Nieuw logo voor Satellite Fun en Duckfiles, wie?

Je zou het logo,  wat overigens prima is ontworpen, misschien ook transparant kunnen maken zodat het meer in de achtergrond opgaat? En het standaard gekleurde Duck logo kan je ook leunend en rechts tegen de 'N" plaatsen en de banner als het kan iets breder maken? 
 
Sorry Idd mijn fout en had alleen de eerste posting en logo in mijn hoofd gesaved.
Het betreft dus een banner eventueel gekoppelt aan een logo.

Mijn logo komt te hard over met die felle kleuren. Maar nu begrijpt eenieder wat de bedoeling is.

Ga eens komende tijd eens me daarover buigen.
 
eendenteam zei:
Dus zoiets als
  F
Duck
  N

of:

  D
Fun
  c
  k

Ik moest wel even 2 x kijken waar de D en de F staan in die voorbeeldjes...
 
Het betreft dus een banner eventueel gekoppelt aan een logo.
Juist, het kan beiden, maar ik vond het al heel mooi wat je gemaakt had!

Andere mogelijkheid is ook nog bijv. twee logo's, bijv. eendje met de Duck eend van hier boven het forum en de andere met de tijger avatar of zo.

Zo weinig mogelijk verwijzingen in de banner zelf (behalve de naam Satellite Fun) dat het om een satellietforum gaat gezien de gedachten omtrent uitbreiding naar andere zaken is ook een mogelijkheid.

Er is zoveel mogelijk, maar het heeft een beetje een creatieve geest nodig.;)
 
Black Tiger zei:
Er is zoveel mogelijk, maar het heeft een beetje een creatieve geest nodig.;)

Niet alleen een creative geest Black Tiger maar ook een intelligente geest . :)

Had ik eerder het zo voor mekaar dat het originele Duck logo transparant was en ik hem zo op de Fun banner kon plaatsen iets wat dus prima was. Later, nadat ik alles weer verwijderd had van mijn PC omdat ik het opgaf i.v.m. gebrek aan creativiteit en de juiste progjes, wil ik het nu weer opnieuw wil proberen, alleen weet ik het niet meer hoe ik het eerder heb gedaan. LOL
 
Zoiets dan? Klik voor groot. Detail toegevoegde logo , banner gedeelte gelijk gehouden.

fun.JPG
 
Die is ook erg leuk The Matrix.

Boets heeft er ook twee opzetjes gemaakt, die zijn ook leuk.
Uiteraard moet ET meebeslissen, maar we hebben ook nog tijd, zeker nu ik bijna niet achter de pc kan zitten vanwege mijn oog.
Als het mag zal ik straks die van Peter ook even erbij zetten.
 
Hier is die van Boets, heb wel de hoogte aangepast aan juiste hoogte.
funduck-h185.jpg


Maar hier kan bijv. ook nog iets mee in de breedte. Bijv. tekst er naast en evt. nog een logo.

@The Matrix: Ik ga eens op zoek of ik zo'n logo nog heb liggen zonder tekst, want op die manier is het wel mooi, maar komt Duck wat weinig naar voren. En wat mij betreft kan in mijn logo eventueel The en Board weg, maar daar moet dan wel een logo voor zijn zonder tekst anders is het moeilijk weg te werken.
 
Leuk logo! Iets meer sterren op de achtergrond zou leuk staan, maar dat is persoonlijk..
 
BT wat bedoel je met The en Board kan weg.
Verwarrend is dat links een logo en rechts de banner van fun staat. Jij hebt het steeds over logo

Wat wil je in de banner hebben staan "Satellite Fun" of Satellite Fun & Duck" of wat anders .

The en board kan ik wel verwijderen eventueel de hele tekst en de achtergrond handhaven nieuwe tekst toevoegen met andere letterformat  kan  dan erin gezet worden
 
Logo van Boets is mooi, maar ik zou ipv sterren of satellieten logo's er in maken waar het forum voor staat.
 
Kijk uit met foto's die je van het internet plukt dat ze niet auteur rechten hebben. Mooie plaatjes te vinden maarrrrrr.

En freggel noem eens voorbeelden waar het forum voor staat.
 
the matrix zei:
En freggel noem eens voorbeelden waar het forum voor staat.
Ik weet niet precies wat hij hiermee bedoeld, maar als het om satelliet gaat kunnen we dat beter achterwege laten omdat we het toch meer multifunctioneel willen maken. Dan moet de nadruk niet te zeer op satelliet liggen lijkt me.

the matrix zei:
BT wat bedoel je met The en Board kan weg.
Verwarrend is dat links een logo en rechts de banner van fun staat. Jij hebt het steeds over logo
Excuseer, voor mij is site logo en site banner hetzelfde, dus ik bedoel het geheel. Maar zoals jij gezien de banner. Daar staat nu "The Satellite Fun Board". Om ruimte te besparen, zodat dit gebruikt kan worden voor iets anders, zou wat mij betreft daar het The en Board weg kunnen, zodat je alleen nog Satellite Fun hebt staan. Naam voluit is wel belangrijk.
Dat geeft de mogelijkheid om er (afhankelijk van ET's keuze) bijv. "en Duckfiles" of "en Duckforum" of "en Duck" bij te zetten.
Echter het "The" (van satfun) staat net onder de satelliet, dus als je dat weg haalt valt dat ook een stukje weg, maar daar kom ik nog op terug.

Dan het logo helemaal links. Daar staat dus heel groot FUN in. Dat lijkt mij wat teveel Fun zal ik maar zeggen.

Fun heeft die banner (zal even dat woord proberen te blijven gebruiken) al vele jaren en ook al een andere banner gehad. Gezien de samenvoeging zou misschien een wijziging van die banner ook best leuk zijn.
De banner die Boets gemaakt heeft valt dan ook wel zeer in de smaak.

Als daar de tekst rechts er naast gezet kon worden, dan heb je hem meer als een banner, dus wat lager en wat breder. Misschien is dat iets wat Boets zou kunnen doen.
En dan het logo van jou ervoor, maar dan het grote FUN daar weg, en in plaats in kleinere letters zoals ET het aangegeven had, dus Duck van links naar rechts en Fun naar beneden of omgekeerd.

Zoiets dus, zoals ET aangaf (en voorbeeld van Mas3 hierboven).

  D
Fun
  c
  K

En omdat je dan onder 2 letters hebt (c en k) misschien links en rechts zoals nu ook, avatars van ET en mij, dus eentje en tijger en misschien de afbeelding van die handen in elkaar erboven. In dit voorbeeld kun je mooi centreren omdat Fun maar 3 letters heeft en hier kan die afkorting wel.

Dan hebben we toch een volledige nieuwe banner. Echter daarvoor zal dan denkelijk wat samenwerking nodig zijn met Boets.
Die heeft ook eenzelfde gemaakt met een tijgerkop er in, alleen niet mijn avater, maar dat kan altijd nog. Als we dan twee van die banners maken, dan kan om de zoveel tijd die banner vervangen worden, dan een tijd die met het Eendje en dan weer een tijd die met de tijger, of zo.

Het is slechts een idee van mezelf, er zullen vast nog wel andere idee?n zijn.

Inderdaad wel heel goed opletten met plaatjes van internet halen, want we kunnen het ons niet veroorloven er geneuzel mee te krijgen.
 
Whahahaha. :biggrin:

Ik vind het wel knap allemaal, ben zelf niet zo geweldig met Photoshop.

Maar je zit in het logo nu wel uit het midden. Is het niet te doen zoals ik schreef? Dus met Duck verticaal? En dan handjes er boven laten en avatars er links en rechts naast aan de onderkant?
En dan de banner van Boets er naast, alleen dan met de tekst dus rechts van de afbeelding dan kan de hoogte ook weer wat aangepast.

Ja sorry, ik weet het, ben lastig, maar dat lijkt me echt gaaf en hebben we ook weer eens een mooi nieuw logo. :)
 
Your wish is my command.

Ga ik in elkaar prutsen.
Alleen de tekst in Boets foto zal nog niet de juiste zijn. Vrees ik dus maak ik de banner nog even tekstloos en met tekst.

Nu eerst prins en dingemans naar binnen shoppen.

 
Ik krijg een nieuwe van Boets, dus dan kun je dat werk al uitsparen voor het grootste deel. Zo gauw ie binnen is plaats ik hem hier even.

Doe maar rustig aan, shop ze! :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan