Groot nieuws seca en viaccess in irdeto cam

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het hier ook geprobeert maar ktijg het niet aan het lopen.

kan iemand dan zeggen wat de istelingen moeten zijn.

het werkt bij mij niet in een humax.

 
Mischien een stomme opmerking, maar als dit in een irdeto cam werkt, moet dit zelfde principe toch ook in een viaccess of een aston cam werken?

Alle coedeervormen zijn verschillend, maar werken toch in een irdetocam.

 
stel eerst je compoort in HBEMU.txt

Baud=9600

Port= com1 of com2

Hardwarehandshake=Y

Parity=NONE

stopbitparemeter=0

ARTDely=300

Delay=30

ART=3B 9F 21 0E 49 52 44 45 54 4F 20 41 43 53 20 56 31 2E 32 A0

Als je dit klaar hebt start je het program op nu zou je als eerst de irdeto moden moeten testen dus je kiest CanalDigital en dan start je je humax op als het nu werkt dan zij we op de goede weg nu zet je humax weer uit en je kies uit het lijsje waar je zo juist Canaldigtaal gekozen hebt helemaal onder aan de lijst secaemu en je start je humax5400 weer op en daar heb je beeld op je irdeto cam maar dan wel in seca.

Suk6 Pecari

 
Ik heb geprobeerd om het voor elkaar te krijgen, maar helaas. Ik denk dat niet alle season interfaces uitwisselbaar zijn ofzo.

Met hbemu krijg ik geen irde*o en se*a aan de praat laat staan sec*/viac* via de embed.cam

Hoog tijd om m'n etssetje uit te pakken en een season erbij te maken !

Groeten,

C4

 
Andere season maken zou MISSCHIEN de oplossing kunnen zijn, maar welke is de vraag... Wie heeft er een pcb-layout heeft van een season die werkt met HBEMU???

Grtz,

 
het werkt hier goed zowel viac* als sec* met een

season 2 die gemaakt is door pecari

dus gebruik de layout op de site van pecari

100% te gek!!!!!!!!!!!!!

groeten dadaman

 
Geloof eigenlijk zelf niet dat het aan de season zou werken... waarom werkt die dan wel met alle andere emu's?

Misschien de PC?

 
Het is toch geen grap...

werkt hier nou wel in de humax met de interne cam ..

ieder geval seca werkt .. van het nl pakket werkt

cinecinemas niet en ook de x zone niet .. de rest werkt wel ikl de Spaanse zenders alleen de tequila zenders niet

Ik gebruik momenteel een oude season 1 interface

De HBEMU.txt file heb ik niet veranderd

TIP laat bij de optie CA SYSTEM altijd irdeto/betacrypt aan gevinkt staan

start eerst op in irdeto canaldigital ...als dat werkt [dat moet eerst werken anders zal het in seca ook niet werken] kies onderaan seca emu in start de ontvanger op nieuw op dan werkt het

Ga nu viacces eens proberen

Martin

 
Het werkt echt op nokia 9600 se 4.6 getest

 
Heb de delay instelling veranderd naar 20 was 30

nu start alles snel.. de eerste keer op

ontvanger humax5400

[irdeto]

Baud=9600

Port=COM1:

HardwareHandshake=Y

Parity=NONE

StopBitParameter=0

ATRDelay=300

Delay=20

ATR=3B 9F 21 0E 49 52 44 45 54 4F 20 41 43 53 20 56 31 2E 32 A0

 
het doet me goed dat het ook op een nokia96oo met irdeto cam 4.6 ook werkt zou ook graag iemand horen die een nokia 9500 heeft en een gepatchte cam zou leuk zijn als dat ook zou werken.

Ik neem aan dat er nu meer mensen zijn die weer in sinterklaas zijn gaan geloven!!!!!!!

G.R Pecari

 
Pecari het proggie werkt ook hier al drie dagen probleemloos op een pentium 450 met een serielekabel van 10 meter aangesloten op een season2 (Humax 5400).

Het proggie werkt perfect eenmaal ingesteld op secaemu wordt seca viacess en irdeto probleemloos opgengeschakeld.

Goahed.

 
Het werkt ook op een echostar ad3000

Alleen het probleem met deze reciever is dat als hij geen irdeto kanalen ziet ook geen informatie doorgeeft door de cam

Dus alleen de kanalen die in en seca en ird uitzenden werken met de seca emu

Heb wel de instellingen van ird op 8228 gezet en delay 30 op 20 gezet

Gaat het nu ff met de wintv-db s testen

Robbie

 
Dit is niet te geloven!!!!!! :) Werkt hier perfect in een Humax5400 met zowel de interne (gepatchte) CAM alsook met een Irdeto CI4.6. Dit zou dus betekenen dat de oude Irdeto dozen weer van zolder gehaald kunnen worden..... :)

Hoe hebben ze dit eigenlijk 'geflikt'?

 
Aan Woutje: Zou je mij misschien effe een maitlje kunnnen sturen anders de volgorde uit kunnen hoe jij het op de 9600 aan de gang krijgt ??

JB

 
Voor degene die het weet strong 4375 en 4.7 se: Voeding nodig voor de season 2 (volgens de site van pecari)??

Mijn season (Heeeele ouwe) past niet is een ci cam, dus nieuwe maken..

 
Sorry voor het ongeloof,

heb 2 nieuwe seasons gemaakt vandaag, en de non-powered versie doet het....

Ongelooflijk... Nooit gedacht dat dit kon.

[Edited by Black Tiger on 27-04-2001 at 00:07]

 
Tja, op mijn 9600 nog altijd niet aan de praat te krijgen buiten ird*** zelf.:)

P.s. Is wel interessant hier, we laten hem nog even open.

 
Op zich is dit wel een 'ontwikkeling van het jaar'. Als providers stoppen met Irdeto, dan kan iedereen met een Irdeto doos toch blijven kijken... Ben benieuwd wat Freek+ hier van vindt... :)

 
Ik weet alleen niet of er hobbyísten zijn die genoeg ruimte voor een computer naast hun ontvangertje in de huiskamer hebben.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan