Nieuw logo voor Satellite Fun en Duckfiles, wie?

Te laat !

fun4.jpg
 
Het is nu ??n banner geworden logo van mij en banner gedeelte van Boets samengevoegd.
Mijn gedeelte heb ik in lijn gemaakt, tekst van Boets gebruikt en eenvoudiger gemaakt omdat Boets gedeelte minder druk is .
Dan past mijn vorige werkstukje minder.

Mss nog wat schaafwerk aan positie en hoogte en breedte van de banner.
Is nu eenvoudig aan te passen
 
@ matrix, wat mij betreft helemaal goed zo  :klappen: :klappen: :klappen:

B.
 
Lijkt mij ook, ben benieuwd naar andere reacties.
Was leuk om samen te werken tot dit resultaat. ?
 
Ik vind 'm ook gaaf zo. Als men het te druk vindt of nog meer afwisseling wenst, zou men de letters links in het logo groen kunnen doen en de tekst op de banner wit.
Maar zo als ie nu is vind ik 'm ook erg mooi.

Ben ook heel benieuwd naar de reacties van anderen. Inderdaad een mooie samenwerkingsactie met een uitstekend resultaat wat mij betreft! ?
 
Oh wow, nu vind ik zelfs die met blauwe letters in het logo nog mooier! :)

Just for the fun. Kun je er nog zo eentje maken met met de Duck blauw links in het logo zoals afbeelding 2 en Satellite Fun geel in de letters op de banner? Kijken hoe dat er uit ziet.

@Eendenteam moet ook nog even laten weten of het Duckforum, Duckboard of Duckfiles moet worden en of het met of zonder spatie moet.
 
Deze bede snap ik niet helemaal.
Moet voorbered 2 het logo zo blijven blauw en wil je in de banner alleen "satellite fun" in het geel en "& duckboard" in het wit??
 
Banner met gele letters weer onderweg naar Matrix.
Succes ermee.

B.
 
@ Matrix,

Al gebeurt zie ik  :stupid: :stupid: :stupid: Klasse.

B.
 
Ik snapte niet wat BT precies bedoelde dus heb maar een stelletje varianten gemaakt.
 
Ik bedoelde de eerste variant, maar hoe meer ik er er zie hoe mooier ze worden.  :klappen:

Dat de handjes een aparte kleur hebben is mooier. Persoonlijk lijkt me de laatste variant momenteel het mooist. Met elk in zijn eigen kleur en het handje wit en de gezamenlijke "u" ook.
Ook goed duidelijk zo! :thumbs_up:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan