Groot nieuws seca en viaccess in irdeto cam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Redneck Eyeball als je versie 10110p bedoelt dat werkt gewoon met hbemu08000 geen probleem.

nu nog Rebootje 7300 is de verzie voor hbemu0.8000 dus dat werkt niet hé.

G.R Pecari

 
Voetbal op de kiosk kanalen werkt nu ook perfect, geen knipperend beeld en prima geluid met de emu, moet je hem wel via de irdeto gebruiken en dan seca emu kiezen.

software 1.01.10pnl loader L208.

This maar dat je het weet.

 
Ik wil even opmerken dat het loggen van de nieuwe maand keys prima is verlopen met HBEMU 0.8000 wil ook graag weten wat jullie ervaring is met deze nieuwe versie.

dus niet via de emu maar gewoon via de seca cam 1.04 of 1.05 en een season2 of season1.

G.R Pecari

 
Prima progje maar wat ik zeer raar blijv vinden is dat de Taq kanalen het niet doen en Kiosk en Palco's doen het wel .

Zou er soms een bug in de proggie zitten ??.

ik heb de keys nagekeken en normaal zou het moeten werken maar het werkt niet

 
Sommige kanalen zoals Taq maken gebruik van 2 identiteiten (000C en 0033) dat geeft problemen met de Ird#to cam die er maar 1 ziet. Is dus geen bug.

Grtz,

 
Ik heb zojuist hier alles aan de praat gekregen, ik ben een absolute beginner en weet niks van patches en dergelijke.

Standaard instellingen en viola alles oke.

Deze opstelling was met een laptop onder win98, ik ga nu testen met 2000 daarna met een windows CE device (op een jornado 720 CE 3.0 en nino 300 CE 2.0)

ik hou jullie op de hoogte.

dummie

 
Een vraagje...

met de 3-in-1 emus, is het mogelijk om updates binnen te krijgen op VIACCESS? (bij seca komen ze der in elk geval niet door (hardware beperking, ecm-emm niet op zelfde PID))

Weet niks van viaccess...

Grtz,

(met een vreselijke koppijn geplaagde)

Wimpie

 
@Wimpie,

Probleem op dit moment met Viaccess is dat er nog praktisch geen MK's van bekend zijn. Enkel nog de actieve keys waarop de diverse kanalen op clear gaan. Langzaam maar zeker worden de diverse proggies ook beter mbt Viaccess (editors, proggers etc.).

 
En daarmee besluiten we dit topic wat toch eigenlijk al niets meer met loggen te maken heeft en al lang genoeg is geworden.

Iedereen kan er genoeg info uit putten, maar eens moet er toch een einde zijn.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan