- Waarderingsscore
- 79
- Punten
- 48
- Leeftijd
- 122
Uitstekend Bert50. We hebben al weer wat vraagjes klaar.. 
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Geeft niks en als je maar tot 3 Mavo wiskunde hebt gehad dan heb je een heleboel bijgeleerd. Petje af !Black Tiger;225459 zei:Ik heb slechts tot 3 Mavo wiskunde gehad en toendertijd snapte ik relatief weinig van algebra. Het meeste heb ik me zelf later geleerd met die leeftijdenraadsels, dus mijn kennis van Algebra ligt in elk geval lager als die van The Matrix, en zeker lager als die van Eendenteam.![]()
Dat klopt. Heel soms zegt men ook wel de maanden er bij, maar dan alleen als er om wordt gevraagd. Gebeurt veelal bij hele kleine kinderen/babys... Echter het gaat hier om wiskunde en dan mag datBlack Tiger;225459 zei:Ik ga eens het nieuwe raadsel bekijken.
P.s. Een leeftijd behoort geen decimaal te hebben. Leeftijden worden normaliter niet in maanden uitgedrukt.![]()
De oplossing kun je hier downloaden/bekijken.eendenteam;225438 zei:PUZZEL 06
Meer informatie kreeg de golfleraar niet, maar hij kon nu wel de leeftijd van de zoon achterhalen.
Wat is de leeftijd van de zoon?
TIP: De uitkomst is geen geheel getal maar heeft 1 decimaal. Om enigszins te bepalen of je uitkomst klopt, dan moet je de leeftijd met 5 vermenigvuldigen en dan moet je een geheel getal hebben.
Daarom schreven we ook: "Als het te veel is dan doe je de helft dus van 0 tot en met 25."the matrix;225475 zei:Puzzel 8 ---> man o man van 1 to 50 dat is tot Kerst en een toiletrol vol met oplossingen
Ja prima maar doe er wel als "bonus" het getal 44 of het getal 37 bijthe matrix;225477 zei:Puzzel 8 ik beperk me maar tot 25 anders wordt het schrijven en schrijven en het gaat maar om de essentie.