Groot nieuws seca en viaccess in irdeto cam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit bij HBemu ook versies voor windows CE palm pc's.

Dat zou beteken als je ergens zo'n ding vandaan tovert dat je daarmee de truuk zou kunnen doen zonder PC.

Heeft iemand dit al met CE geprobeert ?

WebSel

 
Ik heb nog geen season interface, dus ik kan met mijn 5400 nog niet beginnen spelen ...

Vraagje : schakelt dat ding tussen de verschillende coderingen automatisch ? Kan ik gewoon zappen en beeld krijgen, of moet ik handmatig de soort codering veranderen tussen irdeto, viaccess en Seca ?

Wie kan mij hier op antwoorden ?

Thanks,

Red

En als extra bonus de correcte settings :

[seca]

Baud=11520

Port=COM1:

HardwareHandshake=Y

Parity=EVEN

StopBitParameter=2

MaxCAMProvider=15

CardSerial=08000

ATRDelay=300

Delay=30

ATR=3B F7 11 00 01 40 96 54 30 04 0E 6C B6 D6

UpdatePK=Y

UpdatePMK=Y

[Viaccess]

Baud=9600

Port=COM1:

HardwareHandshake=Y

Parity=ODD

StopBitParameter=2

MaxCAMProvider=255

CardSerial=08000

ATRDelay=300

Delay=20

ATR=3F 77 18 25 00 29 14 00 62 68 90 00

[irdeto]

Baud=9600

Port=COM1:

HardwareHandshake=Y

Parity=NONE

StopBitParameter=0

ATRDelay=300

Delay=30

ATR=3B 9F 21 0E 49 52 44 45 54 4F 20 41 43 53 20 56 31 2E 32 A0

reported as working ok.

(aspirinx)

 
Woutje leg een uit hoe je de 9600 aan de praat hebt gekregen want ik lees net dat de DVB2000 software zoals die nu is nog niet geschikt zou zijn. Ik heb nu Irdeto lopen met een baudrate van 7899 (altijd al een vreemd ding geweest) season 1 interface zonder voeding maar seca blijft zwart. Welke versie software gebruik je

 
Ja hoor, na enkele uren geexperimenteer werkt het hier prima in de 5400 zowel viacces als seca (uitgezonderd taquilla, krijg ik nog niet aan de praat) met de season2. Je ziet maar alles is mogelijk. Prijzen van de modules kunnen eindelijk weer naar beneden.

Knap werk van de maker(s),

Groetjes,

exDumber

 
@ExDumber

Vertel eens hoe dat werkt, manueel of automatisch switchen tussen de verschillende systemen ?

Thanks,

Red

 
Irdxto is geen probleem. Sxca en vixcces willen nog niet lukken. Ik las op hun site dat bepaalde firmwares versies problemen gaven.(Humax 5400 welteverstaan)

Wie heeft er al beeld met de comercieele patch?

rebootje

 
Heel eenvoudig, voor seca zet je het gewoon op secaemu, voor viacces op viaemu. Dit gebeurd manueel dus. Het kan wel zijn dat je de season eens in en uit de sleuf trekken voor het werkt.

exDumber

 
Hallo knutselaars

Ik neem aan dat er nu ook veel ervaring kan worden uit gewisselt zoals wel pakket wel of niet werkt.

verder is mijn ervaring dat als je de DLL files die bij gesloten zijn in de zip file van HBEMU veplaats naar je windows/system DIR het ook beter aan de gang te krijgen is heb hier namelijk een laptop 486dx33 en daar wilden het ook eerst niet op draaien maar dat werkt nu ook 100% start wel langzaam op maar het werkt.

verder is het gebruiken van een exsterne voeding voor de season2 is (humax5400 interne cam) nootzakelijk anders werkt het gewoon niet de cam kan de stroom niet leveren vandaar de nootzaak van de voeding.

G.R Pecari

 
Picari, ik heb het hier toch gewoon draaien met een season zonder extene voeding.

exDumber

 
Ja ik kijk er van op dat het werkt krijg het hier niet voor elkaar met de season2.

maar dat zal dan wel aan het type season liggen neem ik aan heb er anders geen verklaaring voor.

G.R Pecari

 
Het is een season2 zo eentje met een kaartlezer maar zonder voeding, komt uit Duitseland.

 
nu ik met mijn HUMAX ineens seca en viaccess progs kan zien,

zit er misschien ook wel een mogelijkheid in om cryptoworks

te kunnen zien met die patched irdeto cam?!!? :):):):):)

 
Ja ik jou verzie die haalt zijn voeding voor de max232 uit je Cam heb je geluk dat je cam het verbruik van je max232 kan leveren.

heb je geen problemen met je season2 als je hem in een viaccess cam stopt of een seca cam?

stuur maar een email we wijken af van het onderwerp

G.R Pecari

 
Heb ik nu de comercieele patch nodig, of werkt het ook met de freecam patch?

Gebruik nu dus de 10108P freecam van de nerds.

Kan het daar ook mee?

B.W.

 
Bij mij wil het alleen werken met een al heel oude season 1 interface zonder kaartlezer nog gebruikt voor het analoge sky pakket

Heb ook een nieuwe season 2 met externe voeding en kaartlezer maar op deze krijg ik het niet werkend ..vreemd???

 
Perfect, irdeto en seca werkt. Nu nog viacess..

Heeft er iemand even een viacess freq. voor de test?

Of kan ik mijn Hummie er naar laten zoeken via Hbemu?

B.W.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan