sky

H

hummaxboy

Hallo


Wederom sky op de tita weer uit
zijn weer terug van vakantie en
zitten nu te stoeien met sleutels
en tabellen.

groetjes
Hummaxboy
 
Even nieuwe OD key intokkelen met Seca2Editor van Aston ..
Als je bijgeleverde Eepr. gebruikt dan ook OC veranderen .. en vergeet niet je kaart te unlocken voordat je de key schrijft ..

m.a.w... hij doet het weer !

Cya ..
 
Tja goed he....
 
ja heerlijk heb niets hoeven te doen en werkt nog steeds perfect
 
alles onder controle hier....
 
Raar,, werkt hier nu ook,, maar kreeg hem niet aan de praat met OS 1.03,, nu met OS 1.06 werkt die weer perfect in mijn Mr1100 :)
 
zet hier ook effe een slotje op lol.....sjonge jonge
 
Maar ik vind het wel frapant zodra er serieus over iets wordt gepraat met een dosis humor naar mijn inziens mag dat toch ook gaan er slotjes op.

Wil niet zeuren of zeiken maar vind het allemaal vreemd, lijkt wel of Duck een beetje bang aan het worden is....

Hoeft toch niet worden geen keys geplaatst wordt alleen over iets gesproken...
Rest mij gewoon de berichten die met de hobby te maken hebben dan maar ergens anders te posten.

Discussie humor ed.. moet toch samen kunnen of niet no hard feelings hoor maar zat dit zomaar eens te bedenken...
 
pik maat je niet dik,
er zijn ergere dingen op de wereld kijk maar eens wat er in rusland gebeurd met die schoolkindertjes.
 
Nee doe ik ook niet maar vroeg het me af.......ja erg he in rusland en het zijn zulke lieve mensen daar....
 
Weer nuchter ouwe Pik?

GR Fred.

P.s Blijf altijd kalm en bedeest...
 
Yep en weer in de running...
 
hoe en met welke module krijg ik dit aan het werk??
heb een titaniumkaart liggen en een seca module, lukt het daar mee ?
of moet ik een andere module voor de titanumkaart aanschaffen

groetjes john
 
doe geen moeite. Sky Italia gaat voorlopig niet over op nds, ze durven het proces niet aan, omdat ze bang zijn die te verliezen. De eis is nl. iedere abonnee een sky compatibele ontvanger te schenken.

Ze hebben nu besloten alle seca-kaarten te vervangen door nieuwe.

Tip: vergeet 0070, 0071 en 0072 maar er zijn nog andere waar je je eens in zou kunnen verdiepen: 006A, 0064, 0065 b.v.
 
Hallo Fred


Pssssst niet te hard roepen hoor.
Wie weet valt het nog mee.
Groetjes
Hummaxboy

ps en als het seca blijft wie weet is er dan wel weer
wat anders.
 
grrrrrr betrouwbare bron gehoord het zgn. seca3 waar ik een jaar geleden al over schreef!!!!!!!!! ga nu maar eens nadenken ????
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan