3a4 miljard dollar te eisen en dat dit plan 95% kans van slagen had.

Toen heb ik de fout gemaakt om dit mogelijke succes te vieren met een "paar" glazen Zeeman's eigen brouwsel,resultaat:vanmorgen wisten de heren nergens meer van en waren zo van slag dat ze psychiatrische hulp gaan zoeken en de eerste maanden niet beschikbaar zijn.

Ben trouwens tot bezinning gekomen en heb besloten Satfun niet meer aanteklagen.

@ Peez,so wie wir in Deutschland sagen:viele Glückwünsche mit deinem Geburtstag .

 
@ goto kijk maar uit dat deze stropdassen je niet aanklagen, als ik naar de pen kijk waarmee ze schade claims schrijven doet die meer dan dubbel schrijven. en zie dat dan maar op zeeman te verhalen.

 
@ boets

die van die grijze baartjes is leuk.

Tja, ik weet niet of die sterren nog terug komen?

Denk zelf dat DRZ er wat mee te maken heeft.

Hij zelf zegt dat hij astra'tjes met een lasso aan het vangen was.

Meschien is hij nu sterren aan het vangen.

Zou ZeeMan zelf tenonder zijn gegaan aan zijn eigen brouwsel?

@ Goto

Hartelijk dank met je meeleven van mijn Geburtstag.

ikzelf vind het jammer dat ik die andere status niet heb. LoL

 
Ben zeer blij te lezen dat mijn brouwsel er voor zorg gedragen heeft dat het Satfunboard geen claim aan z'n broek krijgt in Amerika.

Ben inderdaad bezig geweest met alkoholen alleen het was de verkeerde soort, shit. Voelt best wel vreemd aan zo'n keyboard in brailleschrift.

Nee ff zonder dollen ben een paar dagen bezig geweest met m'n meerminnetje. Ze had last van oprispingen en dat baarde mij veel zorgen.

@Goto, als je bij mij een claim neerlegt dan zal ik hem uitbetalen in natura(nog wat jerrycans van de verkeerde soort staan)

Dit voorkomt dan gelijk je keywisselproblemen want daarna valt er toch niks meer te zien.

en nu maar weer zoeken naar m'n stok en verder met het africhten van m'n meerminnetje als geleidemeerminnetje.

groeten,

Zeeman.

 
Alle claims en kort-gedingen kunnen weer ingetrokken worden, na een half uurtje a drie kwartier hard werken mijnerzijds ziet iedereen nu weer sterretjes (letterlijk en figuurlijk). :biggrin:

 
Kijk dat is groot nieuws!!!

Nu hoef ik niet meer van die sterke brouwsels te ontwikkelen.

Is ook beter voor de gezondheid.

Gelukkig komt mijnerzijds het gezichtsvermogen weer langzaam terug.

een nog steeds wazige Zeeman.

 
Kijk nou kan er weer gedronken worden.

En hoeven we niet die sterke brouwsels van zeeman tot ons te nemen, of zoals drs zei je kop tegen een beeldbuis te stooten.

 
@ Black Tiger,heel veel dank voor de teruggave van onze sterren maar kunnen je ze ook een andere kleur geven,bv. de eerste rood,tweede wit,ik wil namelijk doorsparen voor drie sterren en de laatste blauw maken dan heb ik de nederlandse vlag kompleet.

Tenminste als het niet teveel moeite is.

 
zijn de sterren terug en gelijk krijgen de members sterallures.

mijn gezichtsvermogen is nog niet helemaal terug.

groeten,

Zeeman.

 
Voor iedereen die sterren wil zien:

Kijk langs je schoteltje af.

Lukt gegarandeerd bij duisternis en onbewolkte hemel.

 
Zeeman, gelukkig heb je de goede button weer gevonden, je zit weer bij het juiste topic.

Boets

 
Nee, Zeeman is de weg niet kwijt, hij ziet het allemaal nog niet goed, zijn gezichtsvermogen is aangetast door één van zijn laatste brouwsels.

Zeeman, mocht hier geen verbetering in komen dan graag even een pm, help je graag verder, heb hier nog uit het nest "SPECIAL FORCES", één blinde geleide koe, deze is inzetbaar zowel te land ter lucht en in de zee.

Boets

 
Eenvliegendezeekoe.

Daar ben ik al een hele tijd naar opzoek.

Heb je daar nog meer van?

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan