Ontwerp gekozen voor Bloemencorso 2021!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Donateur
Waarderingsscore
141
Punten
63
Leeftijd
56
Na 7 jaren van rondrijden en maquettes te presenteren is het mij dit jaar eindelijk gelukt om samen met een team een ontwerp te maken wat dit jaar gebouwd gaat worden.

IVM Corona is er in Zundert besloten om met een alternatief te komen, omdat nog niet alles duidelijk is.

Wij hebben bij onze buurtschap de opdracht gekregen om iets te verzinnen wat makkelijk op af af te schalen is, en er in kleine groepen gewerkt kan worden op een veilige afstand, en met het maximale aantal wat in de tent aanwezig mag zijn.

We hebben iets verzonnen wat door het bestuur en door de leden vol lof goedgekeurd werd.
Een oud en nog bestaand spel: Memory.

De kaartjes die worden los van elkaar gemaakt op tafels die op afstand staan, en daar kan jong en oud aan werken, ze mogen zelf bijvoorbeeld een foto maken van hun favoriete huisdier of knuffel, en wij gaan daar een illustratie/karikatuur van maken, zodat dit makkelijk met Dahlia's of alternatief materiaal afgewerkt kan worden.

Nog 12 weken de tijd, en dan de eerste zondag van september en dan rijdt hij door de straten van Zundert!

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
122
Punten
63
Leeftijd
71
Gefeliciteerd👍🏻.
Leuk onderwerp en idd in groepjes te maken en te vullen met bloemen.
Heel veel succes!!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
141
Punten
63
Leeftijd
57
Je had het me al elders verteld, maar heel leuk ontwerp en proficiat dat jullie mee mogen doen! (Y)

freggel1

Addicted Member
Moderator
Donateur
Waarderingsscore
141
Punten
63
Leeftijd
56
Vanavond weer lekker een paar uur bezig geweest aan RIO, er komt zicht op, en de lasser is er ook al aan begonnen.

Perfect tijdverdrijf wat ik nu goed kan gebruiken.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Donateur
Waarderingsscore
141
Punten
63
Leeftijd
56
Ik begin er echt zin in te krijgen, dus vanavond de ontspanning weer opgezocht, en lekker bezig geweest aan RIO.

Alles zit er op en aan, nou volgende week de kleuren verder afwerken.

Hosting Fun

Bovenaan Onderaan