Ik heb hier vanaf 15.00 uur naar gekeken en het heeft toch zeker anderhalf uur geduurt eer echt goed tot me doordrong dat er mensen dit echt klaargespeeld hebben. Niet omdat het technisch moeilijk is, maar gewoon het besef dat mensen tot zoiets, en zelfs nog wel georganiseerd, in staat zijn.
Het 4de vliegtuig wat zo is neergestort moest Camp David raken.
Wat ik me afvraag, je toestel is gekaapt, gooi je dan als piloot niet je toestel liever tegen de grond dan dat je weet als je een gebouw in moet vliegen je er nog honderden zoniet meer meeneemt? Hadden de piloten deze mogelijkheid? Misschien die van dat neergestorte toestel wel, we zullen er misschien nooit achter komen.
Maar het schokt de mensen hoe gebrandmerkt en hoe vast je ook bent door de jaren heen, dat een stelletje $^*@&%)!#$~^*($)%&

# (meerdere scheldwoorden weggeedit) en vooral laffe geesteszieke (want anders kan men dit niet noemen) geloofsfanaten zich nu weer zoiets bedacht hebben.
Dit heeft totaal niks meer met geloof te maken, in de Koran staat ook nergens dat zoiets te doen is.
Het ergste vind ik nog, dat Palestijnen en anderen bij zoiets nog gaan lopen feesten en Allah danken. Volgens mij draait Allah zich om in zijn graf.
Diep triest deze gebeurtenissen.