Nieuw logo voor Satellite Fun en Duckfiles, wie?

the matrix zei:
Heb de banner breder gemaakt en ong dezelfde hoogte.
Kijken wat BT en DT ervan vindt.
Vooropgesteld dat we geen uitgebreide kennis hebben van de (te gebruiken) board software, hoeft wat ons betreft de banner niet de hele breedte van een webpagina te beslaan, omdat board software vaak vaste "dingen" bovenaan een forum plaatst, zoals inloggen, registreren, icons met links, etc.
 
@eendenteam , er is al min of meer ibesloten om de banner NIET te verbreden. Was een ideetje maar de eigenaren moeten hun goedkeuring geven. En wel openstaan voor ideetjes.
Ik vond achteraf de verbreedde ook geen succes  ??
 
Precies, het kan geen kwaad om eens iets te testen om te zien of het werkt of mooier is of niet. Als we dat niet gedaan hadden, dan hadden we nu ook geen NOG mooiere banner gehad.
Ook wij kwamen al snel tot de ontdekking dat de brede banner teveel van het goede was.

Het is overigens wel leuk om te zien dat er goed gekeken wordt, ook op mobiele apparatuur. Als het goed is zou de nieuwe software beter moeten zijn voor gebruik met de mobiele telefoon en ipad. Meer "mobile friendly" dan IPB in elk geval. Dus ben benieuwd.
 
Er moet zeker even goed naar gekeken worden, want tijdens een test van 1 van deze logo's zag ik even een overlap van een stukje tekst wat rechts van de banner stond. 

Dus even goed passen en meten. ;)
 
Freggel kun je daar een screenshot van maken mss met het knipsel progje als het op een laptop of pc .
Zodat dan het duidelijker wordt wat je bedoelt?
 
Ik denk dat dit met die brede banner het geval was toen die tijdelijk even getest werd.
Maar daar stappen we vooralsnog toch vanaf, en de nieuwe forum software heeft op die plek vermoedelijk niets staan.

Als het echter in de huidige situatie nog steeds het geval is horen we het graag, dan kan er iets aan gedaan worden.
 
Het was idd even de test met de brede banner, en juist op dat moment zag ik het. 

Nu ziet het er goed uit!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan