Gedegadeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Peez, de meeste nestjes waren "gewone waterkoeien", heb toen in een bepaald topic ook niet het achterste van mijn tong laten zien, je weet namelijk nooit wie er meekijkt, maar heb in het verleden ook regelmatig nestjes "SPECIAL FORCES", gekweekt, zijn een soort groene barretten onder de waterkoeien, heb Zeeman als een zeer goede maat ervaren hier op het board dus mocht hij visueel in problemen komen komt er zonder meer zo'n blinde geleide koe naar hem toe.

Boets

 
Nou zo'n blindegeleide waterkoe lijkt me gelukkig niet meer nodig.

Het wordt lichter met de dag.

Maar een Special Forces waterkoe voor m'n zeemeerminnetje lijkt me wel handig. Dan kan ik de situatie misschien onder kontrole krijgen. Ik zal pmen.

groeten Zeeman.

 
Boets@

Heb toch ook wel belangstelling voor een "SPECIAL Forces waterkoe.

Mocht hij niet aan de verwachting voldoen dan kan ik hem altijd nog op de barbeque gebruiken.

heb ik van het jaar toch nog een vette bek.

 
@ Peez moet je wel lid worden van mijn vipclupje, is heel eenvoudig, stuur een foto naar mij toe van een koe of waterkoe, geen Nederlandse, want daar hebben we al genoeg foto's van en dan wordt je niet toegelaten. Gnagnagna.

 
@ boets,ik wel ook lid worden van het cluppie,heb hier nog een foto van een Zuid Amerikaanse knert(groot uitgevallen konijn met een gewei)liggen,deze schijnen zeer zeldzaam te zijn.

Beestje is 2 jaar oud en is een meester konijn uit de 01 klasse er zit een keurings datum op die verlopen is,maar als dit geen problemen oplevert wil ik graag toetreden.

 
boets@

Jaja, ik wil dolgraag lid worden van je vipclubje.

ik zal in mijn grote plakboek kijken of ik nog een ongewone koe heb.

Maar deel jij ook sterren uit in je vipclubje?

 
@ Peez, deel geen sterren uit in het cluppie, geeft alleen maar problemen, als ze wegvallen krijg je een hoop gezeur van members die hier een heel topic over vol lullen.

@ Goto, zo'n knert, als het nog een goed lopende is.... dat wordt zondermeer platium voor jou.

Jeejee wat kan een mens toch zwetsen zeg.

Boets

 
@ Peez en Goto jullie hebben post !!!!

Boets

 
@ boets,m'n buurman ook volgegoten met Zeemans eigen brouwsel en die loeide precies zo als de Special Forces koe.

Ben vorige week nog bij de dokter geweest en die heeft me voorgeschreven minimaal een half uur per dag te zwetsen,verminderde de kans op hart en vaatziekten.

 
ik sluit me helemaal bij goto aan wat betreft zwetsen.

boets ik het een foto van een koe ingestuurt ( hoop dat je hem nog niet heb)

Nou maar wachten of ik lid kan worden.

 
@ Peez, heb je meeltje ontvangen, moet eerlijk zeggen dat is wel spulletje zeg, als je er zo tien in de tuin heb lopen, scoor je wél punten, volgens mij zit je huis dan dag en nacht vol visite, maar er is maar één nadeel denk ik, voor dat soort moet je wel heel erg ver buitenaf wonen want het kweken valt volgens mij toch onder de categorie zware zedendelicten, denk dan ook dat deze soort erg geliefd is bij producers van een bepaald soort natuurfilms.

Heb inmiddels begrepen dat mijn meeltje bij jullie aangekomen is, je kan zeggen wat je wil van die jongens uit het special forces nestje, maar niet dat het geen vrolijke beestjes zijn, 'smorgens nog voor de eerste haan gekraaid heeft beginnen ze al, en dat gaat dan onafgebroken door tot vaak diep in de nacht, en dan te bedenken dat ik regelmatig tussen de vijf en vijftien van die mannen heb staan, tegenwoordig is het helemaal feest, zijn helemaal verslingerd geraakt aan het eigen brouwsel van Zeeman, maken toch op hun gemak elke dag een vatje of zes leeg. Ben aan het overwegen om maar een duizend liter tank onder mijn huis te zetten, denk dat dat goedkoper is als elke dag vaten te halen (moet het hier nog even met Zeeman over hebben of dit haalbaar is).

Maar goed waar ging deze topic ook alweer over ????

Boets

 
Ik mag aannemen dat de SF koeien vrouwlijk zijn en dat deze ook gemolken kunnen worden.Misschien wel een gat in de markt want als je ze elke dag Zeemans brouwsel geeft moet er toch wel alkohol houdende melk of zoiets uitkomen.

Topic gaat nu nergens meer over maar laten we de honderd volmaken en dan stoppen,hebben we weer iets te vieren .

Misschien komt er binnenkort wel weer een ander topic dat goed is voor hart en bloedvaten.

 
Over alles valt te praten alleen denk ik dat ik beperkt ben in m'n produktiecapaciteit. Mag ik ook lid worden van de VIPclub???

Ben nog op zoek naar een te gekke koe maar dat zal wel loslopen.

voor de rest weer druk met m'n meerminnetje.

 
@ Goto, is een goed idee we maken gewoon de honderd vol. Om weer eens op het originele onderwerp terug te komen, heb nog 36 postings te gaan voor de derde ster en wordt ik net als Peez een "old man''. Gnagnagna

Boets

 
Oke boets we zullen je wel helpen om de honderd te berijken.

ik heb me inmidels opgegeven voor een aanleunwoning, meschien een idee voor jou?

De wachttijden zijn erg lang dus wees er snel bij.

 
Vorige week in Frankrijk een hele boel vallende sterren gezien.

Vond ik een prachtig gezicht......

Dus pas maar op ;-))))

 
@ Denktenk,PFFFFFF blij dat ik niet in Frankrijk woon.

Boets

 
@denktank,waren het wel vallende sterren?

DRZ toert ook af en toe nog met z'n opgevoerde bakfiets rond op zoek naar satellieten misschien dat ie ook eens een sterretje meepikt.

Pfff,valt niet mee om die hondert vol te maken.

 
Dit wordt een echte hersenkraker, let maar op.

Neem een hele grote pan.

gooi daar in leeg:

1 liter B*ls jannever

1 liter S*nn*ma Beerenburg

1 liter V*t 69 whisky

en om het af te kleuren 1 fles Blue C*racao.

roer dit vervolgens goed doorelkaar en wel linksom.

Dit laatste is erg BELANGRIJK want anders krijg je rechtsdraaiend maagzuur en dat is niet bevordelijk voor je gemoedstoestand.

Dit is ook erg handig om de buurman te verdoven als je buurvrouws tuintje wil wieden.

Moet de (buur)vrouw verdoofd worden neem dan in plaats van Blue C- ,Pisang Indonesia en je hebt er geen kind aan.

Proost,

Zeeman.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan